"Paper marriage", spillet: anmeldelser, indtryk, interessante fakta og beskrivelse

"Papirægteskab" er en præstation, hvis anmeldelser, som ved deres modsætninger kun brænder deres interesse yderligere. I øjeblikket er han på scenen af teatrene "The Commonwealth of Taganka Actors" og navnet på M. Ermolova.

skabere

"Papirægteskab" er en forestilling, der er en fælles oprettelse af en gruppe meget talentfulde mennesker. Først og fremmest lag Hanna Slutsky hendes hånd til det. Denne talentfulde manuskriptforfatter er datter af den berømte sovjetiske direktør Henry Hovhannisyan, der lavede den berømte komedie "Three Plus Two". Hun er forfatter til 5 skuespil og scripts til 3 snesevis af film, hvoraf det meste af værket er værd for seerne og kritikernes ros.

Spillet "The Paper Marriage" er en af de succesrige børn og Sergei Bodrov den ældste, nomineret for "Oscar" (to gange) og "Golden Globe". Han er kendt for sin ikke kun directorial, men også skuespillerens værker og scripts.

Med hensyn til produktionen af dramaet var det engageret i Alexander Ogaryov. Direktøren har en masse erfaring med at skabe scener, både i vores hjem og i udlandet.

forhistorie

Skuespillet "The Paper Marriage", en anmeldelse der er præsenteret nedenfor, blev oprettet i henhold til scriptet "Sidelka" skrevet af Gunna Slutsk. På en gang var Sergei Bodrov opmærksom på ham. Mesteren, der var kendt for sine malerier langt ud over vores land, skulle filme det med deltagelse af stjernerne fra verdens biograf John Malkovich og Ingeborga Dapkunaite. Desuden planlagde han på en af hovedrollerne at invitere sin søn - en talentfuld skuespiller og regissør Sergei Bodrov, Jr .. Alle planer blev ødelagt, da der i 2002 var en tragedie i bjergene. Bodrovs død døde tvunget sin far til at skjule manuskriptet i lang tid i tablens langt skuffe. Derefter blev han ekstraheret efter en lang tid af forfatteren, der skabte på sit grundlag et spil kaldet "The Paper Marriage".

Skuespillets plot

I en luksusvilla nær Moskva er der en velhavende amerikansk af russisk afstamning, Stephen. Han er allerede blevet behandlet med succes i mange år af en ukendt sygdom. I showets første scener begynder seerne at føle, at zazhravshiysya millionæren simpelthen fejrer sygdom, fordi han ved om hans modbydelige karakter og forstår, at det kun kan begrundes ved fysisk svaghed. Sammen med Stephen er der læge og sygeplejerske i huset. Hovedpersonen opfører sig uudholdeligt, så en kvinde lover at løbe væk hver dag fra dette rentable, men fuldstændig uudholdelige arbejde. Lægen viser mere tålmodighed, fordi han snart vil emigrere til USA i den nærmeste fremtid, han blev allerede tilbudt et job der i specialet. Over tid viser det sig, at han er homoseksuel og drømmer om at forlade Rusland for ikke at skjule sin seksuelle orientering.

Gradvist forstår publikum, at alle tre er absolut unødvendige i hele verden, og huset hvor de bor, er på en måde en slags synkende "Titanic", som de kan støtte hinanden i nogen tid.

cast

En vidunderlig præstationer "Paper marriage" består primært af dem, der har fået til opgave at spille tre psykologisk komplekse psykologiske roller. Især er det tvetydige billede af den indirekte sygeplejerske Dasha legemliggjort af Yakovlev, som ifølge nogle seere er lidt gammel for hende i hendes "lille hale". Men den amerikanske Stephens rolle spilles af Sergei Makovetsky og Valery Garkalin, med hvem hun nærmer sig alle 100. Hvad angår lægen Egor, er hans billede på scenen udformet af Daniil Spivakovsky, Vladimir Pankov eller Ilya Bledny.

De fleste af disse skuespillere er stjerner af moderne russisk teaterkunst. En allerede deres tilstedeværelse på scenen gør spillet "The Paper Marriage", visninger om hvilke flertallet af seerne har det bedste, interessante og værdige opmærksomhed.

Ydeevne gennem seeren

"Papirægteskab", som beskrives nedenfor, begynder med et skænderi mellem Dasha og Stephen om appelsinjuice. Det ender med et slagsmål og Dashas erklæring om, at hun keder sig over et sådant liv, og hun vil forlade ham. Lige lang tid forstår seerne ikke, hvad der sker, og kun til den anden handling bliver det klart for dem, hvilke helte og hvem hinanden er.

De rige har deres quirks, så Steven foreslår Dasha at indgå et "papirægteskab" med ham. For hendes samtykke kræver sygeplejersken 10.000 dollars. Siden den amerikanske er jødisk, finder brylluppet sted i synagogen. Så begynder et "familieliv", der består af konstante skandaler. På fødselsdagen for "ægtefælle" siger Dasha en skål, han vil have et langt liv, og at han altid plager andre, og undskylder også for, at hun ikke har en gave til ham. Som svar siger Stephen, at hendes samtykke til ægteskab var for ham den bedste gave. Kvinden forstår at hun elsker sin tidligere menighed. De begynder endda at etablere et fælles liv. En dag, når Dasha allerede venter på et barn (Stephen sikkert ikke engang ved det), forlader den amerikanske, efterlader en note. Dasha er rasende og rive den til strimler. Så høres en stemme, og hun lærer at Stephen ikke tog til USA, men døde. Dasha er kun trøstet af det faktum, at hun til sit spørgsmål, om han vidste om barnet, modtager et positivt svar.

Ydeevne "Paper marriage": anmeldelser

Udtalere om spillet er diametralt imod. De fleste af dem, der allerede har set præstationsnotatet, at det er gennemsyret af en dybtgående filosofisk betydning og berører de meget aktuelle spørgsmål om menneskelig ensomhed i vores tid, uanset dens sociale status og erhverv. Blandt kommentarerne til produktionen kan du høre negative anmeldelser om design af scene og kostumer og se på, det er svært at forestille sig, at dette er en person, der bor i en smuk villa. Derudover tager mange på bajonetter nogle vulgære vittigheder og slangede ord, der er rigeligt krydret med hovedpersonernes dialoger.

Anmeldelser om spillet af skuespillere

Selv dem, der ikke kan lide plot af stykket, fejre skuespillernes storslåede ydeevne, især Yakovleva, Garkalin og Makovetsky. Det er ikke overraskende, da disse mestere på scenen er i stand til enhver rolle. Anmeldelser af præsentationen "Papirægteskab" indikerer, at publikum især kunne lide dansetallene i deres forestilling, hvor skuespillerne bogstaveligt talt "brænder øjet". På samme tid, hvis du kan høre alle mulige positive kommentarer om Garkalin, Makovets og Spivakovskiy, gjorde Yakovlevas spil et tvetydigt indtryk på dem, der så præsten. Især sammen med beundrende anmeldelser, hvoraf det overvældende flertal er det muligt at høre negative i sin adresse. For eksempel skriver de i nogle indlæg på forummet for teatralsk kunst, at hun er "snoet" og "ikke forladt rollen som Eliza Doolittle".

Filmen

"Papirægteskab" - en forestilling, anmeldelser, som du kan høre mest forskellig fra. Det er endda værd at se dem, der så filmen "Orange Juice" regisseret af Andrei Proshkin. Det er baseret på manuskriptet til Ganna Slutsk og Maxim Fedoseev. Hovedrollerne i filmen blev spillet af Ingeborga Dapkunaite, Alexander Yatsenko og Andrei Panin. At dømme efter publikums anmeldelser var billedet en succes, og skuespilleren forlod ikke nogen ligeglad. Dette gælder især Panin.

tur

"Paper marriage" (præstationer), anmeldelser, som du allerede ved, blev vist i flere byer i vores land, og også med ham havde mulighed for at blive bekendt med publikum i nærheden og langt ud. Især blev det meget varmt modtaget i Israel. På tærsklen til sin premiere i dette land gav Hannah Slutsky et interview, hvor hun beskrev hvorfor manuskriptet blev et spil. Ifølge hende er den moderne ungdom, som udgør størstedelen af dem, der besøger biografer, ikke klar til at se film med en trist afslutning. Derfor foreslog Sergei Bodrov, Sr. at tilpasse det til teatret, hvor en mere tankevækkende tilskuer går, som ikke kun har brug for underholdning. Som et resultat blev scriptet "Siddles" omdannet til et spil "Paper marriage".

Spillet (anmeldelser fremlagt ovenfor), som Alexander Ogarev blev optaget i publikum i forskellige dele af Rusland og langt ud over, blev set i Petah Tikva, Ashkelon, Haifa, Be'er-Sheva, Tel-Aviv osv. Han gik overalt På fuld haller.

Nu ved du hvad spillet "Paper marriage" handler om. Anmeldelser om det afspejler bestemte seers mening og er ikke altid objektive, derfor skal du købe en billet og tilbringe aftenen sammen med dine yndlings kunstnere for at gøre din egen ide om det.