Nyheder og SamfundKultur

Nizhny Novgorod Kunstmuseum: adresse, fotos og anmeldelser

Kultur - et vigtigt element i udviklingen af ethvert menneske. Det skaber en mere levende og præcis opfattelse af verden, og hjælper også til at se på andres anderledes "look. Udviklingen af kultur - en tavs pligt for enhver bevidst borger. At menneskeheden hædret og husket deres traditioner, er det meget vigtigt at holde dem fra generation til generation, så de unge kunne nyde de gaver fra fortiden og skabe en spændende fremtid.

Den første bekendtskab

Nizhny Novgorod Kunstmuseum - det er en vigtig påmindelse til alle Ruslands historie. Museet betragtes som en af de ældste i hele Rusland. Også værd at bemærke er, at Nizhny Novgorod State Art Museum er det største i regionen.

Til dato, museet optager to bygninger, som er af stor interesse. Begge anlæg anses for at være fremragende kulturelle monumenter, byplanlægning og arkitektur, samt have føderal betydning. Den første bygning - et hus den militære guvernør (ekstern organisation i Kreml), og den anden - en succesfuld købmandsgård DV Sirotkin.

Ideen om at skabe

Beskrevet museet er en af dem, der først dukkede op i det russiske imperium og blev tilgængelig for at besøge nogen. Opret et museum ønskede professor og kunstner med støtte fra alle de lokale intelligentsia. De ønskede at skabe et sted, hvorigennem kunne fortælle almindelige mennesker om deres historie. Det er også en vigtig mission af museet var at gemme en bred vifte af kulturelle monumenter, der har stor historisk værdi. Det siges, at ideen om to venner mislykkedes: Nizhny Novgorod Art Museum i Kreml blev en smuk bolig af ånden i svundne tider.

Museum grundlagde Kunstakademiet professor NA Koshelev sammen med kunstneren AA Karelin. Sidstnævnte var søn af den populære fotograf AO Karelin. Den officielle dato for begyndelsen af museet er året 1894. Det var i dette år Byråd besluttede på et møde den 14. juli. Glem ikke, at på det tidspunkt Nisjnij Novgorod allerede pralede tre museer: den historiske Petrovsky, Zemsky naturhistorie og bispedømmets kirkelige Drevlekhranilishche.

Den store åbning af museet skyldtes XVI alrussiske Kunstnerisk og Industri udstilling. Det tog to år efter den officielle åbning dato - 25 jun 1896. Folk, der har deltaget i skabelsen af museet, bidrog stærkt til dens åbning, samt at gøre væsentlige bidrag, blev belønnet med medaljer, som blev skabt i et begrænset antal specielt til åbningsdagen. blev udstedt i alt 25 sølv og 300 bronze medaljer. de er alle gået, som mange borgere virkelig plejet om skæbnen for det nye museum, på alle mulige måder at hjælpe dets udvikling.

En vigtig milepæl i historien om dette sted anses for at være det faktum, at han fik besøg af den kejserlige par -Aleksandra Fédorovna og Nikolaj II. Især på den dag, de ankommer (19 juli 1896) blev to guldmønter støbt, og højtideligt afleveret.

Museet blev åbnet i Dmitriev tårn af Kreml og bestod af kunstneriske og historiske afdeling. Samtidig blev bygningen udviklet store udstilling viet til Time of Troubles. En del af udstillingerne blev givet til museet som en gave.

adresser på bygninger

For at komme til det rigtige sted, du har brug for at vide, hvor museet ligger i dag. Gennem hele sin historie det ændret en masse "bopæl". Enhver turist bør være opmærksom på placeringen af ældste russiske museum.

Til at begynde at fordybe sig i fortiden og se, hvor han "levede" før. Siden åbningen indtil 1912 Nizhny Novgorod Kunstmuseum var i Dmitriev tårn - den vigtigste tårn af Nizhny Novgorod Kreml. Der er udsigt over kvadratet på Minin og Pozharsky. Også dette tårn anses hovedporten, der fører til fæstningen. Desuden blandt indbyggerne i Demetrius Tårn anerkendt som den uofficielle symbol på elskede by.

Efter dette blev Nizhny Novgorod Kunstmuseum i seks år flyttet til Nobility Assembly House. Allerede i 1918 blev han "flyttede" til mansion SM Rukavishnikova. Fra 1924 til 1992 blev museet placeret i huset af den tidligere leder af byen og den handlende DV Sirotkin. Siden 1992 til i dag, er museet placeret i House of guvernøren i Nizhny Novgorod Kremlin (tilfælde 3).

Nizhny Novgorod Art Museum (Nizhny Novgorod) regnes blandt lokale og turister en af de mest stemningsfyldte steder, hvilket giver en hidtil uset fornemmelse af historie og ånden i den tidligere æra. For alle, der kommer her, bør et besøg på dette museum være obligatorisk. Folk, der har besøgt det, markere sin elegante look, et stort antal udstillinger, samt den særlige atmosfære i selve bygningen, som indfanger det hele.

For alle, der ønsker museet er åbent næsten hver dag fra 11 til 18 timer, undtagen på tirsdage (lukket). Torsdag - fra 12 til 20. Art Studio Museum engageret i at undervise børn og voksne Fine Arts. Tilmeld dig klasser på ethvert belejligt tidspunkt. Grupperne er opdelt efter deres alder, deltage måske endda førskolebørn.

Værdi for turister

Nizhny Novgorod Kunstmuseum, historie som var fyldt med forskellige arrangementer, stadig en af de foretrukne destinationer for turister fra hele verden. Dette er ikke overraskende, fordi bygningen er en meget smuk bygning, som er ideel til fotooptagelser og vandreture. Men det vigtigste overraskelse venter inde alle rejsende, da træde Museum tærskel, falder en person ind i en helt anden tidsalder. Skønhed, elegance og tilbageholdenhed i dekoration rejser den menneskelige bevidsthed, at de mennesker, der ejer de objekter præsenteret i museet, tog en meget vigtig beslutning.

udstillinger

Nizhny Novgorod Kunstmuseum, hvis udstillinger er meget populære, arrangerer jævnligt store begivenheder, der kan besøge nogen. Desuden er museet engageret i velgørende organisationer, ofte inviterer alle til betragtningerne.

Moderne museumsudstillinger er meget varieret. Alle vil være i stand til at besøge den ønskede hændelse og nyde skønheden i tidligere epoker. Museet har permanente udstillinger, som altid er til rådighed for offentligheden. Det siges, at de bedste udstillinger er permanente, så turister kan sætte pris på den magiske talent af skaberne af kunst. Ganske ofte, museet rummer udstillinger afsættes til Tretyakov Gallery. Moderne kunst går ikke ubemærket hen, du kan besøge udstillingen af indfødte maler Igor Levin. Blandt de permanente udstillinger kan du finde en samling af vesteuropæiske malerier, husflid, kunsten sølv.

Hvad sker der i dag?

Til dato har Nizhny Novgorod Museum for kunst og kunsthåndværk været forelæsninger om kunsthistorien, masterclasses, uddannelsesmæssige og udviklingsmæssige aktiviteter for børn og voksne, lektioner i kunsten studiet. Du kan også købe et abonnement for at deltage foredrag, musikalske og kunstneriske arrangementer.

udflugter

Museum of History af kunst og kunsthåndværk af Nizhny Novgorod-regionen er aktivt engageret i udførelsen af udflugt aktiviteter. Du kan tilmelde dig som en gruppe fortrolig med udstillinger og den enkelte introduktionskursus. To store sightseeing destinationer, der altid - en indenlandsk og vesteuropæisk kultur. Blandt de sightseeing ture, der er sæsonbetonet, kan identificeres som følger: en demonstration af national art XIV-XX århundreder, der beskriver dannelsen af fine kunst fra ikoner til avantgarde kunstudstilling sølv XV - begyndelsen af XX århundrede. indenlandske og udenlandske produktion, en omfattende gennemgang af de mesterværker af vestlig kultur (El Greco, Jordaens, Renoir, Cranach). Vi bør også nævne en tur til "vidne historie", som er helt helliget filmen "Appellen af K. Minin" KE Makovsky. Under den tildelte tid fortæller historien, plottet af billedet, at årsagerne til internettet lytte til lyd.

Især for studerende er ofte afholdes specielle ture dedikeret til Tyskland, Holland, Frankrig. Separat overvejet den æra af romantik, Silver Age of russisk litteratur, kunst, skulptur, portræt, landskaber, historiske malerier. For alle beboerne i byrundtur til rådighed om mysterier palæ DV Sirotkin, som fortæller en masse interessante og ukendte fakta om byens kapitel af livet i huset. Vi bør også huske ture helliget billedkunst i Det Gamle Testamente.

museum fotos

Nizhny Novgorod State Museum of Art - er et godt sted at fotografer elsker. Billeder fra museet findes på offentlige og private shows, udstillinger. Eksperter opmærksom på, at bygningen er meget præcist formidler atmosfæren og er en stor genstand for fotografering.

Professionelle museum billeder ofte spiller, provenuet givet til udviklingen af strukturen, samt samlingen. Alle besøgende kan gøre en mindeværdig foto.

Opsummering, er det værd at bemærke, at Nizhny Novgorod Kunstmuseum - en unik historisk monument af Rusland, som er anerkendt verden over. Sjælfulde atmosfære, et stort antal udstillinger, ture og underholdningsprogrammer tillade alle, der ønsker at lære en masse. Museet must-see for alle, der ønsker at føle den sande russiske ånd og kender "gåden om russiske sjæl."