Aleksandr Korol: biografi, kreativitet, de bedste bøger, anmeldelser

Aleksandr Korol - er en ung mand, som mange kalder "indigo". I løbet af sit korte liv har han skrevet flere bøger, der har vundet flere anmeldelser, både positive og negative. I dem, sender han sin verdenssyn og vision for forskellige situationer. Der er også en personlig hjemmeside med de oplysninger, der forsøger at formidle til folk Aleksandr Korol (forfatter). Bog (Alexander Korol skrev mere end én) er skrevet i form af spørgsmål eller tanker, der gør det muligt for læseren at formodninger på egen hånd og lige så godt til at besvare spørgsmål.

Nogle detaljer fra biografi af forfatteren

Aleksandr Korol (Bog Forfatter) blev født elleve september 1990. Hans hjemby - Leningrad. Ifølge pårørende og alle dem, der var omkring på det tidspunkt, barnet, drengen var anderledes end deres jævnaldrende, og har tiltrukket sig opmærksomhed. Men oplysninger om barnet, Alexander er meget lille. Først anerkendelse han modtog i 2008: e, når dukket op på internettet, hans første bog, der hedder "A". På det tidspunkt var han atten år.

Hvis man ser på, hvad han gjorde i ungdomsårene, er det vanskeligt at tale om den store åndelighed. I 2009, Alexander arbejdet som producer i selskabet PMI. Arbejdet fortsatte indtil 2010. Samtidig blev han udnævnt til generaldirektør for reklamebureauet Krydret HAM. I 2010, Alexander arbejdet som assistent til formanden for menighedsrådet, som var i kirken St. Catherine. Måske er dette den eneste position til at en eller anden måde er forbundet med spiritualitet.

I 2011 har Alexander holdt kun to positioner. Han arbejdede på International Centre for Contemporary Art, som var placeret i St. Petersborg, direktør for reklame og public relations. Han arbejdede også i projektet medierne "Pro Life" producer og studievært. Bøger som Alexander begyndte at skrive i 2006 og fortsætter med at gøre dette indtil nu.

udsigterne Alexander

På trods af hvad mange siger om forskellen mellem en lille Alexander fra andre børn på hans alder, esoterisk viden, han var kun interesseret i seksten år. Samtidig blev han interesseret i filosofi og psykologi. Alexander mener, at mange arrangementer, er folks handlinger beregnet matematisk. Han mener også, at det kan vise sig videnskabeligt de menneskelige overnaturlige mennesker. Uanset hvad det var, men nogle mennesker betragtes tilhængere af hans filosofi, og skabe hele fanklubber baseret på hans bøger.

Den første bog af Alexander - "A"

Den første bog, der blev skrevet af Aleksandr Korol, anses for at være et produkt under navnet "A". Den blev udgivet i 2008 og til en vis grad, en biografi om manden, og overfører det til at se på livet. Bogen blev skabt på baggrund af en personlig dagbog af forfatteren, det afslører hans personlige rejse, videregivelse af evner, møde med folk som ham.

Men bogen i sig selv er et blandet indtryk. På trods af, hvad der er sagt om den umuligt for den gennemsnitlige person i det, og nogle gange endda de dybe ting, hun selv i nogle steder, afskrækkende. Syllable skrive bister, til tider røber menneskelig stolthed, som kan og ved mere end andre. Men vær at som det kan, vil folk finde i bogen er, hvad du har brug for personligt til dem, ændre og læse på eller lægge det til side. Det er et spørgsmål om valg.

Den anden bog - "Vejen"

Denne bog er den anden i rækken, dens forfatter - Korol Aleksandr. Den blev skrevet i 2010. Den beskriver de begreber, der længe har været kendt og er beskrevet, så det er svært at bedømme, om den overførte personlige erfaringer i det eller det er bare en generalisering af kendte sandheder. Arbejdet beskriver udviklingen af mennesket - fysisk og psykisk. Alt overføres til de mindste detaljer og fakta.

Også fordi det kan bringe en forståelse af energien af Gud, og fra det synspunkt fra forfatteren. Påvirket af den Masons og temaet at denne organisation, hvem de er. Alexander fortæller om konsekvenserne for den enkelte menneskelige samfund. A. konge mener, at dette er hvad der gør den menneskelige personlighed, og hvis han er svag karakter og ånd, der sker noget Breaking personlighed.

Den tredje bog - "opmærksomhed management"

Aleksandr Korol skrev en tredje bog "opmærksomhed management" i 2012. I det, beskriver han den opmærksomhed kontrol formel, hvormed man kan få hvad han ønsker i dette liv. Skjult manipulation af andre, er det ikke? Selv om arbejdet på forfatteren fokuserer primært på en ledelse, nemlig handlinger og, vigtigst af alt, ideer. Men efter Alexander siger i bogen om håndtering af andre mennesker.

Det endvidere, om at finde frihed efter at være kommet deres egen pleje management forståelse. Her forfatteren har i tankerne på dette punkt er dens afbrydelse fra samfundet. Også, lægges der særlig vægt på menneskelige evner, nemlig dem, som ikke er tilgængelige for alle, men det er meget muligt, efter nogle praksis. Alexander mener, at gennemførelsen af alle evner nødt til at give impulser til den person eller stimulering for at forbedre sig selv.

Den fjerde bog - "korridor"

Denne bog, forfattet af Aleksandr Korol, skrevet efter den sidste i seks måneder. Dette er en temmelig mærkelig arbejde. Den fortæller om at overvinde hindringer for overgangen til et nyt liv i en anden dimension, men det er bogstaveligt talt malet på et par sider. I sidste ende forfatteren tilbyder en "komme i kontakt med ham," hvis du ønsker at ændre dit liv. dvs. til at betale en vis mængde af penge og begynde at øve hans livssyn.

I samme bog, Alexander siger om materialet - om skønhed, om arbejde, om interessante mennesker og bekendte af familien. Også nævner den viden og opdagelser. Alt dette fik han takket være sin sandhed i livet, at han ikke adlyde karma af din familie, og skabte sig en ny. Og nu kan han give det til dig, fordi det allerede har nået en masse og blev en succes. Generelt drage konklusioner fra denne bog, er det svært at tale om spiritualitet, snarere, om succes i materielle liv.

Forfatter til "Sprog omstændigheder"

Næste værk - det "sprog situation" (bog). Aleksandr Korol begyndte at skrive det i 2014, og hurtigt færdig. Det sætter fokus på de forskellige spørgsmål. Denne bog er skrevet i form af korte sætninger, ofte i deres sene ellipse. Man får det indtryk, at forfatteren tænkte på i skrivende stund. Denne bog er den mest populære arbejde af forfatteren.

Film Alexander King

Der er også mange videoer, der er optaget Aleksandr Korol. Bøger, sagde han, ikke indeholder nogen forklaring. Det er også i færd med at læserne kan have spørgsmål, og at de kan blive behandlet i optagelsen. I dag Alexander videovystuplenie kan findes på temaet "hvordan verden og mennesket", i en anden video, han taler om, hvordan man forvalter energi og meditere. Der er en anden video på forskellene udviklede mennesker og dumme.

Anmeldelser af bøger og deres forfattere

Mange læsere føler forfatterens nye guru og bærer af esoterisk viden. Det er op til dem Aleksandr Korol modtager positive anmeldelser. Disse mennesker af hans bøger har været med til at se verden på den anden side, definere sine værdier, til at ændre deres tankegang og udsigter. Mange er skrevet til individuel rådgivning, der ønsker at tale personligt med guruen og spørge ham om det, der interesserer dem. Alexander aktivt går ud for at møde dem, det er sandt for en masse penge.

Men der er negative anmeldelser (og et stort antal af dem er nok). Skabt flere grupper i sociale netværk, der udsætter sine aktiviteter, godkende og argumentere for, at nogle af hans bøger, såsom produktet under navnet "Frekvens" (en af de sidste) er et simpelt plagiat. Derudover har de diskuterer hans privatliv (hvoraf konklusioner er lavet på baggrund af aktiviteten i de sider af sociale netværk og analysen af hans venner).

En af de vigtigste årsager til den negative holdning til guruen er uoverkommeligt høje gebyrer, som han opkræver for sine serviceydelser og rådgivning. Nogle mennesker, der længe har talt med ham, taler om den overdrevne stolthed af en mand, der har evnen og i noget, der ikke begrænse andre mennesker, der mener, at hans sind over dem. Der er information (ved ikke, hvor sandt), hvad der virkelig er de vise og kyndige mænd, Alexander simpelthen ikke tillader på deres sider på sociale netværk ved at blokere deres konto og slette kommentarer.

Et par ord konklusion

Det skal bemærkes, at Alexander fortsatte med at skrive bøger, giver betalt konsultationer (men at gå til dem eller netto er en personlig sag), giv os din kommentar med dem, der ønsker at lytte til ham. Den nye bog (Aleksandr Korol frigivet hende for nylig) "Hyppigheden af sind" og endda udløst beskyldninger om plagiat, men stadig er interesseret i en bestemt målgruppe. Under alle omstændigheder, hver person beslutter for sig selv, foreslog han at følge den vej eller ej, vi betragter prædike visse sandheder som sin guru eller ej. Men husk på, at i vor tid, hvor så meget information, og det er så forskelligartet, er du nødt til omhyggeligt at filtrere alt, hvad du hører og ser. Lad ikke rod op din hjerne mere end, vælge kun, hvad du virkelig har brug for. Held og lykke!