Ermolova teater: forestillinger, adresse, anmeldelser

Yermolova-teatret er en af vor tidens mest progressive teatre. Han blev dannet som et studie af kandidater fra Maly Theatre og var beregnet til at udføre eksperimentelle skuespil og ledende eksperimenter af unge talenter. Siden begyndelsen af sin aktivitet er studiet blevet et paradis for de mest talentfulde og seriøst indstillede direktører, direktører, skuespillere. Her blev de ikke bare kreative. Her blev de virkelige berømtheder, hele landets idoler. Skuespillere og instruktører af teatret opnåede stor succes i deres karriere, inspireret af den unikke og unikke mus - Ermolova Maria Nikolaevna, til ære for hvilken navnet på studiet blev navngivet.

Ermolova Theater blev etableret i fjernt 1925. Dets leder var E. Leshkovsky. 1933 blev præget af fusionen af kollektivet med Lunacharsky Studio, som blev arrangeret af MA Tereshkovich på det tidspunkt. I 1937 skete der en anden fusion - allerede med et studie under ledelse af den berømte NP Khmelev. Derefter begyndte de forenede studioer at blive kaldt Yermolova Theater.

Skuespillerens navn var ikke kun teaterets navn. Storslåede og uovertruffen Maria N. Ermolova blev inspiration og muse for hele virksomheden. Hendes talent var et incitament til udvikling og forbedring af handling.

Teater i dag

Til dato er meget ændret. For hele sin eksistens har Ermolova Theater erstattet casten, ledelsen, mange spil, produktioner og skuespil blevet spillet. Kunstnerisk direktør i dag er Oleg Menshikov, der tog denne stilling i foråret 2012. Og under hans ledelse har der siden da været en videre udvikling af teatret.

Men på trods af de betydelige ændringer, som teatret har gennemgået i hele sin historie, forbliver det vigtigste uændret: det er det grundlæggende koncept for organisationens aktiviteter. Og fra den allerførste dag i grundlæggelsen forsøgte studiet stadig at eksperimentere, forny og stræbe efter alt nyt og interessant.

Ermolova Teater er konstant bedre, nye projekter åbner, såsom et lille stadium. Dette skridt blev taget, så de unge direktører kunne sætte på deres skuespil, skuespillere - udvikle talent og dygtighed. Og efter repetitionerne kan unge kreative mennesker arrangere deres forestillinger både i teatrets foyer og i hallen med projekternes succes.

Ermolova Teater etablerer også kommunikation og videre samarbejde med museet dedikeret til Maria Yermolova til at skabe fælles udstillinger og projekter. Derudover er det planlagt at etablere en forbindelse med "Flacon" - en designerfabrik i Moskva for gensidig fordelagtigt samarbejde.

Cast af Ermolova Theater

Den nuværende troupe omfatter højtstående skuespillere. Sergey Pokrovsky, Sergei Voksenko, Rodion Yurin, Sergei Kempo, Anton Kolesnikov, Dmitry Pavlenko, Sergey Pokrovsky, spiller i teaterforestillingerne. , Yuri Kazakov, Evgeny Shlyapin, Tysk Entin, Oleg Menshikov, Andrey Kalashnikov, Alexander Petrov, Vyacheslav Yakushin, Alexey Sheinin, Georgiy Nazarenko, Yaroslav Ros.

Skuespillerinder: Ekaterina Kuznetsova, Kristina Asmus, Olga Volkova, Alisa Zavenyagina, Tatyana Argunova, Irina Borodulina, Maria Bortnik, Natalia Seliverstova, Elena Silina, Natalya Arkhangelskaya, Elena Puris, Lyudmila Shmeleva, Vasilisa Piavko, Irina Savina, Olga Selezneva, Anna Skvarnik, Lidia Shubina, Natalia Sycheva, Eugene Uralova, Olga Fomicheva, Tatyana Rudina, Tatyana Shumova.

Listen over Ermolova Theater-troupen indeholder mange mere fremtrædende skuespillere. Teatret inviterer også mange andre talentfulde mennesker, der ikke er en del af troppen, men udfører ofte i forestillinger. Derfor er hver ydeevne uovertruffen, unik, ny. Seerne er glade for at se på nye ansigter, og skuespillerne får en helt ny oplevelse, samt muligheden for at etablere kommunikation med kolleger på scenen.

Teaterforestillinger

Yermolova Theaters forestillinger imponerer med deres sortiment. Scenarier af produktioner er baseret på værker af russiske og udenlandske klassikere, såvel som moderne forfattere. Alle repræsentationer er fulde af handlinger, forsøgsånd og nyhed. På scenen kan du se den teatrale inkarnation af Lermontovs Demon, Shakespeare's Hamlet, Gogols spillere, Tennessee Williams Spring Storm, Alessandro Barico's 1900, Isaak Babel's Odessa 913 og mange andre fantastiske forestillinger, der ville være kommet fra I glæde og sig selv Maria N. Ermolova.

Teater: adresse, telefon. Andre kontakter og oplysninger

Yermolovoy-teatret ligger i Moskva på 5 Tverskaya Street.
Du kan finde ud af oplysninger om forestillingerne, antallet af de resterende billetter, bestille dem eller reservere pladser uden at besøge teaters pengebord. For at gøre dette kan du blot ringe til et af numrene: +7 495 628-08-83, +7 495 629-05-94, +7 495 697-73-41 på kassererens kontor eller teateradministrationen, hvor Ermolova regerer. Teatret, hvis adresse ikke kun er fysisk, men også elektronisk, accepterer tilbagemelding, forslag og forslag til forbedring af arbejdet med e-mail. Der kan du sende scriptet til dit eget spil, da teatret er åbent for samarbejde med unge talentfulde forfattere.

Theatre Ermolova: anmeldelser

Vigtigt i hver kreativ organisations arbejde, hvad enten det drejer sig om et teaterstudio, filmhold eller et kunstnerisk ensemble, er anerkendelsen af publikum. Det er trods alt takket være offentligheden, at der arbejdes på scenespil. Af hensyn til tilskuere, skuespillere forbedrer scriptwriters nye og usædvanlige historier. Derfor er det vigtigt at kende både positiv feedback og kritik på din egen måde for at vide, hvad man skal arbejde på.

Feedback er også vigtigt for publikum. Når alt kommer til alt, vælger du at tilbringe aftenen, skal du vide, i hvilket teater du kan få æstetisk nydelse, og hvor du bare mister tid. Men de, der ønsker at besøge Ermolova Theater, kan være sikre på, at de vil være glade for forestillingerne og de talentfulde skuespillere. Trods alt fejres den uovertrufne præstation af denne troupe ikke kun af almindelige tilskuere, men også af kendte kritikere.