De bedste film om guder og Titans: liste, anmeldelse, plot og interessante fakta

Intet kan vække en elsker af mytologi mere interessant end film om guder og Titans. Liste over dem i filmen ikke er så stor, faktisk smalle emner. Men værdig af billedet begyndte at dukke fra tidspunktet for slutningen af det tyvende århundrede. Genoverveje deres stande til fantastiske historier, tilpasninger af myter fra det gamle Grækenland og smukke specielle effekter.

De første billeder

I slutningen af sidste århundrede og i begyndelsen af displayet viser de første film om guder og Titans. Liste åbnede billede af "Jason og det gyldne skind." Den fortæller historien om en ung konge, som snydt retmæssige trone. Onkel gjorde det hjem, og han sendte den unge kriger til hans død i jagten på det gyldne skind. Pelias fortalte Jason, at udvinding af artefakt vil returnere ham tronen. Fordi helten indkaldt alle de bedste kæmpere under hans banner og gik ind i en dødelig kampagne.

Den anden rulle af film, der udkom noget tidligere, kaldet "Odyssey". Historien fortæller om den eponyme helt, der med sit team var på vej hjem til sin fødeby Ithaca efter erobringen af Troja. Manden løftede hans evner og snedig måde, der trodsede guderne selv. I løbet af denne Poseidon besluttet at straffe den uforskammede og dømte ham i årevis til at rejse gennem vandet med alle former for vanskeligheder, kampe og problemer. På det tidspunkt, hendes mand venter på en trofast hustru Penelope og søn Telemachos og ser frem til hans tilbagevenden.

Maleriet af Hercules

I 2014 kom filmen "Hercules", som straks gik ind i kategorien "Bedste Film om guderne og Titans." Liste udnytter af den karakter er kendt for alle elskere af mytologi. Her historien var helt anderledes fortolkning af de forfattere og instruktører. Hercules - en stor helt, som efter at have tabt slægtninge ikke er interesseret i noget andet, men de konstante blodige kampe. Samlet omkring sig selv en mand med det samme antal dygtige krigere, ivrige efter at være konstant i livsfare.

Når en Thracian konge Kotis inviteret til sin trup og tilbød en aftale. For en god mængde spurgte han at træne deres krigere og helte aftalt. Bortset fra, at de ikke kender de faktiske mål snedig hersker. Ofre for hans togter og erobringer blev de uskyldige borgere i nabolandene. At se dette, Herkules besluttet at forhindre kongen Cotys erobre verden og se på Olympus. På dette tidspunkt det begynder den virkelige kamp for retfærdighed. Du må ikke forveksle dette billede med andre værker af helten, der udkom i år. Det fortæller en helt anden historie. Filmen modtog en masse negativ feedback, og derfor ikke indgår i kategorien "Bedste Film om guderne og Titans." Listen vil fortsætte med at bånd, der er vævet titanomachien og heroiske epos.

"Clash of the Titans"

Den første del af sagaen om Perseus kampe kaldes "Clash of the Titans" vil perfekt supplement kategorien "bedste film om guder og halvguder." Liste over de heroiske gerninger af den karakter er perfekt sammenflettet med de fiktive begivenheder Aida bekæmpe Zeus. Hans hævn gud for underverdenen begyndte med mennesker og at berolige ham, blev det besluttet at ofre Andromedru - Perseus og elskede datter af en af kongerne i det gamle Grækenland.

Hvis du vil gemme pigen og menneskelighed, helten accepterer tilbuddet om sin far Zeus til redning kampagne. Efter holdet begyndte en kampagne sat til portene af Tartaros. Mod modige Hades sender Medusa, som forvandler alt levende til sten med et blik ind i hans øjne. Perseus har brug for hendes hoved, fordi gud for underverdenen kommer til at frigive den vigtigste monster Kraken at ødelægge den jordiske verden.

"Wrath of the Titans"

Efter en kamp med Kraken Perseus afregnes med sin kone i en lille landsby, hvor han besluttede at starte et stille liv. Pludselig helten erfarer, at forræderiske Hades, denne gang gået sammen med Ares, og sammen besluttede de at tage Zeus til fange. Maleri "Wrath of the Titans" fortsætter historien om helten og supplerer kategorien "Film om guder Olympus" (Titans). Listen over tegn, der indgår i en ny redningshold vil imponere enhver fan af myter. På den side af Perseus gjort gud Hefaistos, søn af Poseidon, Agenor og yndlingshustru Andromedra. Sammen skal de forpurre Ares og Hades.

Forrædere udtænkt til at befri den eneste værdige modstander for torden - Titan Kronos. Det under titanomachien faldt og holdt fanget i Tartaros, men nu kæden kan åbnes. Hvis dette sker, vil menneskeheden være truet af udryddelse, som er guder Olympus. Perseus vil igen vise deres færdigheder og opnå en sejr i en ulige kamp.

Sagaen om Percy Jackson

To film "Percy Jackson - Lyntyven" og "Percy Jackson og havet monstre" præsenterede publikum sammenvævning af modernitet og gamle mytologi. Disse billeder viser, hvor interessant kan være film om guderne. Han tilføjede til listen over de bedste efter talrige positive anmeldelser fra kritikere og publikum. Plottet fortæller om Percy Jackson - det er faktisk søn af Poseidon, ikke en almindelig gymnasieelev. De gamle guder stadig eksisterer og fortsætte med at kæmpe indbyrdes. Den første del af eventyr af en helt med dine venner i verden i dag, som faktisk fyldt med fantastiske væsener. De bliver nødt til at finde den stjålne lyn af Zeus, for at genvinde sin styrke Thunderbolts. Hans venner altid er klar over deres styrke og blev blot venter på det øjeblik, hvor det vil være muligt at afsløre sandheden, og hovedpersonen.

Konfronter unge halvguder blive Medusa, Hydra, sirener og andre skabninger. Plottet i den anden del af den kraft Percy at gå til undsætning af en ven Grover, der erobrede på hans ø Cyclops Polyfem. For at komme på dens område, til at gå igennem næsten samme måde, som Odysseus vendte hjem.

"Immortals"

Liste over film om guderne, Titans og demi i 2011 tilføjet et billede med titlen "Immortals". I historien, er kong Hyperion forsøger at overtage verden og til at herske alene uden herskere på Olympus. For at opnå sit mål, besluttede han at frigive Titans, der efter titanomachien blev fanget i en underjordisk verden af Tartaros. Med hjælp fra Epirus bue krigsguden Ares, befrier han dem fra fængslet, og nu verdens skæbne hviler på skuldrene af den unge helt Theseus. Sammen med sine medarbejdere og guderne stødte sammen han mod Titans for at bevare freden og forebygge Hyperion nå deres grådige mål.