SundhedPræparater

Drug "Baneotsin": anmeldelser, instruktioner

Medikament "Baneotsin" (feedback var meget positiv) er et antimikrobielt middel har sammensat to antibiotika synergistisk effekt (stigning i fordelingen af hinandens aktivitet). Spektret af virkningen af lægemidlet falder mange grampositive (stafylokokker, hæmolytiske streptokokker, Clostridium et al.) Og nogle gramnegative organismer, og også fuzobakterii og actinomyceter.

Indikationer for

I dermatologi bruges medicin "Baneotsin" (anmeldelser sige sin signifikant effekt) til behandling af hud bakterielle infektioner (folliculitis, smitsom børnesår, bylder i svedkirtlerne, carbuncles, bylder, bylder, paronychia, suppurativ hidradenitis sup-, ecthyma, pyodermi), samt brandsår, overfladiske sår. Anvendt lægemiddel til forebyggelse og behandling af sekundære infektioner i sår, når kosmetiske procedurer, såsom punktering af øreflippen, hudtransplantation. I gynækologi, betyder obstetrik anvendes til sår bækkenbunden og episiotomi, til terapi og profylakse af mastitis. I otorhinolaryngologi i sekundære infektioner i tilfælde af otitis externa, rhinitis udpege "Baneotsin" (salve). Anmeldelser har advaret om, at hvis lægemidlet administreres til ørerne kan udvikle bivirkninger. I pædiatrisk medicin i pulverform anvendes til at forhindre navlestrengen infektion og til behandling af bakterielle ble dermatitis.

Sammensætning, struktur

Fremstilling af lægemidlet er i form af pulver og salve. Pulveret fås i dispensere ti gram, og salve - i kassen af tyve gram. Et gram af den lægemiddeldosen indeholdt neomycinsulfat - 5000 U dosis og bacitracin - 250 IE.

brug metoden

Den rigtige mængde af pulver / salve appliceres på det angrebne område. For at forbedre effektiviteten kan være på toppen af bandagen. Voksne og børn i dag er vist 2-4 gange for at anvende pulver, 2-3 gange - salven. "Baneotsin" (bedømmelserne af præparatet viser, at i forbindelse med anvendelse kan udtørre huden) er ikke tilladt at bruge per dag i en mængde større end et gram. Den gennemsnitlige behandling varer en uge. Hvis en anden Naturligvis bør doseringen reduceres til det halve. Patienter med brandsår over tyve procent af kroppens overflade, er det stof lov til at bruge kun en gang om dagen.

Bivirkninger af medicin "Baneotsin"

Anmeldelser kun nogle patienter indeholder oplysninger om udviklingen af bivirkninger. Dette antyder, at stoffet ofte er veltolereret. I nogle situationer, terapi synes rødme, kløe, udslæt i områder med applikationsværktøjer. Der kan være en allergi, der flyder ligesom kontakteksem. bør ikke anvendes over tid til de store områder af kroppen medicin "Baneotsin". Anmeldelser af mennesker, der har brugt stoffet på denne måde, i henhold til forekomsten af bivirkninger.

Kontraindikationer

Høj følsomhed over for ingredienserne betyder, acidose, patologi neuromuskulære system er grundlaget for manglende brug af lægemidlet "Baneotsin".