ComputereComputerspil

Dying Light: anmeldelser. Sådan forbedres FPS i døende lys

Til dato er zombieapokalypsen - dette er et af de mest populære emner på absolut alle områder. I teatre vises film i fuld længde om undead, tv-serier udsendes på de døde, forfatterne udgiver en lang række bøger om dem - og selvfølgelig gør udviklerne af computerspil flere og flere projekter i denne retning. Naturligvis er blandt dem et stort antal ikke de bedste spil, da mange søger at lave hurtige og nemme penge på emnet. Der er dog også samvittighedsfulde udviklere, som investerer deres sjæl og al deres styrke i at skabe et nyt mesterværk. Sådan kan du beskrive projektet fra det polske firma Techland kaldet Dying Light. Anmeldelser om det spillere forlader ekstremt positive, så du bør helt sikkert prøve din hånd, hvis du ikke har haft tid.

Hvad er dette spil?

Som du allerede vidste, med hensyn til Dying Light, er anmeldelserne af spillerne for det meste positive, men det er ikke nok til at interessere de fleste spillere. Naturligvis ønsker de detaljer, fordi ingen ønsker at købe en kat i en sække. Så dette projekt er en første person shooter i genren af zombie overlevelse. Det har en temmelig stærk og fascinerende historie, men der er en temmelig stor åben verden, som du kan undersøge helt uden nogen begrænsninger. Men samtidig bør du altid huske et af de vigtigste elementer i dette projekt - ændring af tid på dagen. Om dagen er det næsten sikkert i byen - du kan være i konflikt med andre overlevende, især hvis de tilhører nogle bånd af maraudere. Du kan bruge denne tid på dagen til at indsamle forskellige forsyninger, søge efter våben og flytte rundt i byen. Men med starten af natten skal du smide alle dine kræfter i overlevelse, fordi monstre på gaderne bliver mange gange større, de bliver hurtigere, stærkere og mere aggressive. Du er nødt til at bekæmpe dem med en række forskellige enheder - fra knive og akser til haglgeværer og angrebsgeværer. Du har dog også mulighed for at forbedre våben, styrke det eller tilføje yderligere funktioner til det. Også, hvis det er nødvendigt, kan du bruge dine næver og ben. Med hensyn til Dying Light anmeldelser berører du altid disse funktioner, da de er mest slående og giver spillere den mest fornøjelse.

Udgivelsesdato

Mange er overraskede over, at Dying Light anmeldelser er så mange, selvom spillet blev udgivet for nylig. Dette kan forklares fuldt ud af sin utrolige succes og høj kvalitet - selvfølgelig en kompetent reklamekampagne. Mange mennesker vidste, at dette projekt vil fremstå, såvel som hvad det vil være om sig selv. Da det handler om udgivelsesdatoen for dette spil, er det værd at nævne - det skete i januar 2015, det vil sige projektet er ikke engang seks måneder gammel, og det har fået verdensomspændende berømmelse - i øjeblikket har spillet mere end tre millioner fan-spillere, Og dette er kun officielle data. Dying Light ratings er altid ret høje, selvom det er værd at bemærke, at der er de spillere, der ikke kan lide noget i dette spil, men for at skrive anmeldelser - så andre spillere, der endnu ikke har haft tid til at prøve deres hånd på et bestemt projekt, kunne Vurder det fra alle sider.

Systemkrav

Før du vurderer mere detaljeret evalueringen af Dying Light, er det værd at være opmærksom på systemkravene til dette spil. Faktum er, at projektet blev offentliggjort for nylig og har utrolig grafik af høj kvalitet, en meget velmotoriseret motor, en stor verden fuld af forskellige baggrunde. Så du behøver ikke at tro, at du kører Dying Light uden problemer på enhver computer. Du skal bruge en meget kraftfuld maskine til at nyde gameplayet, snarere end at se storyboardet. Minimalt har du brug for en quad-core processor med en frekvens på 3,5 GHz, fire gigabyte RAM og mindst en gigabyte videohukommelse. Det er dog værd at bemærke, at de anbefalede krav er meget højere - processorkernfrekvensen skal allerede være 4 GHz, du har brug for otte gigabyte RAM og to videohukommelser. Så du skal seriøst opgradere din computer til at køre dette spil, men det er virkelig det værd. Mange af Dying Light anmeldelser og rating af spillerne taler kun for at købe dette spil.

Højeste ratings

Beskrivelse Dying Light, som allerede kan lokke spillere og få dem til at købe dette projekt, kan kun fortælle dig om toppen af isbjerget - faktisk får du bedre at kende dette spil på egen hånd for fuldt ud at opleve sin storhed. Hvis du har brug for bekræftelse af specialister, kan du se på online-udgaven af gotVG, som for nylig er blevet mere og mere indflydelsesrig på sit felt. Der blev dette spil bedømt ni ud af ti. Det skal dog bemærkes, at evalueringer og vurderinger af Dying Light er meget forskellige fra selv selv fra autoritative publikationer.

Nedre grænser

Desværre har dette spil opnået en sådan høj score langt fra alle kritikere. For mange spillere er en af de vigtigste kriterier for at spille i Dying Light eller ej. Spillet er selvfølgelig meget flot, men det er ikke perfekt, og hvis du vil vide om sine mangler, kan du henvise til sådanne publikationer som PlayGround og Kanobu - det er faktisk de mest berømte internetblade i Rusland, som virkelig er værd at lytte til. Og de sætter dette spil rating på 7, samt en hel del andre publikationer. Selvfølgelig, hvis du vil lære mere om årsagerne til, at spillet kun modtog syv point, kan du læse anmeldelser fra kritikere. Men mange af dem fokuserede ikke på det mest kraftfulde plot. Men det er værd at huske, at Dying Light er et spil til pc'en, der giver dig adgang til en enorm åben verden befolket af farlige zombier. Ikke alle er koncentreret under sådanne forhold på plottet.

Andre estimater

Naturligvis kan du ikke betragte spillet udelukkende baseret på de bedste og værste anmeldelser - det er værd at overveje hele billedet. Og situationen her er som følger - estimater på 8 ud af 10 er ikke mindre end "syv'er", og der er et stort antal anmeldelser og anmeldelser, hvor der var en gennemsnitlig score mellem 7 og 8. Hvilken af dette kan gøres? Kritikere er uenige, men for alt er der en simpel matematik. Hvis du sætter sammen estimater fra alle de største indenlandske spilmagasiner, vil gennemsnitsresultatet af spillet være 7,6, hvilket er meget godt, men trækker stadig ikke på et mesterværk. Mange tror måske, at indenlandske kritikere overvurderer eller undervurderer vurderinger, at nogen generelt foretrækker at læse kun udenlandske kritikere. Men i dette tilfælde skal du ikke bekymre dig - faktum er, at det samme aritmetiske betyder næsten fyrre udenlandske anmeldelser fra de mest berømte spilleblade. De giver en gennemsnitlig rating på 7,5, så her er alt ret præcist og objektivt. Men disse er kun anmeldelser om Dying Light, skrevet af professionelle kritikere. Og hvad med dette spil tænker almindelige brugere?

Estimater af spillere

I tilfælde af spillet Dying Light spillede udgivelsesdatoen her en vigtig rolle, siden gamere ventede længe, så de allerede havde forventninger om at projektet skulle mødes. Det er altid nemmere at evaluere et spil, der lige gik ud, og ingen forventede det. Og hvis hele verden allerede har formået at bygge et billede i hovedet, så kan spillet blive undervurderet. Det skal dog bemærkes, at russiske brugere vurderede spillet meget, meget højt - i gennemsnit ti point ud af ti. Dette er det værd at gøre som den vigtigste evaluering, ikke kritikernes anmeldelser, da det viser, at folk virkelig nyder dette spil.

Men igen opstår spørgsmålet - måske er det kun i Rusland, at projektet er så højt værdsat? Faktisk kan du roe ned og i dette tilfælde. Hvis du åbner siden af dette spil på den største spilplatform "Steam", så kan du se, at den gennemsnitlige score er endnu højere - 9,1. Derfor bør du helt sikkert prøve din hånd på dette projekt, hvis du kan lide dette emne.

Hvad syntes spillerne?

Og nu er det tid til at tale om, hvad der virkelig tiltrak spillere i dette spil. En sådan stor positiv feedback kunne trods alt ikke komme fra ingen steder. Så først og fremmest markerer spillere det mest innovative system til at ændre tidspunktet på dagen, hvilket i høj grad påvirker hvordan verden opfører sig omkring dig. Disse er virkelig imponerende oplevelser, især i betragtning af at tidligere tidspunktet på dagen blev realiseret mere end en gang, og hans skift påvirkede på en eller anden måde karakterernes evner og så videre. Men i Dying Light er dette system blevet virkelig revolutionerende, da det meget alvorligt påvirker spilverdenen og fuldstændig omdanner den.

Men dette er ikke alt, der fangede brugere i dette spil. De noterer sig også den utrolige handlefrihed, de får. Mange sammenligner dette projekt med den tidligere udgivelse af dette udviklingsselskab. Det var et spil Dead Island, som også var viet til zombiernes emne. Kun der var du låst i et begrænset område på øen og tvunget til strengt at følge plottet, men her kan du vælge din egen skæbne samt de handlinger, du vil udføre. Desuden har mange spillere bemærket et stort udvalg af nærkampmuligheder med levende død. Du kan bruge brydningsteknikker på dem, slippe dem fra taget, køre og så videre. Alt dette gør spillet Dying Light simpelthen unrepeatable.

Grafik og gameplay - dette er de stærke sider, at dette spil er blevet udpeget både af spillere og kritikere. Også begge bemærkede det faktum, at plottet stadig giver slakken. Måske, som for den "Døde Ø", vil Dying Light blive frigivet efterfølger, hvilket vil være et meget mere seriøst og tankevækkende plot, fordi resten af spillet bare er fantastisk. Dette er præcis, hvad der skal være et moderne projekt, dedikeret til zombiernes emne, hvorfra du skal tage et eksempel for andre udviklere.

Negativ feedback

Men det er værd at være opmærksom ikke kun på de latterlige svar, der hersker, men også for de negative, som er et mindretal. Men de eksisterer, så du bør ikke ignorere dem. Hvad er utilfreds med brugerne - selvfølgelig, bortset fra historien, der allerede er blevet sagt mere end en gang? Først og fremmest tildeler de ikke det mest bekvemme parkour-system, hvilket begrænser din karakter betydeligt i mulighederne for at overvinde forskellige hindringer og udføre tricks. For det andet er der utilfredshed og kunstig intelligens, men kun specifikt menneske. Med zombiernes opførsel er alle spillere enige - det er helt originalt og imponerende, men samtidig er der intet indtryk af, at de eneste levende døde nødvendigvis vil overvinde dig.

Hvad angår de andre mennesker, du vil møde på byens gader, er der en lille ulempe, som ikke kan lide meget. Faktum er, at du ikke vil være i stand til fuldt ud at håndtere sådanne modstandere i tæt kamp, fordi de på en eller anden måde formår at afværge næsten alle dine strejker. Det samme gælder for ethvert kast af genstande eller kaste våben. Derfor må folk kun kæmpe med håndvåben, hvilket ikke er meget opmuntrende. Når alt kommer til alt, trækker skud zombiernes opmærksomhed og bruger også din ammunition, som du gerne vil spare på chefer med utrolig magt.

Siden diskussionen henvendte sig til cheferne, kunne den endelige chef, som kunne besejres ved hjælp af QTE, vække stor indignation blandt folket. At trykke på tasterne, der vises på skærmen, er en måde at fortynde gameplayet, fylde bestemte scener med handling og spænding. Men for at gøre QTE-kamp med hovedchefen i spillet er en ret mærkelig beslutning. Godt nok er det alle minuserne, der kan noteres i dette spil, der vedrører det. Men også du bør være opmærksom på den tekniske komponent, da mange spillere havde problemer med at starte, selvom computeren fuldt ud opfyldte systemkravene. Nogen startede bare ikke spillet, og nogen faldt alvorligt antallet af billeder pr. Sekund. Derfor bør du lære at øge FPS i Dying Light - dette kan hjælpe dig meget, hvis du starter seriøse "bremser".

Forbedre FPS

Hvis du vil lære at øge FPS i Dying Light, så har du ikke brug for meget tid. Den nemmeste måde er at indstille prioriteten for processorerne. Faktum er, at computerspil bruger mange ressourcer, men ikke altid kører med høj prioritet, så de kan ikke have nok af disse ressourcer. Så skal du minimere spillet og sætte høj prioritet for Dying Light i indstillingerne - så skal problemet med FPS forsvinde.