Publikationer og skrive artiklerBoganmeldelser

"Efter dig," Dzhodzho Moyes: anmeldelser og anmeldelser

Hvorvidt readers've nogensinde set, da den kører egern i et bur? Mekanisme, resterende ubevægelig, forårsager ikke nogen interesse. Men det er nødvendigt at starte bevægelsen af proteinet, hjulet begynder at dreje, og med hver tur, mere og mere udvikler intriger. Spinning hjulet hurtigere og hurtigere, løberen har en god tid og på samme tid, hun giver glæde til dem, der ser hende. Ca. ved sådan princip konstruerede historie i en ny bog Dzhodzho Moyes: "Efter dig". Gæst læsere hævder, at der ikke er noget galt med det. Alligevel hævder de, sådan en litterær måde trættende over tid. Samt kører egern i et bur.

"Efter dig," Dzhodzho Moyes: anmeldelser

Romanen, udgivet i foråret 2015, interesserede mange. I det store og for det meste glade læsere spørgsmålet: hvorfor? Hvorfor havde skrevet en bog, "Efter dig," Dzhodzho Moyes? Læser Anmeldelser (meget mange) indeholde en erklæring om, at det var muligt at undvære det. Og endnu mere end det. Mange tror mere end at skrive: "Efter dig," Dzhodzho Moyes. Anmeldelser af romanen påstand om, at bogen, som var en fortsættelse af en favorit af mange værker, "Før jeg mødte dig," ikke kun skuffet over sig selv, men også gjort nogle negative punkt i opfattelsen af det første produkt.

"Efter dig," forfatteren - Dzhodzho Moyes: anmeldelser af romanen, biografi forfatter

Medlemmer af netværk, i første omgang at identificere sig som fans af forfatteren, begyndte at spekulere hvorfor der var denne bog, hvis den første indeholder, efter deres mening, helt færdige historien, som ikke kræver en fortsættelse?

Mange læsere har fordømt offentliggørelsen af bogen Dzhodzho Moyes: "Efter dig". Kundernes anmeldelser omfatter den antagelse, at forfatteren blot ønskede at tjene ekstra penge ved at skrive en middelmådig efterfølger ganske vellykket første bog. Hun ofrede kunst af hensyn til gevinst. Så karakterisere forfatteren til "efter dig," den nye, Dzhodzho Moyes, anmeldelser.

Forvirrede læsere og ønsket om at forstå de motiver, der fik forfatteren til at skabe en unødvendig og uheldig fortsættelse af en yndlingsbog, "Før jeg mødte dig," optrappet interesse i personligheden og ophavsmandens levetid af begge værker.

Hvem er hun?

Dette spørgsmål besvares af læserne selv. Kreativitet Moyes før udgivelsen af den sidste bog haft en vis succes i cirkler af kendere af damer roman. Om forfatterens liv, "Efter dig," Dzhodzho Moyes fortalte følgende anmeldelser.

Fremtidig britiske forfatter og journalist, blev født i 1969 i London. Hvor hun tilbragte sin barndom og ungdom. Jojo havde en chance for at afprøve mange erhverv, før hun valgte en karriere som forfatter: hun tog en taxa, dial Braille skrift rejse brochurer, studerede ved University College i London. Siden 1992 har Moyes været en journalist - skriver for de førende britiske aviser. I 2002 udgav hun sin første bog, Sheltering Regn, skrevet på baggrund af historier om kærlighed hendes egne bedsteforældre. Succesen med bogen har inspireret forfatteren til at forlade journalistik og hellige sig en karriere forfatter. Alligevel lejlighedsvis vender den tilbage til journalisten: er en kolonne i The Daily Telegraph, The Independent og andre publikationer .. Writer bor med sin familie på sin egen gård i Essex.

skriftlig

Forfatter til "Efter dig," Dzhodzho Moyes (anmeldelser informere alle til at lære så meget som du kan om forfatteren) har etableret elleve værker:

• «Indtil jeg mødte dig" - en roman, som er en serie.

• «Efter dig," var tænkt som en fortsættelse.

Ud over serien blev skabt:

• «Night Music";

• «Silver Bay";

• «Villaen "Arcadia";

• «Glade trin i regnvejr";

• «Dancing med hesten", og andre.

Den sidste roman skrevet af Dzhodzho Moyes - "Efter dig." Svar om ham, som det er blevet sagt, er meget blandet.

Hvad er en roman?

Gud forbyde læseren til at gå igennem det, i forfatterens vilje, det var muligt at teste heltinden arbejder Dzhodzho Moyes: "Efter dig". Anmeldelser af bogen er fyldt med erklæringer om de mest følsomme læsere, at historien om en pige flyttede dem til tårer.

Er det det værd at leve, efter at du mister en elsket? Lou Clark - ikke bare en pige, der lever deres almindelige, ubemærket liv. Det ændrede for altid seks måneder brugt med Will Traynor. Efter døden af en elsket en på grund af omstændigheder havde Lou til at vende hjem til sin familie. Og her har hun til at tilbringe en stor indsats for at overvinde deres sorg, som viste sig at være så stort, at fyldte hendes sjæl. Kropslig sår helet (pigen havde en ulykke), men hendes sjæl lider stadig og kræver helbredelse. I sin søgen det kommer til en gruppe af psykologisk støtte, som medlemmer deler glæder og sorger. Der møder hun en læge Sam Fielding, en mand, der ved alt om, hvordan liv og død. Sam bliver en mand i stand til virkelig at forstå karakteren. Men hvis hun finder styrken til et nyt forhold?

For dem, der ikke har læst romanen, "Efter dig," Dzhodzho Moyes, anmeldelser og beskrivelse af bogen vil hjælpe sortere ud plottet drejninger.

Handling af et nyt produkt finder sted to år efter begivenhederne, som er blevet til indholdet af den første bog. Lou (vores heltinde) alene igen. Efter døden af Will, hun føler helt elendige og tabt. Gradvist forsvinde i baggrunden skarpe følelser, vigepligt til hverdagens problemer. Lou finder et nyt job. Hun er en servitrice igen. Uddannelse heltinde aldrig modtaget, ændre erhverv hun ikke var endnu ikke muligt. Lou så går deres egen erfaring, at det ikke er i stand til at blive reddet fra en ulykke. Den falder fra taget, en pludselig skarp råb afledt fra puljen greb hendes dystre tanker. Med flere frakturer Lou indlagt på hospitalet, hvor bærer flere operationer. I nogen tid får hun at kunne lide det sted, hvor hans afdøde kæreste. Hun frygter blive til en ugyldig. Men lægernes indsats for at forhindre det værste resultat.

moral

Trods det faktum, at de fleste har læst: "Efter dig," Dzhodzho Moyes anmeldelser af kvinders romaner forlod det meste negative (bog skuffet læsere, der ventede på værker af elsket forfatter til den samme kunstneriske niveau som den første roman - "Indtil jeg mødte dig") endnu arbejde for at gøre læseren tænker over mange alvorlige ting og drage vigtige konklusioner. Sammen med hovedpersonen læseren til at forstå, at den skæbne giver en chance for lykke end én gang. Bør ikke være "hængende" i fortiden og berøve sig af muligheden for igen at blive glad.

Historie bøger

Opret en fortsættelse af bogen "Før jeg mødte dig," som reportere Dzhodzho Moyes optaget, hun ikke var. Men arbejdet med filmmanuskripter, og desuden er det en masse breve, hvori læserne spørge, hvordan der var yderligere liv hovedpersonen. Alt dette gjorde det ikke muligt for forfatteren at glemme alt om deres yndlingsfigurer. Jeg ønskede at mødes med dem og gå sammen gennem de nye test.

"Ikke det punkt, og prikkerne, og alt for snoet plot ..."

Hvorfor forfatteren har besluttet at afslutte historien fortsætte? Denne roman læsere spørger ofte, "Efter dig," Dzhodzho Moyes. Anmeldelser af brugere de bog netværk omfatter den tro, at en fortsættelse af denne forfatter forkælet opfattelsen af den første bog, som virkelig var beskrevet meget rørende, tragisk historie. Læsere mente, at i sin endelige sæt overbevisende ifølge logikken af begivenheder og tegn, periode. Det viste sig, det var bare en ellipse ...

Ofte siger forfatterne af anmeldelser, en fortsættelse af en hvilken som helst historie for at miste før dens begyndelse. "Efter dig" - denne variant.

Mange mener romanen er for "strandet": at materialisere ud af den blå luft datter af Will, langt ude karakter komplicerede relationer med familie og andre virvar af begivenheder, der ikke bekymre, bare gå selv og fortælling går.

Ifølge en af de læsere af romanen, gribende historie udartet sig til en billig affære, c deres snoede søgen "ved ikke hvad."

"Det er kedeligt, en masse overflødig ..."

"Stedet er kedeligt," - skrev en læser af romanen: "Efter dig," Dzhodzho Moyes. Kommentarer og vurderinger elskere af kvinders litteratur, læse en roman, indeholder, ud over overførslen af personlige erfaringer, en interessant analyse af plottet, figurer og stil funktioner i produktet.

Læsere har bemærket, at tidligt i bogen for meget smerte, heltinden i brudt, brudt. Hun har absolut ingen magt til at opbygge et nyt liv. Louise kørte mig ind i verden af fire vægge og nægter at tage en interesse i, hvad der sker omkring hende ... Mere fortælling flyder jævnt og kedeligt, især irriterende heroin stigninger i støttegruppe. Teksten er fyldt med kedelige dialoger. Læsere enige om, at disse mennesker har brug for at dele deres prerzhivaniyami og smerte, men det er ganske vanskeligt at trænge ind, så disse dialoger og samtaler blot læse "diagonalt".

Jo mere du læser en roman, jo mere irriterende sætning, "Og det gjorde Will Hvad ville han?" Heltinden i dette også fikseret.

Sams karakter, ifølge forfatterne gennemgang forblev uløst, midt minder fra Will ligesom han var tabt. Kun i finalen, Sam blev en betydende ciffer. I romanen mangler følelser, intriger og alvorligheden af plottet direkte i skæbne en ny helt. Afslutning læsere heller ikke lide: alle rodet, masser af dikkedarer, ligesom alle glade, og Sam - som hvis i siden.

Efter at have læst bogen "er en lys sorg ..."

Romanen "Når du," tænke læsere virkelig mister sin forgænger - "Indtil jeg mødte dig." Det har ingen farve, følelser. Produktet efterlader ikke en lys indtryk, gør ikke i lang tid til at reflektere efter at have læst over den skæbne, tegnene. Bogen er meget forskellige følelser. Efter at have læst romanen ikke lyst til at græde, "er en lys sorg ..." Mange klager over, at produktet let strækkes.

"Nogle gange romanen gådefuldt ..."

I modsætning til den første roman, denne bog til tider forårsager vrede irritation af dumme handlinger helte - denne kløft læsere i deres anmeldelser. Og nogle gange noget i historien er gådefuldt. Ifølge dem, i bogen er der en oplagt lighed med middelmådige latinamerikanske føljetoner.

I romanen, intet tilbage af den lyse og munter Lou. Denne beklagelse af anmeldere. Tilsyneladende alt, Will havde lært hende, forgæves, siger de. I den nye roman, heltinden i nogle grå, tåler. En fornemmelse af, at hendes alder - på 28 år, og alle 60. Men skylden kan ikke være sikker nogle læsere. For svært situation, hvor hun befandt sig. Og det kan ikke betragtes som usandsynligt, at hun sørger over Will i så lang tid. Hvem ved, hvad hendes sted ville have gjort mere. Næppe finde en person, der forstår hende, hun næsten med det samme det taber. Dårlig, at det absolut ikke forsøger at bevæge sig fremad, konstant skåne sig selv, ruller i hovedet sidste begivenhed, savnede vilje, som ikke vendte tilbage, ønsker ikke at ændre noget.

Forfatterne er enig med de anmeldelser, der siger om hende, Trine (hendes søster): "Du er nemmere at holde på din kedelige job og konstant klynker til dig lettere at tro, at du ikke er afhængig af noget som helst.". De fleste læsere er utilfredse "karakterløshed" hovedpersonen, idet det konstant alle glæder, hengiver og tilgiver alt.

"Vi Jojo nødvendigvis til stede understrøm .."

Ifølge læsere, er begivenhederne i romanen udviklet ikke bare - de vil udgøre en skjult undertoner, der afslører nogle gange hundrede eller endda flere sider. Hvorfor kan ikke bare trække en parallel mellem den fatale råb, efterfulgt af Lou overraskelse var faldet fra taget, og fremkomsten af en ny karakter ud af ingenting? Dette spørgsmål kan findes i nogle anmeldelser. Hvorfor oversvømme roman beskrivelse af ting, fordi der helte kan ikke finde et sted, og som i virkeligheden er ren og skær nonsens? For eksempel er mor til hovedpersonen fundamentalt ikke barbere ben, og på grund af dette, familien kører en rigtig krig. I romanen, meget latterligt er forældre til Lu med deres pseudo - så siger mange, der har læst bogen. Af en eller anden grund, forfatteren havde brug for at presse i en roman feministisk mors tro, igen distraherende læseren fra de vigtigste. Konstant forventning skjult undertoner i sidste ende dækkene ...

"Livet - er en serie af fejl og lidelse ..."

Sådan finder netværkenes brugere, forfatteren fører hendes karakter opfundet af livsstadier, som hver især er nogen fejl, ulykke eller lidelse. Skridt for skridt, er de bevæger sig med heltinden i denne afgrund af sorg, ikke gør det muligt for læseren at komme sig - langsomt, sikkert og støt, men stadig en lykkelig slutning. Sandsynligvis, så forfatteren forsøger at lysne offentlig kedsomhed monotoni af hverdagen, hvilket gør oplevelsen en eksklusiv bitre skæbne helte.

Indtrykket er, at i hele England ikke har noget godt, der ville have været opmuntrende og optimistiske forhåbninger, siger forfatterne af anmeldelser. Nogle degeneration i landet og få en fuldstændig nedbrydning - læseren bogstaveligt badet i havet af lidelse, og det er overraskende.

Mange bemærkede også, at der ikke sker noget i en roman. Du kan ikke bare gå til en slægtning, og at etablere et forhold til ham. Nødvendigvis nødt til at henvise til en formidler. Og hvordan kunne det være anderledes? Hvad undvære denne sag?

Og hvis læseren forventer, at alle disse eventyr i sidste ende vil blive afsluttet, og forfatteren sætter stadig det sidste punkt, det er dybt forkert. Wheel of begivenheder, der beskrives i romanen, stopper kun på tidspunktet for forfatteren og heltinde at hvile lidt, og derefter proteinet (husk metaforen i starten af artiklen?) Vil køre igen.

"Ikke hvad vi skal ikke have ondt af ..."

Nogle læsere af romanen endelig virkede åben. Andre hævder, i betragtning af at der er tale om en hvilken som helst bog kan du skrive uendelig fortsættelse. Denne endelig - ikke nødvendigvis en, hvor personerne gifte, noget en vis rækkevidde. I slutningen af romanen, forfatteren viser, at Louise finder ro, styrke og håb.

Den beskrives i bogen historien, i henhold til brugerne af nettet, gør os tror, at skulle helt sikkert gå videre, få glæde af livet. Dette du ikke forråder mindet om den afdøde elskede én. Og vigtigst af alt, behøver intet ikke være ked af.

I denne udtalelse de samme læsere. Uanset indtryk eller opholdt sig efter at have læst romanen, forfatterne af anmeldelser er enige i en ting - at de ikke føler sig ked af det, han læste.