Filmen "The brysomme Man": anmeldelser af publikum og kritikere

Hvert år biograf udvikler hele stærkere. Der er nye genrer, der opnår alvorlig popularitet blandt det flertal af seerne. Også, det ikke stå stille og tekniske udvikling, hvorved specielle effekter ser imponerende. Især han udmærkede sig i alt dette Hollywood, som behager os med høj kvalitet blockbuster for enhver smag. Men nogle gange kommer der et tidspunkt, hvor du ønsker at se noget andet, meget mere usædvanligt. Og her kommer til hjælp af publikum kunst-hus.

"The brysomme Man" - et nyt ord i forfatterens biograf

Auteur biograf alvorligt adskiller sig fra massen. For det første er det allokerer mere utraditionelle tilgang til at præsentere materialet. Direktører, at eliminere kunst-hus, er ikke bange for at eksperimentere og opfinde noget nyt. Med dette får vi film, der kan overraske positivt. I dette tilfælde er det vigtigste - ikke overdrive det. Der er instruktører, der forsøger at krydse i sine film straks flere genrer eller emnelinjer, hvilket er grunden til filmen ser mindre holistisk. Men det sker også, at det kun går på fordel. Et glimrende eksempel på dette er filmen "The brysomme Man" (film, 2006). Denne lille mesterværk vil blive drøftet.

Om filmen

Filmen "The brysomme Man" (2006) er en sjælden repræsentant for genren af dystopi. Men denne film er alvorligt forskellig fra den anti-utopi, som mange af jer er vant til. Her vil du ikke finde den samme type handling og non-stop. Der lægges vægt på drama og historie. Så "The brysomme Man" kan snarere tilskrives lignelserne. Folk, der elsker dybt film med en seriøs forstand, vil helt sikkert være tilfredse med, hvad han så.

Anyway, det er værd at bemærke, at i det 21. århundrede europæisk film blev hurtigt vinder popularitet i verden. Dette gør det alle de flere seere, der er klar til at gå til sådanne film i biografer, hvorved direktørerne til at indsamle penge og får mulighed for at fortsætte sit kreative arbejde.

Filmen "The brysomme Man" er den klareste repræsentant for skandinavisk film. Box office film i dette land synes meget sjældent. Og ja, er det vanskeligt henføres til Norge for at lande, der ofte glæde os med kvalitetsfilm. Men "The brysomme Man" er absolut muligt at lave film på listen over obligatoriske for alle biografgængere.

Maleriet "The brysomme Man" positiv karakter får feedback for interessante og usædvanlige historie. I centrum af historien om fyrre mand ved navn Andreas. Han bor i en perfekt verden. Desuden er det ideelt i den sandeste betydning af ordet. Der er ikke en eneste fejl. By altid rengøres og ren. Alle mennesker lever et lykkeligt liv. Det sker aldrig nogen alvorlig konflikt, der kan føre til eventuelle konsekvenser. Det er grunden til byen aldrig forekomme mord.

Andreas også stadig mere end godt. Han var næsten øjeblikkeligt kunne få en høj stilling i et prestigefyldt selskab. På grund af dette, han får en fast løn, der gør det muligt at næsten alt benægter ikke. Efter nogen tid, møder han kvinden i hans drømme, som udgør en familie. På nuværende tidspunkt er livet af Andreas var fejlfri. Men snart han begynder at tænke over det faktum, at hele vejen rundt, men glad, men også unaturlig. De er mere som robotter end mennesker. Alt ændret sig fuldstændigt, efter at han lærer om den mærkelige forekomst. Hans kollega ud af vinduet, og derefter straks døde af sine kvæstelser. Denne begivenhed var ud over det sædvanlige. Er Andreas vil være i stand til at forstå på grund af denne selvmord?

Filmens instruktør

Jeg trak denne motion picture en lidet kendt norsk filmskaber Jens Lien. For ham, "The brysomme Man" (anmeldelser af publikum og kritikere filmen vil blive præsenteret for læseren nedenfor) blev kun den anden af sin karriere. Tre år før, at han kun havde til at fjerne "Dzhoni Vanga" - en succes hjemme, men forbi ubemærket i Europa, film-, taget på et højt niveau. Det var allerede tydeligt talent af denne mand. I "The brysomme Man" var han i stand til at opnå betydelige fremskridt, takket være som filmen viste sig langt dybere og mere holistisk. Det rejser alvorlige spørgsmål, gør os tænke over en masse. Men denne film er ikke uden ironi. I sidste ende førte alt dette til den første alvorlige belønning Yensa Liena. "The brysomme Man" blev præsenteret på den populære Cannes filmfestival, der vandt en pris fra Foreningen af Uafhængige Biograf. For Jens, og hele den norske film som helhed, det var en reel triumf.

Hans næste filminstruktør fjernes efter fem år. Filmen hedder "Sons of Norway" og ikke længere havde så stor en succes i hele verden. Siden da Jens Lien længere det aldrig tog fart. Vi kan kun håbe, at det i de kommende år vil være nye ideer til den næste film, og han vil være i stand til at behage fans af en anden mesterværk.

"The brysomme Man": skuespillerne

Det må forventes, i "The brysomme Man" Der er ingen større stjerner, som ville blive kendt af publikum i vores land. De er ikke fans, men stadig en alvorlig oplevelse i en større film, som regel, ikke havde. Vi tilbyder dig at komme i nærkontakt med hovedpersonerne.

Trond Faus Aurvaag

For at gøre dette, den norske skuespiller filmen blev et fuldgyldigt debut på det store lærred. Og straks fik han hovedrollen i Andreas. For at spille en sådan karakter er ikke så nemt som det kan synes ved første øjekast. Imidlertid har Trond gjort et stort stykke arbejde, så vi fik en reel mesterværk af biograf. Efterfølgende blev han gentagne gange skudt i den norske biografen. Et stort gennembrud Trond Faus Aurvaaga anses for at være showet "Lillehammer", som blev et hit over hele verden.

Petronella Barker

Selv mindre kendte skuespillerinde. Men de russiske seere er ældre husker det. Sagen er, at deres første og primære rolle i karrieren har hun udført mere i det fjerne 1985. Og hun gjorde det i den sovjetiske mesterværk med titlen "Og på sten træer vokser." Filmen fortæller om de gamle tider, hvor der var mere modig skandinaviske vikinger. Petronella spillede der en af de vigtigste roller. Det er bare det hjalp ikke hende opbygge en himmelsk karriere. Over en tyve år mellem filmene, hun havde kun nogle få er ikke den mest fremtrædende roller i filmen. Nu, i virkeligheden, er situationen ikke meget bedre. Men "The brysomme Man" det er fuldt ud i stand til at give sig til kende til hele verden.

per Shaaning

Skuespilleren, som nettet er næsten ingen detaljer. Vi ved kun, at "The brysomme Man" var den eneste film i karrieren af Pera, hvor han fik mere eller mindre fremtrædende rolle. Efterfølgende optrådte han også i efterfølgeren til den populære slasher "Lost" (Fritt vilt). Men succesen er usandsynligt, at blive kaldt.

Andre aktører også noget særligt i sin karriere ikke skiller sig ud. Men det gjorde ikke stoppe dem sammen for at skabe en enestående film, som er populær blandt seerne, selv efter ti år. Det er takket være deres indsats, den norske biograf alvorligt talt om i andre lande.

"The brysomme Man": anmeldelser af filmen

Trods det faktum, at filmen "The brysomme Man" filmet en uerfaren instruktør med deltagelse af uerfarne og ukendte skuespillere, anmeldelser af denne film var overvejende positiv. Dette gælder især for de professionelle kritikere. De var meget gratis om denne fantasi drama. For det første nævnes de ganske original og usædvanligt for moderne biograf scene. Det ser ud til, at der under eksistensen af biografen næsten hver emne har udtømt sig selv. Det bliver stadig sværere at komme op med noget nyt og originalt. Imidlertid er instruktør af filmen stadig formået. Billede "Den brysomme Man" kritikere har kaldt ganske vellykket og interessant. De anbefaler levende billeder, der skal ses. Også kritikere i deres bedømmelser ofte bemærke den overordnede atmosfære af filmen. Plottet foregår langsomt, men det gør ikke driver melankoli. Det er også en god beslutning var valget af den relativt lille timing. Således er "The brysomme Man" har ikke tid til at kede sig, og plottet ikke synke.

Også film, "The brysomme Man" (2006) gennemgår planen modtager en positiv og fra simple seere. Bevis for der er ekstremt høje ratings på førende sites. Og de vurderinger er overvejende positive. Det fremgår klart af denne film er ikke det bredeste publikum. Fans af underholdning biograf næppe selv klar over eksistensen af "The brysomme Man". Men jo mere erfarne fans, der sætter pris forfatterens biografen har altid været i ærefrygt for, hvad han så.

Som et resultat, fik vi en fuld film, hvor der ikke er nogen alvorlig mangel. Ja, måske er han ikke kan lide alle. Og for fuldt ud at forstå nogle af detaljerne kan kræve gentagne revision. Men for at benægte det faktum, at "The brysomme Man" - en betydelig fænomen i den europæiske filmindustri, vil ingen. Så hvis du stadig ikke har haft tid til at komme i nærkontakt med den norske mesterværk, anbefales det kraftigt at begynde at se så hurtigt som muligt. Efter at have set disse film vil du være noget at tænke over.