Horror "Wedding Crashers". Anmeldelser af Adam Schindlers debut-projekt

Nyheder rædsel af moderne industri er for det meste ganske ensformigt, blottet for innovation og originalitet af produktet transportbånd, skaberne af hvilke bygger på vekslen af narrative kede BU-øjeblikke. I den retning, enhver afvigelse i retning af opfattet frisk, selv om tidligere anvendt overdrevne forestillinger.

delvis exploits

"Wedding Crashers", en gyserfilm (2015) gennemgår forfatterne, bidragyderne førende medier regner det sådan. På trods af de mange lidet flatterende anmeldelser, skeptiske kommentarer, båndet har en god rating under den version af IMDb: 5,70. Billedet er i stand til at fange beskueren, selv om, og leverer nogle ubehag fra tid til anden at skyde ned tempoet i fortællingen og ikke indbyrdes forbundne begivenheder, og nåede Vurderet 16+. Men det har en yngre bror til den kendte Macaulay Culkin.

Snarere, den psykologiske thriller end rædsel

Kritikere analysere båndet "Wedding Crashers", anmeldelser blev efterladt i en fordelagtig mest lidet flatterende. Men den projektdirektør Adam Schindler skud i samme kategori som "Agorafobi", takket være gode handler og tilstedeværelse af intriger, det ser til tider bedre billede med Toni Toddom. Selvfølgelig, den rædsel har væsentlige ulemper, blandt dem - er for komplicerede, og nogle gange ikke forstår logikken i plottet handling. Nogle filmskabere, der forlader en film "Wedding Crashers" anmeldelser og kaldte filmen en psykologisk thriller, der foregiver at rædsel. Det er for kategorisk udsagn. Individuelle episoder af billedet til at passe perfekt ind i atmosfæren dyster kaos uden overskygger en fortælling og ikke vende sig i utrolig billedkvalitet hulter til bulter som "Wedding Crashers". Kritikere af filmen i 2015 med henblik på at retfærdiggøre tilstedeværelsen af svigt episoder peger på en manglende erfaring Adam Schindler og høje krav i den moderne horror-genren.

skabere

Debutanten Adam Schindler, måske mangel på professionalisme, men en sans for humor ikke holder. Hans filmografi opført kun installation og arbejde på manuskriptet til filmen "fødsel", der minder om steder "Rosemarys Baby", tilpasset moderne virkelighed. Efter at være blevet skaberen af hans udtænkt, direktør for de kedelige og trævlet mellemspil bringer tegnene i en pjaltet og uforudsigelig rytme, at undertrykke beskueren.

Udviklingen af manuskriptet og plottet struktur engageret manuskriptforfatter TJ. Simfel og Devid Uayt, hidtil ukendt for et bredt publikum. Maleri "The Wedding Crashers" anmeldelser seere, der har læst den reklame plakat, kaldet rædsel, sympatisk "Astral" og "Paranormal Activity", som produktionen af malerier involverede samme producent. Men de har til fælles med hinanden rædsel eneste begrænsning i rummet, hvilket er et grundlæggende element i mange gru og thrillere.

Udviklingen af historien linje af filmen "Wedding Crashers" også modtaget bemærkninger fra eksperterne er i diametral modsætning. Hjem heltinde Anna (Beth Riesgraf) omkring ti år siden næppe overlevede en stærk følelsesmæssig chok, og siden da ikke efterlader væggene i deres hjem. Alle spørgsmål i forbindelse med omverdenen, gør hendes bror, men snart dødelig sygdom drev ham til hans grav. Selv på dagen for begravelsen af en enkelt elsket en pige kunne ikke forlade hjemmet. Derfor de invaderende røvere var en overraskelse i form af en elskerinde. Men banditter besluttet, at den unge eneboer er ikke i stand til at modsætte sig dem, men indså hurtigt, at en fejl grusom. Nu er det ikke klart - hvem er jægeren og hvem der er offeret.

Generelt vil se filmen "Wedding Crashers", anmeldelser og plot genfortalt retsenzorami ikke værd at læse, kan det alvorligt påvirke oplevelsen af rædsel.

Fra beskuerens fantasi til manøvre

Atmosfære bånd lovende film, alle i begyndelsen af timingen mønster råber om det uundgåelige i den kommende ryste op og uforudsigelighed, men desværre yderligere foranstaltninger falder til den kedelige og krøllet tilstand. Og klimaks er noget i modstrid med sund fornuft. I første omgang erklærede påstanden spillerum for grasserende fantasi seere ikke er berettiget: alle kort er afsløret for hurtigt, men dynamikken i filmen helt sikkert ikke tillader seeren til at kede sig. Maleriet er holdt oven vande takket være dynamikken i den professionelle visuelle og fantastiske udstråling af lederen af røverne af skuespilleren Jack Kesey.

Blandt problemerne med tape "Wedding Crashers" anmeldelser af filmkritikere kaldte maleriet tegn, der ikke forårsager absolut ingen sympati, hverken hovedpersonen, Anna, ej heller trio af banditter, ikke mousserende ædle motiver. Undtagelsen er blevet anerkendt af den karakter Rori Kalkina, som til en vis grad kan forårsage positive følelser, som engang er bestemt til at falme i lyset af udviklingen i løbet af den videre udvikling af plottet.

Selvom retsenzory, feedback på en positiv måde, bemærkes, at på trods af, at produktionen af den pågældende film er ikke de mest populære skuespillere, de fastholdt et passende niveau for at handle. Selvfølgelig Bet Risgraf, der spiller Anna, til tider mangel på følelser, og uden Leticia Jimenez, sagde de, og gjorde vi kunne have gjort. Men meget overbevisende spillet Jack Kesey og Martin Starr. Writers billede selv udfører identiske funktioner til at gøre forskellige karakterer, som ikke kan undgå at genoplive rullen. Horror mangler måske kun grusomhed.