Cartoon "Uro i junglen": anmeldelser publikum og historie

Før du ser nogen film publikum primært læse anmeldelser. Cartoon "Uro i junglen" i denne forstand er ikke alt behage den person, der har besluttet at se billedet. Kritikere og fans er enige om, at den tegneserie viste sig laset og ensformigt.

For at forstå, hvorfor han fortjente de dårlige anmeldelser "Uro i junglen", du behøver at vide om historien om tegnefilm. Et eller andet sted i de dybe jungle dyr lever Næsebjørn Manu og Sasha. De elsker at have det sjovt, men når ud af fortræd for en mand smidt ud af stammen. På dette tidspunkt, coati Kvinde Sasha kidnappet jægere, og Manu beslutter med alle midler for at hjælpe sin bedste ven og hjælpe hende ud af problemer.

Undervejs møder han mange andre indbyggere i junglen, der indvilliger i at hjælpe reagerende stoffer. Under deres søgen efter venner forstår, at Rocco jæger ønsker at ødelægge et stort antal dyr. Fra det øjeblik de står over for udfordringen om frelse, ikke blot af Sasha, men hele hjemmet.

kritikerros

Cartoon "Uro i junglen" feedback score under gennemsnittet i anmeldelser af professionelle anmeldere. Årsagerne til de fleste brugere indikeret falmede bogstaver og mønstre i, hvad der sker på skærmen. Humoristisk komponent viste sig at være ganske lav på grund af planet for de fleste vittigheder. Nogle af dem bringe et smil, men den anden er ikke helt vellykket.

Individuel negativ var grafikken, der på tidspunktet for premieren på "Trouble i junglen" i 2014 var ganske lav. Sammenlignet med andre tegneserie billede på skærmen ikke er for iøjefaldende. Hovedpersonerne, sammen med bipersoner ikke har en særskilt historie og deres vaner til tider synes mærkeligt. På trods af dette, nogle anmeldelser siger, at der generelt, ser attraktive omgivelser. Plus romantik og usædvanlige jungle dyr Næsebjørn tvunget til at se båndet til enden.

Omsætningen af publikum

På tegneserie "Uro i junglen," publikum tilbagemeldinger sige værre end kritikerne anmeldelser. Den verdensberømte internetsted Internet Movie Database (IMDb) er estimeret til mere end 180 seere samlet bedømmelse var kun 4,9 point. Det betyder, at mange seere sats to eller tre punkter, selv om der var dem, der kunne lide at se denne tegneserie.

Mange seere har bemærket, at synet på skærmen er mere fokuseret på unge børn, snarere end voksne. Som en anden plus fejret usædvanligt tegn Næsebjørn, selvom de er temmelig stereotyp og forudsigelig. Nogle seere har bemærket, at det mest behagelige at se tegneserie børn i skolealderen fra seks til tolv år. Det skal også bemærkes, at for filmen, som blev vist på storskærm, han fik lidt popularitet, og få tilskuere ønsker at skrive deres egne anmeldelser om, hvad de viser.

resultater

På tegneserie "Uro i junglen" anmeldelser sige en masse. Først og fremmest er det værd at bemærke, at han er venlig og fortæller om den kamp af dyr til deres hjem og overlevelse. Plottet i undervisningen for at hjælpe deres kære til dig og lærte at være venner med andre fyre. Af denne grund, børn, elever i folkeskolen, det anbefales til visning.

For ældre mennesker synes temmelig tegneserie mønster med masser af fladt humor. Se frem til udgangen kan lave kun et barn, der vil sidde ved siden af deres forældre. For børn under seks år af, hvad der sker på skærmen måske ikke synes indlysende. De kan ikke sætte pris på stil af junglen, og Næsebjørn er fremmede helte. Samtidig opfordrer instruktøren at vise venskab og kamp helte, de ikke forstår, og kan generere renter kun vittigheder, der kun for børn passer.