"Jakke" (film): anmeldelser og anmeldelser

Først "jakke" (film), udtalelser seerne tale om det sammen, og minder oprettelsen af Mato Kassovittsa "gotisk" (og et par af disse film-thrillere om et psykiatrisk hospital eller psykisk syge), efter - "Lost Highway" af David Lynch (taget som operatør Peter Deming), derefter - de "døde zone" af David Cronenberg, og på højdepunktet af den sidste episode, ser det ud til, at dette er den virkelige Frank Capra.

Thriller horrorny entourage

Anmeldelser af filmen "jakke" Dzhona Meyberi overhovedet thriller horrornom omgangskreds kalder det romantisk eller endda fantastisk, ligesom "The Shining". Han er næsten lige så formel bevidst fantastisk som udtænkt af E. & J. Bresse. M. Gruber, "The Butterfly Effect". Men hans karisma og styrke ligger noget ud over handler eller eventyr sjusk psykiatrisk skævhed begge film. Adrien Brody (som bemærket af anmeldelser og kommentarer på filmen "The Jacket") - meget karismatiske skuespiller, og en stor del af detektiv intriger i scriptet der, men den magt i billedet - i det virkelige hårde tragedie, i nutiden, på randen af hysteri, ægte følelser.

Storytelling er meget forvirrende. Det anbefales at se nøje film "jakke". Beskrivelse af filmen siger - under den militære operation, med kodenavnet "Desert Storm" i 1992, Dzhek Starks mirakuløst overlever - det næsten klods skud irakisk dreng. Efter returnering af Jack diagnosticeret med permanent hukommelsestab, hvilket ikke er så slemt, i betragtning af at det ikke kunne overleve på alle. Et par måneder senere, hovedpersonen vender tilbage til sin hjemby. Starks har haft anfald af hukommelsestab, hvorefter han finder liget af politimanden. Bevis for sin uskyld, Jack ikke. Sidste hukommelse er en lille pige og hendes mor Jackie, som han var med til at starte bilen. Helten sendes til et psykiatrisk hospital, hvor han overvåget Thomas Becker, lederen læge, at undergå behandling.

Dr. Becker praktisere deres helbredende metoder psykisk syge, der ikke opfylder den hippokratiske ed. Jack stoffer intravenøst og låst i en celle for natten - et lighus kammer. Sådan terapi bidrager til ødelæggelse af hjernen. At være i dette kammer i en spændetrøje, Starks fysisk eller psykisk transporteres ind i fremtiden, i 2007, hvor ulykken sker med en voksen Jackie. Efter at have besøgt grave deres egen, er Jack forsøger at ændre situationen i nutiden og fortiden.

to grunde

Interessen for film kan være mindst to grunde:

1. Filmen er de producerende projekt studios Dzhordzha Kluni og Steven Soderbergh.
  2. Projekt instrueret af englænderen Dzhon Meyberi blev kendt for offentligheden efter leje æstetiske Filmen "Love - er djævelen," en original kunstner Francis Bacon.

Ud over disse incitamenter, bør tage hensyn til ikke at føre mode i filmindustrien til film om at bevæge sig i tid, smukke og professionelt ensemble cast og føre til endeløse ønske om at se den afsløring suspense film.

Det er ikke "smuk langt væk." Anmeldelser af ....

Filmen "jakke" Dzhona Meyberi afgjort skiller sig ud blandt de imponerende flow, plottet som er dedikeret til at rejse i smukke langt. Troede bevægelse af hovedpersonen Jack Starks er snarere en metafysisk karakter. Og årsagen er ikke engang det forbliver åben (du bør ikke afvise selve lægemidler, veteran fra krigen i Irak administreres før hver teleportation), og, mest sandsynligt, i atmosfæren af filmen, langt til meget klimaks af arten af de visioner af den karakter fra etablerede og generelt accepterede kanonerne af fantasy genren.

Fighting vanvid

Den bogstavelige oversættelse af det oprindelige navn på filmen «Den Jacket» - "jakke". Filmanmeldelser også er mere tilbøjelige til at blive kaldt "spændetrøje", det er sat, før en anden nat test af Starks. Og det med rette, fordi i sidste ende tilskueren udfolder historien om kampen af helten med sin egen galskab. Tidligere arbejde Maybury hjælp til bedre binde sammen alt hvad der sker på skærmen, med den betydning og moralske løfte, som forfatteren forsøger at "stemme" i hans film. Forvent kondovogo fortælling af eleven og tilhænger af Derek Jarman er bare ikke det værd.

Dzhon Meyberi udvider kraftigt Hollywood kinomeynstrima. Tilsyneladende ubetydelige detaljer, arbejdet med skuespillerens støbning (værd særlig omtale Daniel Craig, som glimrende lykkedes at bringe til skærmen billedet af Mackenzie - godmodig lunatic), det visuelle område. I tillæg til ovenstående, en spektakulær atmosfære understøtter Kamera Peter Deming og lyden fra Brian Eno. Fred og dvælende i den antistatiske klingende lyrik, og derefter skøre, dramatisk, brat og stejl. I dette tilfælde må den visuelle løsning, og musik fra de første minutter af timingen ikke forsøge at behage alle, men de passer perfekt ind i stoffet af de ideer, instruktøren. "Jakke" (film) anmeldelser ophøje til den kategori af ikke underholdende film, men henviser til undtagelsen i branchen, at opmuntre tankevækkende opfattelse.

Temmelig smart iscenesættelse genre

Dygtig kombination af alle de ovennævnte komponenter i slutningen formuleringen er fed genre, som under den blanke standard engangs bånd og la Hollywood er ægte interesse og glæde. "Jacket" (film) anmeldelser kaldt en fed eksperiment, fordi det nulstiller de fantasifulde genre lænker og afviser Hollywood forudbestemmelse. Mærkeligt, men ingen steder angivet, at grundlaget for bæltet slip baseret på værker af Jack London kaldet "Star Wanderer", der fortæller historien om indsatte, når fik mulighed for at bevæge sig gennem forskellige tidsperioder.

usigelig glæde

"Jacket" - en usædvanlig og fantastisk film, en ægte filosofisk og mystiske drama, fuld af dyb mening thriller om mulighederne for valg af livets muligheder, hvilket betyder film om død og tilbagevendende værdi af hver levet øjeblik. Retfærdigvis skal det nævnes, at der stadig optimistisk slutning indgyder i fremviseren andel af håb efter alle galskaben og søgen efter sandheden. Hvis du accepterer tilbuddet skabere og helt vænne sig til billedet, så prøv at presse sig selv i en jakke / en spændetrøje i det undertrykkende mørke, den ubeskrivelige fornøjelsen af at se en film beskueren tilbydes.