Hjem og familieBørn

Flygende ballon Air Hogs: anmeldelser

En uforglemmelig oplevelse af spillet vil blive præsenteret af en fantastisk flyvende bold af Air Hogs ("Flying Spher") fra den berømte firma Spin Master. Børnene kommer til fulde glæde af legetøjets hovedtræk - rør ikke overfladerne, når de flyver. Afstanden understøttes af driften af de indbyggede sensorer.

Kuglens bane er indstillet af enhver del af kroppen uden hjælp fra radiokontrolpanelet. En underholdende aktivitet er spillet med bolden af hele firmaet, når spillerne leder det til hinanden. En lignende mekanisme spilles af en legetøjs UFO - en flyvende bold af Air Hogs i form af en fremmed transport - "plader".

Generelle oplysninger om legetøjet

Brugere bemærker, at et unikt legetøj ikke kolliderer med genstande på grund af det specielle beskyttelsesområde, som designet har. Den drives af en oplader på en speciel stativ, kuglens tilstand skal være slukket, plus det kræver 6 "finger" batterier. Air Hogs flyvende kugle er utrolig hurtigt bevægende, hvilket gør det muligt at arrangere fortryllende forestillinger med aerotriks derhjemme.

Flyvekugle leverer til mange børn mange positive følelser og oprigtig glæde, og voksne forbliver ikke ligeglade, fordi "Air Hogs" er usædvanlig og effektiv. Overvinde alle mulige barrierer tillader sensorernes rækkevidde såvel som gyroskopet. Fjernbetjeningen er ikke nødvendig. Der er muligheder for selvvalg af bane og ændring af det under flyvningen.

Den flyvende bold Flying Sphere Air Hogs er udstyret med baggrundsbelysning, hvilket giver en endnu mere effekt til spillet og fascinationen. Tiden for fuld opladning af batteriet er ca. en halv time, det er nødvendigt, før dette legetøj slukkes. En speciel stativ, der fodrer bolden, er inkluderet i spilpakken. Det er muligt at løbe udendørs og indendørs.

Den flyvende ballon Air Hogs er ikke kun et legetøj til sjov, men også viden om visse færdigheder inden for aerodynamik, fysik. Ved hjælp af bolden kan du lære det grundlæggende i elektromagnetisme. Først efter købet konstaterede mange ejere af kuglen, at barnet har forbedret nogle færdigheder betydeligt:

• Øjensynet.
  • Agility.
  • Koordinering af bevægelser.

Udseendet af flyvende sfære og måder at spille på

Toy Air Hogs - flyvende kugle - er en krop lavet af slagfast plast i form af en kugle, takket være hvilken enheden ikke er bange for nogen slag. I kroppen er der 2 knive, der arbejder samtidig med gyroen. Deres bevægelse letter bevægelsen af bolden i alle retninger.

Et fascinerende gameplay kan forekomme på flere måder. Først - personen spiller alene og kontrollerer fuldstændigt kuglens flyvning. Den anden er i tandem med en voksen, som demonstrerer de grundlæggende elementer i aerodynamikken, og derved får barnet til at stræbe efter legetøj og nysgerrighed om legetøjet. Det er spændende at kaste kuglen sammen med venner i et hjemmemiljø eller, for eksempel, mens du slapper af i naturen. Udformningen af kuglen eller den flyvende tallerken ser usædvanlig ud på grund af den lyse belysning og hurtige roterende knive inden i den flerfarvede krop. Skygger af legetøj kan være forskellige: blå, rød, orange, mørkegrå. Fabrikanten har udgivet flere muligheder.

Princippet om bolden

Ejere af legetøjet "Air Hogs" noterer sig bekvemmeligheden, at den ikke behøver et specielt kontrolpanel. Den flyvende ballon Air Hogs virker ved hjælp af følsomme sensorer, der reagerer sensitivt over for mulige forhindringer under flyvningen. Vær ikke bange for, at kuglen vil skade hjemmefag, det kan bare ikke se dem. Alt dette opnås på grund af det elektromagnetiske felt skabt rundt om bolden - legetøjet udfører handlingen kun inde i den.

Ved hjælp af palmer, skuldre eller enhver anden del af kroppen kan du vælge stien, højden - enhver bevægelsesretning. Den flyvende ballon Air Hogs, anmeldelser om hvilke der er tilfreds med køberens funktionalitet, fanger den menneskelige varme og bevæger sig uden indsats i den rigtige retning. Med dette legetøj kan du arrangere en ægte galaktisk forestilling uden at gå hjem.

Brug af "Air Hogs"

For at legetøjet skal fungere, skal du trykke på knappen med påskriften "On" på standen. Denne knap skal findes på selve sfæren. Sørg altid for, at fingrene ikke kommer ind i kroppen til knivene. Efter at have trykket på "start" -knappen, stiger ballonen i luften nogle få sekunder efter starten af mekanismen. Ledelsen omfatter bevægelse af hænder i forskellige retninger: det hele afhænger af fantasien og antallet af spillere.

Hvis du hurtigt vil stoppe flyvende legetøj, skal du bare pege på den røde indikator, der er fastgjort til kittet. Herefter skal du blot trykke på stopknappen på opladningspanelet og sætte bolden på standen (kontakten er i tilstanden "Fra").

Karakteristik af et flyvende legetøj

En stor del af salget af flyvesfæren skyldes det pålidelige design. Sagen er lavet af plastik af høj kvalitet. Bladene er metal. Legetøjets vægt er 0,6 kg. Pakken indeholder:

• 1 kugle.
  • Instruktioner til brug.
  • En oplader, der tjener som stativ.
  • Speciel stopbevægelsesindikator.

Det er beregnet til børn over 8 år, både piger og drenge. Diameteren er 150 mm. AA batterier er ikke inkluderet i pakken. Papirkassens størrelse med et vindue er 30 ved 30 og 13 cm.

Egenskaber af flyvende sfære

Inde i strukturen er knivene lodret, 2 skruer, en indikator, en omskifter af tilgængelige tilstande og en opladerkontakt. Panelholderen indeholder i sit design:

• Stopknappen er rød.
  • Led-transmitter.
  • Indikator, der angiver opladningens fuldstændighed (eller dets fuldstændige fravær).
  • Afbryderen er "tændt / slukket".

For at legetøjet skal fungere, er det nødvendigt at indsætte AA-batterier 1,5 V, som ikke er inkluderet i standardkonfigurationen. Sortimentet kan være forskellige (fabrikanten ændrer farver, design af en kasse, internt indhold af det komplette sæt).

Flying saucer - UFO fra "Air Hogs"

Spin Master - en velkendt producent af børns spændende spil og sæt. Til de spektakulære flyvemaskiner, undtagen Flying Sphere, er Air Hogs UFO-flyvende bold. Design - mere raffineret, flyvning - flere gange forbedret. Du kan styre legetøjet i enhver højde med dine hænder. Sammen med dette er et specialpanel vedhæftet. Producenten sørgede for sikkerheden: Pladens beklædning vil ikke skade andre på grund af glatte former og stødfast plast. Propellen er blød, så du kan stoppe det smertefrit med din hånd.

De særlige egenskaber ved legetøjernes ejere omfatter:

• Forbedret udvendigt design.
  • Muligheden for at kombinere med andre designere "Air Hogs".
  • Sikker afspilning.
  • 5 tilgængelige figurer af "Creon".
  • Modstand mod indvirkning på overfladen.
  • Håndkontrol og fjernbetjening.

Parametre på pladen: diameter - 140 mm og højde - 120 mm. Legetøjet vejer 400 g. Opladninger ca. 40 minutter, velegnet til børn over 8 år. Forskellige spiloptioner bidrager til barnets interesse og opnår uforlignelig fornøjelse fra den spændende proces.