Serien "Breaking Bad": anmeldelser. Indholdet af årstiderne, skuespillerne, udgivelsesdato

Forestil dig en rå, regnfuld efterårsdag eller en kold februar aften, når en snestorm raser udenfor vinduerne, og især ikke komme til at gå rundt i byen eller til at nyde skønheden i naturen. Det er i sådanne øjeblikke kommer til hjælp af sæbeoperaer. De kan være anderledes: sjove sitcoms, spændende detektiver mystiske thrillers eller bare dokumentarfilm fiksering af visse begivenheder. Som en generel regel, forudsat at dem er ret forudsigelige og klare på forhånd, at det er umuligt at sige om det show, som vil blive yderligere diskuteret.

Noget, som ingen forventede

Disse få sæsoner er helt i stand til bogstaveligt transcendere alle mulige og umulige forventninger i lyset af den absolutte uforudsigelighed af plottet, men mere om det senere. Serien "Breaking Bad" anmeldelser der har forladt hidtil kun de mest dovne, virkelig i stand til at overraske, intriger og ændre visningen af de forskellige situationer. Dette er de sjældne tilfælde, hvor det hårde arbejde med talentfulde forfattere harmonisk passer ind i instruktørens idé, bakket op af fremragende skuespil.

Filmen "Breaking Bad" kan kaldes en slags mesterværk, fordi det simpelthen ikke kan være ligeglade, og det har altid været, er og vil være en indikator for kvalitet. Hvis i dit liv er der en mangel på noget ekstraordinært, dette show til dig.

Sig om ham

Den herlighed dette fænomen i filmen i en meget reel følelse, er forud for sin historie, med stormskridt. Ganske svært det ville være at finde en person i aldersgruppen fra 14 til 30 år, som ikke har hørt noget om showet "Breaking Bad". Det blev revet ned i henvisningerne er opdelt i rammer til at skabe en såkaldt "memer", og dem af hovedpersonerne er blevet en velkendt indbyggere i internettet plads.

Filmen "Breaking Bad" kan sikkert kaldes den usædvanlige fænomen, hvilket forklarer, hvorfor et så stort antal af anmeldelser var meget anden farve. Meget hurtigt, serien vandt kærlighed til publikum, men en kort tid, der kræves, og fremkomsten af fjender historier om den unikke kemi lærer og hans skødesløse elever.

Hvis du ikke har set serien "Breaking Bad" anmeldelser kan ødelægge indtrykket af en lille smule på grund af det simpelthen ikke kan være tavs, som for at sige, vi har at gøre med det meste af plottet, figurer og bizarre sekvens af hændelser, hvilket betyder, at nogle oplysninger også vil være tilgængelige for dig lidt før hans tid.

En lille casestudie, grundlaget for som begyndte en gennemgang af serien, tyder på, at hans publikum sikkert delt i to modsatrettede lejre med radikalt anderledes mening. Dette faktum tyder på, at historien er værd at læse, fordi næsten det ikke ville snakke.

Den største glæde

På spørgsmålet om serien "Breaking Bad" beskrivelse måske hellere ødelægge det indtryk, snarere end forventer det, så prøv at undgå åbenlys genfortælling af historier og angive fordele og ulemper i de mest generelle vendinger.

Først og fremmest, selvfølgelig, den fordel, at serien kendere anser det historien. Hans uforudsigelighed og samtidig den absolutte logiske fuldstændighed kan simpelthen ikke men vække beundring.

Antag, at serien "Breaking Bad" anmeldelser er modstridende, og det er næsten umuligt at finde en, der ville have givet udtryk for en negativ holdning til sine karakterer. Udelukkende korrekt, invincibly kedelig skole kemi lærer er fuld af hemmeligheder, og hans skødesløse studerende Jesse ubrugelig bruge deres liv på stoffer, sex og mindre fortræd, fyldt med en lang række fantastiske følelser og følelser, afslører evnen til at tage vigtige og vanskelige beslutninger, som Det afhænger ikke kun hans liv, men også andres liv.

Hvis vi taler direkte om de tegn, universel beundring er selvfølgelig det faktum, at de er helt ambivalente: simpelthen umuligt at skelne rigtige eller forkerte tegn, gode eller dårlige - de er fulde af mysterier, der forårsager glæde, grænsende til chok.

Forargelse, forundring og kritik

Hvis nogle seere, at stormen af følelser, der giver serien, blev udelukkende et plus, så er der dem, der er langt fra at være ligesom faldt kontrast, er absolut dominerende plot konstruktion. Det ser ud til, at den bedste tv-serie "Breaking Bad" har sin "antifanatov". Først og fremmest mennesker, der ikke kan lide showet, fejre grusomhed, er en af hans ledemotiver. Nogle scener er virkelig chokere hypokonder fans elsker trekanter og verden, hvor god altid sejrer over det onde, og godbidder adskiller ekstraordinære moralske kvaliteter. Hvis du er en kender af netop sådanne uforanderlige sandheder, serien "Breaking Bad", indholdet af årstiderne, som de tydeligvis ikke efterstillede, er bestemt ikke for dig.

En vis procentdel af publikum behøvede ikke at smage den overflod af bandeord, som er fuld af det ene af hovedpersonerne - Jesse Pinkmena. Retfærdigvis skal det bemærkes, at tallet ikke gøre krav på titlen af "The dyd of the Year", henholdsvis kan ikke tale som en aristokrat i det viktorianske England. At dette er den vigtigste fokus i showet - i harmoni mellem den positive og negative, reelle og imaginære, sjove og skræmmende, frustrerende og vanskelig.

På tv-serien "Breaking Bad" anmeldelser var kritisk og om pasform. Alt dette bør sige et par ord.

begrundelser foranstaltning

Ja, selvfølgelig, vise et par uhøflig. Han var overrasket, chokeret, det forårsager en lang række følelser - fra beundring til afsky. Det er virkelig en masse ubehagelige scener og slag. Selvfølgelig kan det synes, at historien strækkes unødigt. Men hvis du tænker over detaljerne i konflikten, om hovedhistorien, hvordan kunne det være anderledes? Selve problem Walter White, lungekræft, a priori, kræver langsigtet, nogle strakt. Så at skaberne ikke gjorde noget kriminel, hvilket gør serien i overensstemmelse med den psykologiske konflikt.

Som for blasfemi? Og hvordan ville opføre sig enhver anden person, hvad enten mindre narkoman med den erfaring, som sammen med sin skolelærer krop opløses i syre direkte i dit badeværelse?

Noget om spillet

Et af de særlige kendetegn ved denne serie kan sikkert kaldes en slags troværdighed af hans figurer. For helt ufattelige vending, begivenhederne helt skjult hverdagen for almindelige mennesker med almindelige problemer, problemer og hemmeligheder.

I serien "Breaking Bad" skuespillere skaber meget atmosfære, hvilket medfører en ægte ekstase (i tilfælde af Walter White eller søn), vrede, og derefter sympati (i tilfælde Schuyler) eller forvirret, medfølelse, og nogle gange fordømmelse (i tilfælde af Jesse). At spille dem er så gode, at kan bare ikke lade ligegyldig selv de største skeptiker. Det var en ægte følelser i beskueren som svar på, hvad der sker på skærmen, kan det kaldes den største fordel ved denne serie.

cast

Ingen grund til at være en film kritiker med erfaring til at forstå, at serien "Breaking Bad", skuespillerne blev valgt med særlig opmærksomhed. Hovedpersonerne i denne historie er to: Uolter Uayt, af Bryan Cranston uovertruffen spillet, og hans elev og medsagsøgt - Dzhessi Pinkmen af Aaron Paul. Deres spil er simpelthen umuligt ikke at tro - personerne levende og meget til stede, de kan simpelthen ikke leve sig.

Årsag generel irritation flere sæsoner aftalt charmerende Anna Gunn, der spillede gift med Walter Skyler - tungt karakter af besidderen og den hårde skæbne at historien i det mindste er helt anderledes vifte af følelser.

Dour Dean Norris særdeles godt vant til rollen som Hank Shredera - af politiets gå på sporet af den mystiske narkohandlere forsøger at forstå årsagerne til deres flygtighed. Ironisk nok er helten Norris er en bror-White, som i væsentlig grad komplicerer undersøgelsen.

Selvfølgelig skal vi nævne den storslåede Dzhankarlo Espozito, der spillede Gustavo Fring - en af de centrale figurer i livet for hovedpersonerne og deres måde at angiveligt tilbøjelige.

Endelig skal det siges om skuespilleren, der spillede Walter Jr. - RJ Mitte, der ligesom sin helt, har vi et helt liv til at klare cerebral parese.

serie Specificitet

Hvis i forbindelse med enhver serie af tidsmålingsfunktioner og faldgruber der - varigheden af episoder af 47 minutter, det semantiske indhold af det er ikke tilfældet.

I serien "Breaking Bad" seriebetegnelse at gøre ret vanskeligt, da ethvert forsøg på at omskrive historien kan ødelægge indtrykket af at foregribe instruktørens oprindelige manuskript konstaterer eller bøjninger. Ikke desto mindre bør det bemærkes, at det altid er spænding, forventning og en særlig atmosfære af en vanvittig cocktail af narkotisk trance og en pligtfølelse, ønsket om at redde menneskeheden under umenneskelige forhold.

Fra den allerførste episode, med start ramme, hvori Walter siger farvel til sin familie, tigger hende om tilgivelse for, hvad han gjorde (det er værd at bemærke, under temmelig mærkelige omstændigheder), beskueren opdager, at konfronteret med noget usædvanligt. Absolut skøre historie bare ikke vil komme ud, afbryde visningen og sætte det på lavt blus.

sæsoner

Som forventet serien "Breaking Bad", hvis offentliggørelse er allerede delvist givet, består af et par sæsoner. På trods af at de fortæller en helt anden del af historien involverer forskellige karakterer og skaber en unik atmosfære for hver sæson, alle af dem harmonisk foldet ind i en event-drevet bånd. som visning spændingsfald, og vokser hurtigt, tvinger til at se frem til en fortsættelse af den fantastiske, skræmmende, men også en spændende historie. Serien "Breaking Bad", der er beskrevet i serien, i det store og er ikke nødvendig, det er i stand til at såre nogen - bør omfatte kun den første episode.

Vi tilbyder

I øjeblikket helt filmet fem sæsoner. Listige skabere i slutningen at gøre beskueren tror på det uundgåelige. Død af hovedpersonerne gentagne gange dukkede op i horisonten. Faktisk er det med meddelelsen om den forestående tilbagetrækning fra livet af en af hovedpersonerne og serien begyndte. Ikke desto mindre blev dette bånd efterladt fans skrøbelige håb om, at den flyvende eventyr med spoler Walter White og transmitteret lys, og tynde Jesse Pinkmena stadig kan fortsætte.

Bedste sæson

I denne henseende er en klar mening, selvfølgelig ikke. Selvfølgelig, alle fans af serien især bemærket sidste, den femte sæson af serien, men vi må ikke glemme alt om resten - ikke mindre unik, dramatisk og begivenhedsrigt. Den bedste sæson af "Breaking Bad" er stadig vanskeligt at afgøre, fordi de er meget varieret og mangesidet. For eksempel de første sæsoner skabere tænkt som en sort komedie, men en yderligere indsats er udviklet i en helt anden, og psykologi udførelse dramatisk måde. Historien om kemi lærer, blev en reel narkobaron af hensyn til familien, har hun fået nye drejninger, efter at have modtaget titlen som bedste i serien, sendt på tv. Dette faktum er bemærket af mange, lige fra Entoni Hopkinsa, slutter den virkelige mester i thrillere og uventede kryds - Stephen King.

interessante fakta

Hvis du beslutter at være opmærksom på "Breaking Bad", hvor mange episoder involveret i det vil være særlig interessant. At adlyde instruktørens opfattelse, den fulde version af historien om tegnene passer ind i 62 episoder, som i øvrigt svarer til antallet af samarium i det periodiske system af elementer. Denne isotop almindeligt anvendt i medicin til behandling af kræft. Løft af slør af hemmeligholdelse, for eksempel, at en af hovedpersonerne ansigt til ansigt med lungekræft.

Et andet interessant faktum kan kaldes, og at der i processen med at filme skuespillerne faktisk studerede kunsten at madlavning metamfetamin - en master class, de fik en rigtig agent for ABN og professor i kemi. På trods af dette, i færd med at filme, selvfølgelig, er der ingen lægemidler på stedet blev ikke fundet - i stedet blev de brugt slik, tonet blå.

udmærkelse

Serien "Breaking Bad", som er fuld af anmeldelser af en sådan mangfoldighed, ikke kun ind i Guinness Rekordbog, men vandt også en betydelig række priser. For eksempel, han fik det rigtige 5 figurer "Emmy". Aaron Paul og Anna Gunn er blevet kåret som den bedste skuespiller, Bryan Cranston blev opkaldt bedste dramatisk skuespiller award scenarie blev markeret, og "Breaking Bad" blev regelmæssigt stemt "Bedste dramaserie".

Ikke uden amerikanske Screen Actors Guild Awards, en Peabody Award, den Television Critics Association. Kort sagt, serien "Breaking Bad", udgivelsesdatoen Januar 20, 2008 under eksistensen vundet fordel ikke kun publikum, men også en verden af kritik, fordi han modtog en nominering til den ikke-så-langt sigt 58 gange.