Teater "The Bridge" (Perm): anmeldelser og repertoire

Perm teater "på broen" blandt de ti bedste af de bedste teatre i landet, fordi det er originale, unikke og ekstraordinære mennesker fører det.

History of Theatre

I 1988 blev forfatterens teater "The Bridge" (Perm) grundlagt. Foto viser bygningen ovenfor. Dette er den første i verden af mystiske teater. Det er således udtænkt af dens grundlægger, kunstnerisk leder og instruktør - SP Fedotov. Det var oprindeligt en ungdom studie under hans ledelse, hvor han begyndte at eksperimentere, at søge sin stil. Alt dette har resulteret i åbningen af "Broen" Teater, som er beliggende i Kultur- Telefon fabrikken og gav sin præsentation i sin Small Hall. Uropførelsen var stykket "mandat" af N. Edman. Premieren fandt sted den 7. oktober., 1988 Denne dag er officielt dagen for fødslen af teatret. I 1992 tog han sit firma flytte ind i sin egen bygning. Samtidig teatret har fået status af byen. Uropførelsen, spilles på den nye scene, var den "Ægteskab" NV Gogol. I teatret hersker den magiske verden, som er skabt af en særlig repertoire bestående af stykker af forfattere som Mikhail Bulgakov, B. Stoker, NV Gogol, FM Dostojevskij og andre. Almindeligt kendt teater skyldtes den cyklus af Gogols produktioner.

Stifter og leder

Teater "The Bridge" (Perm) blev oprettet ved den hædret kunstner i Rusland, vinder af National Award "Golden Mask" - Sergei Pavlovich Fedotov. For hans produktion af "Heart of en hund" i Tjekkiet blev han tildelt titlen som bedste instruktør, og blev den første udlænding i historien til at modtage en sådan indgåelse i landet.

Sergei Pavlovich blev født i Perm, her ved Institut for Kunst og Kultur har modtaget instruktørens uddannelse. Forestillinger udtrykte det - lys, originalt og godt kendt langt ud over sin fødeby. Tilskuere kommer til Perm fra forskellige byer i Rusland specielt at se sine produktioner. Sergey Pavlovich Fedotov - den visionære og mystiker, det giver seerne nyt spil forhold, især en handler stil at eksistere på scenen. Det er originalt, paradoksalt, grotesk, og takket være hendes skuespillere fuldt nedsænket i løbet af underverdenen.

Teaterforestillinger "The Bridge" diverse genrer. Der er tragedier, komedier, kriminalromaner, lignelser, men i dem alle der er magi, mystik og mystik, overmenneskelig styrke vil helt sikkert invadere effekten af hver indstilling. Det mener direktør i teatret , og til livet, menneskelige relationer med de verdener - interne og eksterne. Sergei Pavlovich forestillinger modtog Grand Prix på internationale festivaler.

repertoire

Teater "The Bridge" (Perm) i hans repertoire kombinerer opførelser af værker af russiske og europæiske klassikere, samt de nyeste modeller af indenlandske og udenlandske drama. Mange produktioner skabt i krydsfeltet mellem forskellige genrer. Teater "Broen" var den første i Rusland iscenesat et skuespil af irske forfatter M. McDonagh. Til produktion af "The Cripple of Inishmaan", skabt af produktet af dramatiker, truppen i 2010 blev modtager af Theatre Award "Golden Mask".

I "The Bridge" Teater i dag kan du se følgende forestillinger:

• "Man-pude" på sort detektiv M. McDonagh.
  • "Pannochka" - en performance-thriller baseret på en roman NV "Viy" Gogol.
  • "Master og Margarita" - en version af romanen af Mikhail Bulgakov.
  • "Skull Connemara" - en grum komedie af M. McDonagh.
  • "The Beauty of Linena" - trist komedie af M. McDonagh.
  • "Heart of en hund" - menneskelig komedie af M. Bulgakov.
  • "Slottet" - af F. Kafka.
  • "Panic" - ironi M. Myullyuaho.
  • "Lugt" - af R. Familyari.
  • "Dracula" - ifølge B. Stoker.
  • "Juno og Avos" - rock opera Rybnikov og Voznesensky;
  • "33 besvimelse" - af A. Chekhov.
  • "Theremin" - af P. Zielonka.
  • "The Star og død Joaquin Murieta" - rock opera Rybnikov og Voznesensky.
  • "Quasimodo" - af Victor Hugo.

selskab

Teater "The Bridge" (Perm, Rusland) - en femogtredive talentfulde og unikke aktører. Det meste af truppen består af unge kunstnere, der endnu ikke er 30 år gammel. Actors Theater af "The Bridge" - et folk mangefacetterede, med mange interesser, de fleste af dem har højere skuespiller uddannelse. Til dato truppen er som følger: A. Anisimova, I. Baboshin, A. Bohr, Golenduhina T., V. Ilyin, D. Kabalina, Kolomiika N., Y. Kopylova, E. Lebedev, V. Leurdo, A . Molyanov, I. Molyanova, A. Muratov, M. Novichenko, A. Perov, T. Petunkina, M. Siegal, V. Skidanov, IA Ushakov, R. Shnigir og andre.

"Pannochka"

Productions Teater "Broen" populære og elskede. En af de mest berømte spiller i hans repertoire - "ung elskerinde". Teater "The Bridge" (Perm) har forvandlet historien NV Gogols mystiske thriller. Manuskriptforfatter - Nina Sadur, instruktør og scenograf - Sergey Fedotov. Denne præstation - kortet af teatret "på broen." Premieren fandt det i 1991. Det var efter Stykket blev iscenesat "ung elskerinde", teatret har modtaget tilnavnet "mystisk", og det erkendte højre for opdageren af scenen af verden af overnaturlige kræfter.

Stilen i denne indstilling er unikt, det kombinerer komedie, filosofi og rædsel. Denne præstation er bygget på at spille kontraster. Handlingen gør publikum til at grine, krympe af overraskelse og fryse i terror. Succesen af stykket ligger i det faktum, at de vittigheder, som de griner, og endda skræmmende, fyldt med dyb filosofisk betydning og publikum kan finde svar på mange spørgsmål. "Pannochka" går på scenen "The Bridge" i mere end 20 år, men populariteten er kun vokser. Hvert show er ledsaget af den samme varsel. Skuespillere, der er beskæftiget i denne produktion, gør beskueren føler næsten egen hud, hvor forfærdeligt den anden verden, og hvad en fornøjelse du kan opleve, når du åbner den hemmelige viden.

At beslutte at besøge nogen show, at kende udtalelsen fra ham, der har set det, er det nødvendigt for mange potentielle besøgende - beboere og besøgende i byen Perm. Teater "The Bridge" kritikere, hvoraf nogle er medlemmer af "Golden Mask" National Award jury af hans produktioner modtaget den højeste udmærkelse. For eksempel, Victor Shrayman udtryk for, at de aktører, der spiller her, er i stand til at skabe på scenen en særlig verden, til at trænge dybt ind i psyken af de tegn, rolle som udføres glimrende omdanne eksternt og internt, der nu ikke er så almindeligt. Marina Timasheva ( "Radio Liberty" klummeskribent) siger teaterforestillinger "Broen" geni og direktør - en af de få, der kan afgive en redegørelse omfangsrig. Anatoly Smelyanskiy (formand for juryen, "Golden Mask" og rektor for Skole-studiet Moskva Art Theatre. Anton Chekhov) beundrer repertoire og trup af byen Perm. Teater "The Bridge" anmeldelser publikum bliver bare beundrende, især fascinerer offentlig fremførelse af "ung elskerinde". Det ser ud til, at i lang tid kendt af alle plottet, men det ligner en ny, livlig, moderne og spændende.

Teatermuseet

For nylig Teater "The Bridge" (Perm) åbnet for sine seere et museum, der kan besøges før eller umiddelbart efter afslutningen af hver forestilling. Blandt de udstillede genstande - rekvisitter, kostumer og sæt stykker fra stykket "Mesteren og Margarita", "Ghoul", "ung elskerinde", "Dracula" og "Selvmord". Her er koppen fra hvilken drak blod Marguerite på en bold på Woland; trone, som sad Dracula; Pannochki kiste; den afskårne hoved Berlioz; ufærdige spil skak med katten Behemoth Woland og andre.

Teatermuseet er unik, idet de udstillede genstande kan blive berørt af hænder. Det er beliggende i et af de haller til prøverne. Hver udstilling har sin egen historie, som fortæller de besøgende til teatret personale eller skuespillere selv.

Kom der

Nær pladsen i Ural Frivillige placeret Teater "The Bridge" (Perm). Adresse: Kuibyshev gade, hus №11. Du kan komme til teatret med sporvogn №3, 4, 7 og 11 skal være ude ved busstoppestedet, som kaldes "Teater" I Bridge "" eller "Garden of the Ural frivillige." Det kan nås med bus. I dette tilfælde vil du få ud af ved stoppestedet "gade. Popov "eller" Stormagasin "og derefter gå lidt for at gå til" Square", og derfra at nå skæringspunktet mellem Sovetskaya og Kuibyshev. Det er nødvendigt at klatre op det sidste, og der vil være et synligt tegn "Teater" På broen "" længere til venstre.

Information til besøgende

Billetter til teater "På Bridge" (Perm) Priserne afhænger af placeringen og antallet af begyndelsen af spilletid. Omkostningerne varierer fra 500 til 2000 rubler. Publikum har mulighed for at købe billetter til nedsatte forestillinger, der går i løbet af dagen - klokken 14.00 eller klokken 15:00. Deres omkostninger fra 300 til 1200 rubler. Teatret "The Bridge" (Perm), kan billetter købes på box office, fra 12:00 til 19:00 fra tirsdag til fredag, og fra 12:00 til 18:00 - lørdag og søndag. Mandag - lukket. Du kan bestille billetter via telefon 8 (342) 237-52-55 eller foretage et køb på den officielle hjemmeside for teatret.