Nyheder og SamfundKultur

Juletræ i Kreml. Kreml Tree Billetter, anmeldelser

Den første juletræ i Kreml tog børnene fra hele landet i 1954. I disse år, hovedpersonerne i ferien var bolsjevikkerne, Den Røde Hærs soldater, bønder og arbejdere. Siden 1964, "Our House" forberede nytår forestillinger overdraget til unge forfattere og instruktører af studerende teater. Så det var næsten ukendte unge skuespillere af teater, og i dag deres navne er kendt over hele landet: Hite, Kurland, Marias. Derefter lykkedes at bryde stereotyper, at indføre en ny tradition i det nye år festlighederne og gøre præsentationen virkelig fantastiske. Soldater og arbejdere erstattet de gode troldmænd og julemanden blev obligatoriske deltagere i juletræet i Kreml.

Det vigtigste træ af landet

Kom til hovedstaden på nytårsdag show drømmen om ethvert barn. Forældre til allerede forberedt til turen til Moskva for at forsøge at få tid til at købe billetter i toget, og ydelsen selv. I løbet af vinteren skoleferierne, sæson 2014-2015 gg. i staten Kremlin Palace nytår program var dedikeret til de "magiske maling." Denne uforglemmelige gave årligt gøre børn Moskva regering, administrative afdeling af præsidenten for Den Russiske Føderation og Moskva Federation of Trade Unions.

For mere end et halvt århundrede af træ lykkedes Kreml at vinde hjerter af ikke kun i Moskva skolebørn og småbørn, førskolebørn. Den berømmelse af de fineste synspunkter i den russiske hovedstad har spredt sig langt ud over grænserne i staten.

Enhver, der bliver en gæst af fejringen kommer i et fantastisk land farver, latter og magi. Julemanden tiltrække dem til underholdning, hvorigennem børn få en masse uforglemmelige indtryk. På Kreml juletræ smuk: unikke natur, kostumer og naturligvis selve ideen. En obligatorisk gaver fra Santa Claus fuldføre feriestemning.

Fra hele Rusland - på juletræet i Kreml

Hvert år juletræ i Kreml samler unge gæster fra hele landet. Parket sal på slottet i disse dage bliver til én stor legeplads, hvor blandt gæsterne kan finde de mest utrolige eventyrlige figurer. Den vigtigste handling foregår i et stort auditorium. Og, selvfølgelig, den største og mest majestætiske træ installeret i Heraldisk Hall of Kreml, imponerer med sin storhed og magi dekoration selv de ældre gæster.

Arrangørerne af begivenheden rådes til at pre-køb billetter på juletræet i Kreml, vel vidende at de er for sent og ikke kan forblive som at besøge det nye år ferie Kreml forsøger mange. Præsentation gå i to uger, og det er utrolig lille på nationalt plan. Sessions, og deres tre passerer hver dag - klokken 10:00, 14:00 og 18:00, ikke opfylder behovene hos alle.

Nytår ydeevne til de vigtigste gæster

Den mest imponerende og fortryllende forestilling, der kun kan se børnene i vores land, - juletræ i Kreml. Ethvert barn, der tilfældigvis ved arrangementet, vendte hjem med uforglemmelige minder. Ifølge de anmeldelser, der er opdelt fra deres forældre lille publikum efter forestillinger, kan det vurderes, at ingen detaljer, ingen detaljer, der ville være en voksen og har ikke bemærket, ikke har bestået deres direkte børnenes opmærksomhed. Nogle børn får at vide, at julemanden - selvom meget store, men det var forfærdeligt, giver gaver og fører ham ind i dansen. En anden havde set, at de fe fugle, hvis vinger er belyst, faktisk flyve over scenen.

Børn mærke alt: musikken og lyset, og smuk natur. Og, selvfølgelig, alle tilfreds med Kreml gaver. Forskellige årsager juletræ i Kreml anmeldelser børn. Må de nogle gange ikke har en høj stil og ikke præcist give indtryk, men jeg føler, at jeg udtrykke min oprigtige, fra ren barns sjæl.

Miracle gør for måneder

Udarbejdelsen af nytår forestillinger i Kreml tager måneders arbejde kunder, manuskriptforfattere, instruktører, skuespillere, redaktører og administratorer. Hvert år de farverige forestillinger forbløffe publikum med noget nyt og usædvanligt. Ved at købe billetter til børn på juletræet i Kreml, alle forældre kender på forhånd - skala set nødvendigvis imponere sin søn eller datter. bare ikke ske på anden måde.

, Hele bygningen begynder en særlig nytårs program, så snart dørene til Kremlin Palace indrømme de første tilskuere. Og hvert år bliver det stærkere både teknisk og kreativt. På nuværende tidspunkt er skaberne af mulighed er så højteknologisk, at mængden og kvaliteten af specielle effekter påvirker selv de voksne, hvad kan vi sige om børnene? Her og laser show, og spektakulære stroboskoplys og tåge maskiner, og unikke lysudstyr - alt dette gør Kreml juletræ unik.

Emner Kreml juletræ

Plottet i den fremtidige udvikling - den største bekymring for forfatterne. Når scriptet er skrevet, for det arbejde de er accepteret og andre tjenester. I løbet af de seneste årtier, julen tema ideer ændret sig dramatisk. Den vigtigste ting, det gik fra politik til sidehistorier. I dag juletræet i Kreml afspejler, hvad de ønsker at se børnene, i stedet for at kæmpe for magtpolitik. Heroes of nuværende tænkning - og favorit fe tegneseriefigurer, som er særligt ønsket af børn. De nødvendigvis forekomme mest utrolige eventyr, de besejre den onde, gem dem i problemer, finde nye venner.

Utrolig skønhed og originalitet af slottet ydeevne er med til at skabe en komplet følelse af at være i et eventyr. Magic Music og lette berøringer til at bringe deres samlede indtryk af besøget til Kreml.

eftertragtede billet

Fra år til år er der én og samme billede - billetter til alle udfordrere er ikke nok. Fra forskellige dele af landet, og købe bogen på forhånd gennem de officielle forhandlere. Mange fra midten af sommeren begynder at være interesseret i en præsentation forberedt, hvis sessionerne har ændret sig, hvilke dage vil blive afholdt juletræ i Kreml. Billetter forsøger at få alt for længe før nytår.

Hvis mange år siden for at komme til landets største juletræ var næsten umuligt eller vanskelige at gennemføre, men i dag denne unikke festival er tilgængelige for alle. Således at flere børn kan være i stand til at se de længe ventede resultater, forældre og voksne, der ledsager børnene på showet ikke er tilladt. Dette bør holdes for øje, og planlægger et besøg i Kreml, når børnene når en vis alder.

Ferie for livet

Kreml juletræ program rigt og varieret. Hvis forældre ønsker deres børn til at huske den næste ferie for livet, og de har været forbundet med smukke, skal du sørge for at besøge de vigtigste nytår præstation i Rusland. Ved fuld rådighed for ferie gæster i disse dage leveres tre kæmpe hal i Kreml paladset. De er legesyge og dans programmer, en række attraktioner, en farverig musikalsk præstation. At gætte på forhånd temaet for den næste præsentation er simpelthen umuligt - det holdes strengt fortroligt. Derfor har hver premiere en ny opdagelse. Selv i dette unikke, som er så berømte Kreml nytår træ. Men hvis nogen er interesseret ikke så meget en ydeevne som alle de foranstaltninger som helhed, er det sikker på at fange. I dette er der ingen tvivl.

En sådan kan ikke blive glemt

Ud over alle de naturskønne vidundere, der giver nytår præstation, hvert barn går hjem med den obligatoriske gave fra Kreml af julemanden. Udgifterne til søde behandler inkluderet i billetprisen, så din dyrebare pose få alt. Juletræ i Kreml, er berømt for sine mange års etablerede traditioner. Til gave det er også sandt. Moskva bagere med bæven tilgang til udvælgelsen af slik til de små gæster på Kreml. Slik har altid originalt, lækker og selvfølgelig frisk. Alle disse gave, scene og organisatoriske finesser er rettet mod én ting - at give børn en uforglemmelig oplevelse. År er meget vellykket år.