Performance "Generation Mowgli" i Moskva: anmeldelser

I årevis er landet gå en performance "Generation Mowgli." Dette er et projekt af den velgørende fond Konstantina Habenskogo. Hans opgave er at gøre det muligt for børn, der bor i forskellige dele af vores land og i familier med meget forskellige indkomster, for at være kreative og udvikle deres færdigheder. "Generation Mowgli" - en slags præstationer rapportering, som viser resultaterne af fondens Project.

Performance "Generation Mowgli", baseret på de udødelige værker af Rudyard Kipling "Mowgli", fortæller historien om, hvor ofte disse dage forældre ikke er opmærksomme på deres børn, på grund af hvad de dyrker på deres egne, kommer i gode og dårlige virksomheder, såvel som Mowgli voksede op i en flok ulve. Under hele sagen er stadig et åbent spørgsmål, om forældrene forstår, at det er nødvendigt at opdrage deres børn, så de ikke bliver moderne Mowgli. Plottet i spillet gentages ikke i fuld historien, handlingen bevæger sig i vores tid. Douglas Mowgli rammer regnskov, ligesom Rudyard Kipling, og er i udkanten af den moderne by - i betonen junglen. Hovedpersonen er flyttet hjemmefra, fordi deres forældre ikke er opmærksomme på ham, selv om hans familie er blandt de velhavende, hans far - viceborgmester, udover drengen gerne, at for ham var venner og elsket ikke på grund af, hvis søn er han og for det, han repræsenterer, for hvad han er. Han vil have en masse af opdagelser, vil han se forskellige mennesker, hver med sit eget syn på livet og dets værdier. Det er en lys indstilling, hvor der er noget at grine og græde, der er meget at tænke over. En storm af følelser som små, og voksne seere vil forårsage en performance "Generation Mowgli." Varigheden af hans - 2 timer. Han mindede om, at de vigtigste værdier i livet - det er familie og venner, at du er nødt til at være ærlig, venlig, medfølende og omsorg for dem, der har brug for hjælp. Denne advarende fortælling fortæller børnene, hvordan at forblive os selv og se efter "sandheden". Og hun fortæller forældrene, at det vigtigste i opdragelsen af barnet - at give ham så meget tid og opmærksomhed, fordi enhver, selv de bedste lærere, ingen legetøj, underholdning, attraktioner ikke erstatte forældrenes kærlighed og varme.

Hele overskuddet fra forestillingen kontanter Konstantina Habenskogo fond bruger til velgørende formål - til behandling af alvorligt syge børn. Således hver seer har en mulighed for ikke blot at se en interessant historie, men også at gøre bare to gode ting - at støtte unge uerfarne skuespillere og lave en lille kontant bidrag til at hjælpe syge børn.

Skaberne af ydeevne

Han opfandt den musikalske "Generation Mowgli" Habensky Konstantin - den berømte russiske skuespiller teater og biograf. Under hans ledelse er åben for flere drama skoler for børn i forskellige byer i landet, såsom Jekaterinburg, Ufa, Kazan og andre. Forfatterne af sangene til musicalen var medlemmer af den berømte gruppe "Ulykke" - solisten Aleksey Kortnev og musiker Sergey Chekryzhov. Direktøren for stykket gjorde Aynur Safiullin - en kandidat fra den dirigerende afdeling GITIS. Landskabet til skuespillet skabt af kunstneren Nikolai Simonov, der er kendt for sit arbejde i teatre såsom Mariinsky, Moskva Kunst Teater opkaldt efter A. P. Chehova, "Moderne" og andre.

skuespillere

Musical "Generation Mowgli" - er et projekt, hvor de spiller de unge skuespillere (elever af børns drama skole studie Konstantina Habenskogo, som for at opfylde de roller, udarbejdet af professionelle lærere i taleteknik og skuespil), og i nogle roller besat af de berømte teater og biograf skuespillere, musikere og endda atleter. I hver by, hvor denne produktion foregår - dens de optrædende. Næsten alle af dem er bosiddende i den pågældende by, hvor produktionen foregår, bortset fra de inviterede berømtheder.

Kazan

I stykket "Generation Mowgli" i Kazan blev overværet af stjerner af russisk show business, Timur Rodriguez spillede rollen som Baloo bjørnen, og Elmira Kalimullina (stjerne af "The Voice" projektet) skinnede som Bagheera panter. Rollen spillet Mowgli handler begavet dreng - Daniil Pasynkov. Dette er en fantastisk barn, talentfuld, følelsesmæssige og oprigtig.

Ufa

Performance "Generation Mowgli" i Ufa var usædvanligt i, at hovedpersonen har handlet pige - fjorten Ramil Ardislamova, der måtte ændre sit image markant, at ligne en dreng. Konstantin Habensky første gang så den unge skuespillerinde på festivalen og inviterede hende til at prøve til rollen som Mowgli. Når det er godkendt, vil det ikke med at gå til det offer, der blev krævet af det, denne rolle - slog op med langt hår og kronraget som en dreng. Ufa publikum oplevede stykket i juleferien.

Moskva

Børns musikalske "Generation Mowgli" i Moskva små og store publikum kunne ses i marts i år - i skoleferierne. Dette er en familie show, der er sjovt at se for både børn og voksne, som centrum i hans historie er bare forholdet mellem børn og deres forældre. Denne spændende historie for børn yngre end 6 år. I hovedstaden, ydeevne gik til Palace på Yauza.

I stykket "Generation Mowgli" i Moskva med børnene på scenen og kendte skuespillere: Yekaterina Guseva som Bagheera panter, Gosha Kutsenko som Bala og andre.

Anmeldelser af stykket

Om forestillingen "Generation Mowgli 'anmeldelser efterlod seerne varmest. De skriver, at skaberne var i stand til at lave en perfekt indstilling og en ny måde, i en moderne talt skrevet så længe siden, meget populære i verden og den dag i dag historien om R. Kipling. Meget tilfreds med publikum og det faktum, at sammen med deres børn på scenen berømtheder som Konstantin Habensky, Timur Rodriguez, Ekaterina Guseva. Performance "Generation Mowgli", i henhold til det offentlige, er det nyttigt at se alle - både børn og forældre til at drage konklusioner om deres liv, reflektere over deres egne handlinger, da det er meget lærerigt historie. Forældre opmærksom på, at indstillingen er så interessant, at de yngste seere alle 2 timer ser og lytter opmærksomt, holder vejret. Meget gode anmeldelser forlade publikum om musikken og teksterne. Tegnene på play interessante, moderne jakkesæt. Forældre, der allerede kørte deres sønner og døtre i musicalen "Generation Mowgli", udtryk for, at en bedre formulering af børnene opfatter puberteten - jo yngre hun er klar ikke alle. Dette lyse, smukke, mindeværdige og rørende forestilling, hvorfra mange af tårerne. Stykket er fyldt med fantastisk moderne dans og akrobatik.

Anmeldelser om kunstnerne

Om de unge kunstnere, der er involveret i stykket "Mowgli Generation" seere skrev, at dette er en meget talentfulde børn, der giver deres alle stykket, der arbejder sammen med voksne, og næsten på et professionelt niveau. Den måde skuespillerne spiller deres roller, sang, dans - er kun positive følelser. Det er tydeligt, at både voksne og unge skuespillere giver stykket hele sin sjæl. Ved gennemførelsen af smukke stemme, en stor plastik og meget god skuespiller data - så skriver han størstedelen af publikum i deres anmeldelser.