Performance "Number 13": anmeldelser seerne

Enhver teatralske produktion har tiltrukket sig opmærksomhed fra seerne ivrige efter at se noget interessant. Og hvis du taler om stykket, hvor berømte skuespillere spillede, interessen stiger flere gange. Her på denne sag og vil blive diskuteret nedenfor. Så stykket "Number 13". Anmeldelser efter sin premiere på Moskva Kunst Teater. Tjekhov oversvømmet internettet.

I dag, som før, denne produktion er en af de dyreste produktioner MAT. Og alligevel, som i tider med besøger det billetter Yevgeny Mironov for det er næsten umuligt at få. Teater-gængere husker stadig den første version (derefter spille "Number 13", anmeldelser af som bogstaveligt blæste hovedet på seerne, gik til den gamle struktur), men en genindspilning ikke værre, måske endda lidt større end premiere. Nu alt er mere akut, mere glimrende.

Indtil nu glimrende fremlagt rampelyset detektiv, som i kraft af scriptet træk på stilladser bogstaveligt fra den første til den sidste scene. Det er umuligt ikke at være opmærksom på Igorya Vernika skøre karisma, der er i stand til at charme hver seer; Jeg kan kun sidde og undre. Stanislav Duzhnikov - der spiller Ronnie - fejer med stole publikum hans uforlignelige.

Den nye ansigt af de gamle produktioner

Alle aktører er så sjovt og sjovt, at som hovedregel, hallen er ikke bare smiler, griner rum næsten uden afbrydelse i hele forestillingen. Og alt sker meget subtilt, glimrende sjov, ikke en eneste gram vulgaritet. For nylig, lidt frisk interiør og ændret figurernes dragter. Hvis den tidligere version, de er mere egnet til England af tresserne, men nu er alt er blevet mere moderne.

For kvinder i denne leg, er der også et klart plus: hvis du går til scenen med sin mand, da han sikkert udtrykker et ønske om at købe for elskede kone noget nyt tøj.

Chia mund eller ører Tshatla Ray Queenie til teater

Stykket "The Number 13" i Moskva Art Teater. Tjekhov er en teatralsk produktion, som har en bragende succes med teatret lige siden premieren i 2001, hvilket var en bragende succes. Fra begyndelsen, til de sande elskere af verden af teater i en fart købe en billet til denne forestilling. Og nu hver billet på en præmie.

En sjov engelsk komedie blev skabt et par år siden baseret på værker af den legendariske Ray Cooney. I teatralske kredse skalere det betragtes som en af de bedste i verden. De Moskva Art Teaterforestillinger blev iscenesat alle kendte skuespiller og instruktør Vladimir Mashkov. Det var ham, der foreslog at publikum og kritikere helt opdateret job, herunder et stort antal sjove scener, interessante og umiddelbare tegn, en fantastisk cast.

Om at tro på varsler?

Den unge skuespiller og kunstnerisk leder Sergey Efremov sætte denne præstation i Comedy Theatre. Ingen fordomme og overtro forbundet med det, som mange tror, at antallet af dårligt stillede, ikke i vejen en uoverstigelig hindring. Han bragte sin egen vision om begivenheder, sætter jeg et stykke af hans sjæl. Derfor seere se en ny fortolkning af scenen er noget anderledes end de sædvanlige allerede fungerer. Sergey Efremov og hans energiske unge kolleger Teatrium på Serpukhovka repræsenterer nu den samme ydelse, men i en anden fortolkning.

plot omrids

Stykket "The Number 13" anmeldelser som indeholder en enorm mængde af varme og entusiastiske ord, for farceagtige og usandsynlige. Men deri ligger dens charme.

Alle handlingen foregår i London, i Westminster Hotel, værelse 13. Og alle de mærkværdige og absurde i, hvad der sker, er, at briterne ikke bruger i hotelværelser med mærkelige tal for dem "13". De er meget overtroisk, og hvordan man kan hoppe over den.

Hele Historien begynder med det faktum, at assistenten af premierminister Storbritannien på vegne af Richard Uolli tager en af værelser. Det er i ham, og han inviterer Jane, der arbejder som sekretær i hans politiske modstander, og på samme tid er hans elskerinde. Han kommer til at tilbringe tid sammen med hendes meget stormfuld nat. Men alt er ikke, at den måde, det blev undfanget fra begyndelsen, og en romantisk aften tager et helt andet scenarie. Heroes har ikke engang haft tid til at fylde glassene mousserende champagne, der findes i rummet den livløse krop af en mand med midaldrende. Dette er en detektiv ved et uheld faldt under vinduesrammen.

Heroes er bange, og de forstår ikke, hvad de skal gøre for ikke at falde under mistanke, og som ikke er sat bag tremmer.

Hvordan kan ordne det?

Og her begynder det hele, nok den mest interessante og uforudsigelige. Mens de tegn, der forsøger at skjule alle spor af forbrydelsen begås ikke af dem, nogen altid kommer i vejen, hvilket gør dem frustrerede romantisk møde på nogle latterlige farce. Værelset optrådte den berusede kone af Richard, så alt for jaloux ægtemand af Jane.

Og alligevel, på trods af alle de forhindringer, Richard nødt til en eller anden måde undgå omtale og forsøge at undgå skandale. I en sådan tvivlsom operation er involveret selv hans assistent, beskeden og tilbageholdende George.

I det værst tænkelige tidspunkt, viser det sig, at kroppen genoplivet den mest mystiske måde. Og ikke kun genoplivet, men også begyndte at danse, og ganske dygtigt.

Men hvad resultatet af denne historie vil være til rådighed, efter at have set stykket "Number 13" (kommentarer om det ikke ophøre med at overraske sin alsidighed) til enden.

cast

Miroslava Karpovich, Andrey Gaydulyan, Boris Smolkin ... Performance "Number 13", det er umuligt at forestille sig uden disse aktører. Hver af dem bragte noget af deres egne, karakteristisk kun for ham, således at udførelse funkle med nye farver. Og takket være det faktum, at den unge instruktør oplevede en gammel historie på en ny måde, og publikum kunne se en lidt anden fortolkning af den velkendte historie.

Kører "Number 13" - to timer og tredive minutter. Det lader til, at i lang tid. Men denne gang, lige nok til at genoplade batterierne og få gode humør i et par dage.

Det kan ikke forlade ligeglade tilskuere og den anden stemmer, der spiller på scenen af Moskva kunst Teater - Igor Wernick, Sergei Ugriumov, Stanislav Duzhnikov Irina Pegova Christina Bedstemor og andre. De udførte stykket "Number 13" (skuespillere, der spillede i det, er en af de stærkeste hold af scenen) en mere traditionel, kunne man endda sige klassiker.

Hvad gør seerne?

På trods af at nogle seere mener, at denne ydelse ikke kan kaldes god kvalitet teatralsk arbejde, fordi det er den mest, at hverken er et kommercielt projekt, at størstedelen af publikum fra ham i glæde.

Ja, det er denne imponerende præstation "Number 13". Svar om ham overbringe deres humør. Denne kategori af teater overbevist om, at iscenesættelsen er ikke kun behageligt for dem, der i løbet af denne ydelse kigger efter en vis forstand og filosofiske ideer; dem, der er meget glad for ordet "dyb". Men denne forestilling er ikke ligesom at: han er sjovt, laid-back, det har en vis stemning, specielle effekter, og det er ledsaget af god musik.

I øvrigt, rummet er altid fuld, næsten alle sæder er optaget. Alle tilskuere, der kommer i teatret for at slappe af, have det sjovt med hele hjertet, forlader efter afslutningen af stykket i et mægtigt og med et smil på læben. Og det er ikke underligt, fordi næsten hver sætning aktører ledsaget af ganske oprigtig og smittende latter anerkendende publikum. Så det er meget muligt at anbefale det til alle teatergængere, der har urokkelig humor, med undtagelse af de damer i naphthalen og ondt snobber, iført en Lorgnet.

Når der kom altid tilbage med et smil

Så vi fortsætter med at se på stykket "Number 13". Variety Theater, hvor hans show har mere end én sæson, stadig behager publikum historien. Ja, her er det ikke bare historien (selvom jeg må sige, er plottet snoet for berømt), men også i den kunstneriske leder og skuespillerne, glimrende repræsenterer publikum, hvad der sker på scenen.

Og virkelig, hvorfor skulle spillet strålende Boris Smolkina (butler i "Smukke sygeplejerske"), og Miroslava Karpovich (en af "Daddy datterselskaber"). Og Andrey Gaydulyan steg til lejligheden.

Men hvis Richard Whalley heldig at komme ud af et vanskeligt og endda absurde situation, hvor han ved et uheld ramte, og hvordan dette er overstået, kan du lære ved at se stykket "Number 13". Variety Theater, præsentere det for offentligheden, hvilket gør det en kæmpe positiv ladning, som gør det muligt hver seeren til at gå igennem en masse behagelige og muntre minutter. Og tilføje humør til at vide, at navnet på denne særlige indstilling i flere årtier har været på de plakater af de bedste teatre i verden.