Anmeldelse af filmen "Home"

Da jeg først blev rådet til at se denne film, har jeg ikke smittet med ønsket om at tilbringe en aften i teatret, fordi det var for rosende anmeldelser af Christopher Nolan, den legendariske Leonardo Di Caprio, og andre kendte skuespillere. Efter at have set traileren interesse stadig steg, men efter sessionen af filmen, jeg ville bare ryste hans hånd og kramme instruktøren af dette mesterværk. Ligesom mange andre film, som jeg tog fra de første sekunder. Her er min anmeldelse af denne film.

Atmosfæren gør denne historie ikke at løsrive sig fra skærmen til det sidste. De, der kommer til at se "Home" hjemme på computeren, vi på det kraftigste ikke anbefale det. Lad dig betale entré i biografen, men det vil være det værd, kan disse følelser og følelser af hovedpersonerne ikke overføres gennem skærmene. Jeg taler ikke om soundtracket.

Som med enhver anden film, "The Beginning" nogen kunne lide, nogen tværtimod skuffet. Ifølge kritikere også divergere. Men ikke for ingenting, at i denne film såsom enorme box office , og selv nu, fans fortsætter med at erhverve licenserede diske. En positiv anmeldelse af filmen, jeg læste på hjemmesiden om filmen. Jeg fandt også en masse interessante fakta om skuespillere, fotos og film nyheder.

Filmen foregår i flere steder. Accept af "enden af filmen i starten" blev brugt med stor succes denne gang. Vi ved, hvordan det ender, men på samme tid, vi spekulerer på, hvordan alt dette kom op. Interessante beslutninger blev truffet ikke kun forfattere, men også operatører, der er meget velvalgte vinkel til dynamiske billeder. Disse løsninger er nu populær blandt moderne jagerfly, men ikke alle dygtigt bruge budgettet. Der er mange eksempler, hvor omkostningerne er så stor, at man spørger sig selv, og hvor midlerne er væk?

Filmen "Inception" vil appellere til dem, der elsker spænding og uventede bevægelser, der er rigelige i hele billedet. Det er også en kærlighedshistorie, der løber gennem hele historien, ligesom den kvindelige halvdel. Spænding vokser med hver eneste sekund, og kulminationen var isoleringen i sidste ende, når alt falder på plads. Nogen i publikum begyndte selv at græde, fordi jeg ikke kunne holde disse følelser. Min kæreste også begyndt, men omfavne det, sagde jeg, at de alle viste sig i sidste ende. Teatret gik vi arm i arm.

Spillet kastede naturligvis på toppen. Ud over den populære Leonardo DiCaprio og Mark er Tom Hardy, Ellen Peydzh, Joseph Gordon-Levitt, Maykla Keyna og Dileep Rao. Alle af dem gjorde deres bedste. Selvfølgelig er der nogle små ting, der kan henføres til dels ulemper, men de praktisk talt ikke fange øjet. Billedet er lavet på det niveau. Den vigtigste indikator for stål box office. Lad Gossips skylden reklame selskaber, der bruger trailere til at lokke folk ind i biograferne sut, men der er meget at tænke over i denne film, og nogle endda forfærdet.

Alle fans af fantasy, science fiction kvalitet anbefales til visning af filmen "Home". Jeg håber, at min anmeldelse er nyttig og kunne lide.