De værste rædsler 2014-2015: en liste over film top 10 anmeldelser

Det er ingen hemmelighed, de film lavet i genren af rædsel, er blandt de mest eftertragtede, populære og succesfulde i biografen. Enkel lægmand, undertrykte daglige rutine trækker en spændende atmosfære af forventning om noget forfærdeligt, nedkøling scene, hvilket fik fascineret at følge begivenhedernes udvikling. For mange, ser en gyserfilm - det er en effektiv måde at komme i en afslappet atmosfære adrenalinsus. De værste rædsler 2014-2015 (listen af film vil blive præsenteret i denne publikation) opfylde behovene i den moderne offentlighed.

"Deborah Logan Dæmoner" (2014)

I betragtning af den tilsyneladende genre krise kinonovinki sjældent sat foden på vejen til innovation og til at undgå direkte plagiat. Skaberne af de enkelte malerier vedvarende overdrive engang populære motiver og ideer var ingen undtagelse, og de værste rædsler 2014-2015. Liste Film Top 10 i kategorien "den værste kinonovinki" åbner Adam Robitela script projektchef og medforfatter af "Demons Debory Logan." Direktøren var utåleligt svært at komme op med noget nyt i den stillestående sub-genre, fordi en film om universet som et menneske spiritus eller dæmoner er ikke ualmindeligt i dagens filmindustri. Adam Robitel var ikke originalt i valget af skydning manerer, baseret på keder sig, men stadig fashionable metode - mokyumentari. For at afvise beskyldninger om plagiat i forhold til den "sidste eksorcisme", forfatteren har valgt en spændende fortælling struktur, er plottet afsløret i det endelige billede. I begyndelsen han dykket ned i historien om den gamle dame, opbrugt fra Alzheimers sygdom, og emnet oplyses er fremragende: skaberne af showet, ikke kun de lidelser, ofrene for sygdommen, men også den beslægtede problem med deres pårørende. Først filmen ser spændende, efter - det bliver virkelig skræmmende. filmstrimmel koncept, der minder om "Paranormal Activity" og "Reporting" fortsættelser, som også er placeret som de værste rædsler 2014-2015. Liste bedømt film bestemmer deres position i de lavere rækker i tabloid (i henhold til vurderingen af kritikere).

"Lazarus Effect" (2014)

Emner af opstandelsen fra de døde er stadig betragtes som ganske spændende og lovende for dikkedarer filmskabere. På dette grundlag med due diligence individuelle forfattere formået at skabe uhyggelige og spændende projekter. En sådan mesterværk bringer sort til de værste rædsler 2014-2015. Liste over film om zombier, så at indikere karakter malerier, åben arbejde instruktør David Gelb, lovende seerne at det onde vil stige igen. Verdenspremiere på projektet fandt sted i 2015. Plottet er karakteriseret som præ-stemplet, er hele historien bygget på den evige kamp mellem godt og ondt. Den første del af filmene snarere strammet og repræsenterer baggrunden. Beskueren, der er kendt for genre maleri, kan forudsige den fremtidige udvikling. Men båndet er en del af de værste rædsler 2014-2015. Movie List indeholder mere forudsigelige projekter. Den vigtigste heltinde, at vågne op efter dødens lænker, vækker helt anden "person." Den udtænkt af David Gelb mange kritikere bebrejdede for at tiltrække og puste religiøse temaer, som ved deres subjektive mening, er ikke værd at gøre.

"Astral 3" (2015)

Australske filmskaber Lee Uonnel i sådan en bestemt genre føles som en fisk i vandet. Han været at skrive scripts til mange horror film, som senere er blevet populær, hvis ikke - kanoniske. Ikke overraskende, hans instruktørdebut er en del af de værste rædsler 2014-2015. Liste over film om spøgelser åbner en anden del af den sensationelle episke - "Astral 3". Hans projekt har glædet publikum - elskere af spænding.

Selvom uforsonlige kritikere fundet noget at klage over, beskylder skaberne som deres kreative impulser - kun dækker for banale grådighed. Filmen foregiver ikke at være unikt, det er helt almindeligt. Alle instruktørens tricks og plot overrasker beskueren kan overveje i de tidligere episoder, på grund af hvad seeren virkelig ikke skræmme nogen ramme. Men det er kun den ene side af mønten. Der var kritik af alle, uden undtagelse, de værste rædsler 2014-2015. Liste over film præsenteret i publikationen, ikke undtagelsen.

"Poltergeist" (2015)

Filmproducenter, venter seertallet podzabudet klassiske historie, opdateret "Poltergeist", selvfølgelig, kom han ind i kategorien af "de værste rædsler 2014-2015." En liste over gyserfilm udgivet i en given tid leje ville blive betragtet som komplet uden udtænkt af direktør Gil Keenan. Direktøren er kendt for publikum af filmen "House of Horrors". Gennem deltagelse i projektet af Steven Spielberg som producent af dets budget var 35 millioner dollars - en fabelagtig sum for den fantastiske thriller. Alle frøs i forventning, forventer en gennemprøvet historie gnistre med nye farver, som et minimum, ikke miskreditere det originale bånd. Men desværre, Gil Keenan ikke håndtere ansvar og tog temmelig ubemærket billede, som ikke kan sammenlignes med 1982 film af året.

"Det" (2014)

Horror "Det" er placeret som skaberne af billedet om den forbandelse, som er seksuelt overført, selvom kritikere har formået at skelne her den perfekte historie om de problemer og vanskeligheder i præpuberale. Her er en broget er de værste rædsler 2014-2015. Liste over film om ungdom tilføjet en anden rædsel med en let hånd af instruktør David R. Mitchell. Ifølge skaberne af de løfter, vil filmen være en rigtig øjenåbner for publikum, er det yderst spændende og skræmmende. Det er de urokkelige værdighed film.

I øjeblikket er fysiske skader, og en overflod af blod er ikke længere skræmme ånder og spøgelser er monotone unormale natur, og dæmoner, og ikke som noget ud over det sædvanlige. De filmskabere forsøgte og fik en interessant historie, den eneste ulempe, som kan kaldes kulminationen på som ødelægger hele injicerede timing rædsel. Som noget helt banalt ubunden fingerpeg, der løb fra hovedpersonen.

"Hangman" (2015)

For at diversificere tidsfordriv af unge amerikanske filmskabere udgivet i husleje anden blodige rædsel "Hangman" - "The Blair Witch Project" ren ungdom rædsel, som klart spores ligner Handlingen er baseret på frygt for teenagere, vandrede i en fjendtlig mørke tomme skolekorridorer og kviste i jagten på det onde. Alle, som sædvanlig: første helte, fortryllet manifestation af overnaturlige kræfter, trodsigt og hensynsløst fange dem på video, og efter døden af en af de venner forsøge at undgå en lignende skæbne.

"Vatikanet Tape" (2015)

Instrueret af Mark Neveldine vendte tilbage fra den kreative intetheden med mystiske rædsel den første i karrieren af "The Vatikanets Tapes". Ignorerer det faktum, at udvisning af dæmoner tema gentagne gange overdrevet direktører i forskellig kaliber, Neveldine skabte filmen er ikke katastrofalt, men ikke enestående - gennemsnittet. De stærkeste episoder billederne er rammer, der indeholder en aktiv handling. Men med ægte drama, karakter undersøgelse af de centrale figurer og sandsynligheden af, hvad der sker lige instruktøren klart for klog til det halve, eller rettere, gjorde en uheldig forglemmelse. Horror eksorcisme antage en forfærdelig øjeblik. Vile plukke sine stigmata og formørket øjenhuler har ikke været imponerende.

"Sinister 2" (2015)

Med udgivelsen af efterfølgeren til den perfekte balance mellem drama, mystik og detektiv kollapsede natten over. Instrueret af Kieran Foy fortsatte den første del af kun navnet. Børn handler op, dæmon Baguley er grasserende, men instruktøren gennemsyrer handling rimelig mængde af humor og en masse af absurditeter. Historien er overfyldt med unødvendige detaljer, der forårsager forvirring og overraskelse over instruktørens hooligan Ustyrlighed.

"Visit" (2015)

Instrueret af M. Night Shyamalan, hånd i produktionen af rædsel "besøg" ansøgte han poistrepavshiysya, men stadig relevant genre af fundet optagelser. Som et resultat, i stedet for kedelige tyngde projekt giver publikum en charmerende atmosfære ferie excentrisk bedstemor og bedstefar. Disse helte ikke kede sig: den dag, de er stadig ved sine fulde fem, selvom skræmmende, men med mørkets frembrud begynder at komme op forfærdelige ting. På billedet er ganske ironisk tone, ikke desto mindre, er det stadig en rædsel, og terror, som den er baseret på, - alvorlig.

"Crimson Peak" (2015)

Gotisk horror med elementer af den blodige thriller "Crimson Peak" blæste formiddagsblade popularitet til glæde for fans af genren og fans af excentriske instruktør Guillermo Del Toro. I dette projekt er det ikke kun i rollen som instruktør, men også co-skrev og producerede. Seerne forventer to timer af en ond eventyr med en charmerende atmosfære, fremragende visuelle del og dybtgående konsekvenser.

resumé

Opkaldt de værste rædsler 2014-2015 (listen over film) og modtage feedback i dette tilfælde selvmodsigende. Smag og præferencer ikke argumentere - på grund af disse skandaler og cussing. Måske for læsning er at foretrække (frygtelige bølger) er andre billeder af horror-genren, skudt i perioden 2014-15, for eksempel "Paranormal Activity: Ghosts"., "7500", "Paris: City of the Dead", "Eksperiment: Evil" "Fri os fra det onde", "Dzhessabell", "House", "Annabelle Curse", "Christi" eller "Rapporter 4:. Apocalypse" Hvor mange mennesker - så mange meninger.

Men vurderingerne-kritikere fagfolk om disse forskellige projekter, men de er alle forenet af tanken om total krise af genren. Det meste af rædsel 2014-2015 ,. er middelmådige eller kommercielle projekter, er ude af stand til ikke at skræmme til døde, men også fristet til at intriger beskueren. Populære format mokyumentari (ala amatør optagelse), mens opfattes af seeren som en strålende banebrydende teknik var han i stand til at ryste horror-genren. Men nu billedet af dette format vokser som paddehatte efter regn. Tragisk, at kvaliteten af disse malerier er ikke anderledes. Der er behagelige undtagelser, men de er ret sjældne.