ComputereComputerspil

Game Dungeon Lords 2: beskrivelse, systemkrav, gennemgang og anmeldelser

Blandt det store udvalg af spil muligheder for spillere er det altid svært at vælge et passende projekt for at bruge din tid med værdighed. Der er et stort antal genrer, men det mest populære kan med rette betragtes som en fantasi med et strejf af kampe. Dette er i spillet Dungeon Lords. Det antages, at denne udvikling er en af de interessante RPG, som vil tage mere end 70 timers passage fra en professionel gamer. Et snoet plot, mystisk gameplay og samtidig en skræmmende og fantastisk omverden. Dette spil kan virkelig overraske den rigtige "gourmet". Men hvad står det egentlig ud blandt andre online-projekter? Hvad er spillets historie, passage og karakterer?

Plottet af spillet Dungeon Lords

Dette spil projekt kom ud på skærmen af computere og spillekonsoller tilbage i 2005. Handlingen var meget fristende på grund af tredimensionel grafik og et stort antal opgaver.

Så begynder historien om spillet med, hvordan den berømte i sin verden magiker Galdrin of Meadows tragisk dør. Da de begyndte at finde ud af omstændighederne, kom alle til den konklusion, at guiden blev dræbt som følge af en frygtelig dødskonspiration i Magic Circle. Lord Davenmor var den mægtede trolds vigtigste allierede, og nu var han helt alene, uden støtte og støtte, stående foran Lord Barrowgrims mørke hær. Det var denne mørke "magiens herre", der besluttede at erobre kongeriget og enslave alle dem, der var i dette kvarter.

Men hovedpersonens rejse i denne fantastiske verden af Dungeon Lords begynder på et tidspunkt, hvor tropperne allerede nærmer sig riget, og deres hovedmål er at ødelægge Lord Davenmore.

Selve plottet er lineært, og udførelsen af alle placeringer passerer gradvist og overvinder et trin efter det andet. Selvfølgelig er der sideopgaver, som også er obligatoriske. I dette tilfælde skal deltagerne forstå, at det meste af den spilletid han vil bruge på ødelæggelsen af fjender, der pludselig vises i questene.

Det vigtigste her er magi!

I et så fantastisk spil kan vi udpege en meget vigtig detalje. Hvis mange andre projekter er baseret på grafik eller plotudvikling, så er det vigtigste at bruge magi. Ethvert tegn, uanset hvad han har et løb eller erhverv, ejer nødvendigvis forskellige magiske evner. Staver er den vigtigste metode til at kæmpe, og hver karakter har deres egen. De adskiller sig ikke kun med hensyn til navne, virkningsstyrke, men også i andre parametre. Blandt en sådan sort kan du finde magi, der ikke er typiske for denne genre af spillet: levitation, bremse tiden og endda ændre vindhastigheden.

I dette tilfælde har alle staver i spillet Dungeon Lords forskellige oprindelsesskoler. I alt er der 4. De adskiller sig fra hinanden specialisering: en stave er rettet mod hurtige streger, den anden - tværtimod på lang og kraftig. Hver magisk evne vil svare til en karakter færdigheder. Det vil sige, hvis deltager er godt pumpet i spillet, så er komplekse magi til rådighed for ham.

Nødvendige magiske skoler

Som det blev sagt tidligere, er hver karakter uddannet på et individuelt sted for ham. I alt er der 4 skoler, hvor en deltager kan finde sig selv.

Himmelsk magi har til formål at helbrede karakteren fra sygdomme og strejker af modstanderen. Himmelske krystaller er brændstoffet for at skabe magi, som oftest giver en bonus til sårbarhed, helbredelse, levitation og så videre.

Den næste skole er Magic of Arcanes. Her er mest, de angrebsspellere, der bruges i kamp, studeret. Find tips om, hvad og hvordan man gør for at vinde, du kan i gamle bøger og ruller.

Andre "uddannelsesinstitutioner"

Runic magi er en anden skole, hvor et tegn kan lære. Dette er en afbalanceret viden, som deltagerne vil modtage, fordi her kan du lære om, hvordan man forsvarer sig selv under kampen og hvordan man kan angribe. Anvender brugen af runer. En stave kræver to magiske sten.

Den laveste magi er de "sorte" magi, der kan tilkalde ånder og svække modstanderen åndeligt. I modsætning til andre bruges alle ruller kun én gang - magiske i sten, bøger og ruller genindlæses ikke. Men tegnet vil have en opskrift til rådighed, som han nemt kan implementere. Efter at have lært sammensætningen, kan du købe alle de nødvendige ingredienser fra handlende og forberede selv den mest magtfulde kamp, bevæbnet med sort magi.

Spil System

I spil af denne type er rollespilsystemet ret simpelt: i Dungeon Lords bliver passagen opnået ved at akkumulere oplevelsen af karakteren og forbedre sine færdigheder. På samme tid for at få viden eller hæve status kan kun være gennem deltagelse i kampe. Hvis resultatet af kampen er gunstigt, så kan du få maksimale point og forbedre karakteren af karakteren. Ellers forårsager det også skade, som du også skal betale: Gendan din styrke. Når du får den nødvendige erfaring, kan du forbedre karakterklassen. Denne RPG beregnes ikke i henhold til standardplanen og har en meget fleksibel og variabel form for brillerfordeling, ikke kun under overgangen til et nyt niveau, men også i kampen. I dette spil er der ingen klar opdeling i klasser, så du kan starte spillet som en kriger, men fortsæt det - i en tyvs erhverv.

Hvordan kommer man til finalen?

Et af de mest populære og ofte stillede spørgsmål blandt spillere er, hvordan man vinder hvert kamp i Dungeon Lords? Passage her er temmelig oversvømmet, og det fremgår af det enorme antal kort. Deltageren bliver nødt til at rejse meget, flytte fra en spilverden til en anden og samtidig udføre meget mærkelige opgaver. Siden spillet blev udgivet i 2005, har udviklerne allerede foretaget mange ændringer i strukturen, og i 2012 kom en genindspilning af Dungeon Lords MMXII i HD-kvalitet. Forskellen mellem selve spillet og den udgivne opdatering til historien og tegnene var absolut ikke, men grafikken og grænsefladen har gennemgået globale ændringer. Kvaliteten af grafikken vil overraske ved første øjekast: tredimensionelt rum og tegn, prikket gengivelse - alt dette skaber en komplet følelse af spillet. Hvad der ellers er ændret, er grænsefladen - det er mere moderne, behageligt - og stil. Dette gælder ikke kun for design, men også for at danne. Men hvad har ellers ændret sig? Nu er der snyd på genopfyldning af sundhed, hvilket betyder, at passagen blev flere gange lettere. Derudover er det nu muligt at gennemføre en fælles passage selv med 8 spillere ved hjælp af en netværksforbindelse. Men her er der en minus - en komplet "klodsethed" af udviklingen af plottet.

Kampsystemet

Men hvad gør dette spil anderledes? Dungeon Lords - dette er et perfekt designet projekt, hvor en vigtig rolle er spillet af kampsystemet. Deltageren kontrollerer direkte karakteren selv. Som et værktøj til at begå angreb anvendes en computermus. Den venstre knap er et angreb. Et klik giver dig mulighed for at tage en handling, og retningen kan styres ved at flytte markøren til højre under kampen. Den rigtige knap er beskyttelsen. Ved at klikke på den, kan deltageren sætte blokken og forlade kampen næsten "tør". Samtidig vil beskyttelsesniveauet være meget højere, hvis du bruger specielt designet skærm til dette. Jo højere karakterniveauet for karakteren er, desto mere erfaring, jo mere kan du slå, endda kombinationsboksen.

Hvad siger deltagerne?

Naturligvis er de oplysninger, som udviklerne selv tilbyder spillere, så smuk og attraktiv, at det ville være ønskeligt at starte spillet. Men deltagerne der har forsøgt dette projekt kan bemærke en række mangler, der kan påvirke hele løbet af spillet. Så for eksempel er det ekstremt krævet russer. Dungeon Lords involverer et stort antal magi, hvis opfyldelse kun er mulig, hvis opskriften overholdes. Lær om, hvad og hvor du skal bruge, du kan kun fra dialogerne. I dette tilfælde, der er installeret i en genindspilning af Dungeon Lords MMXII, sprænger stærkt "junk" - en oversættelse af dårlig kvalitet og nogle gange slet ikke klar. Spillere er opmærksomme på, at mange steder og kampe på grund af denne nuance er fejl. Alle disse ulemper er i Dungeon Lords 2.

Generelt er fortsættelsen af spillet, der optrådte for 10 år siden, ganske interessant. En gennemtænkt ny genindspilning med fantastisk grafik vil helt sikkert springe fantasi ind i atmosfæren. Og selvfølgelig vil små systemkrav, selv for en genindspilning, kun 6 GB på en harddisk, give mulighed for at nyde et fantastisk spil.