Kunst og underholdningMusik

"Chicago" - en musikalsk anmeldelser, som taler for sig selv!

"Chicago" - en af de mest succesfulde Broadway-shows i sin historie. Sejrsrække berømte jazz ydeevne begyndte i 1975 - det blev så premiere musicalen "Chicago" på Broadway. Siden da er produktionen erstattet hundredvis af kunstnere, der rejste med et turné i Europa og Amerika, har jeg modtaget flere vigtige priser og havde endda nogle "russisk ansigt". Nå, om filmatisering af den ekstremt succesfulde produkt kan aldrig nævner, fordi der ikke har hørt om den triumferende exit i 2002, filmen, som også fik titlen "Chicago"! Den musikalske, som for det meste begejstrede anmeldelser, vandt prisen "Golden Globe" og seks "Oscar". Men lad os starte fra begyndelsen, nemlig hvordan der var sådan en succes og en favorit af mange værker.

Historien om "Chicago"

Musical anmeldelser, som vil gøre du ser det, kunne ikke se lyset, hvis ikke ... der var en række forbrydelser. I marts 1924 in byen Chicago kunstner skudt Variety hendes kæreste. Denne journalist skrev en artikel i Chicago Tribune Morin Uotkins. Criminal hævdede at have været dødeligt beruset, så kan ikke huske, hvordan man begå mord. I april samme år, har Watkins udgivet en anden artikel om en gift kvinde, der skød sin elsker til en jazz akkompagnement.

Disse og andre kærligheds-kriminalromaner påvirket journalisten, og at der i 1926 skrev stykket "Chicago". Musical anmeldelser, der bekræfter dens succes, optrådte lidt senere, men snart tiltrukket sig interesse fra producenter og instruktører. Fra den allerførste dag i jazz indstilling elsket af publikum, efter 898 forestillinger på Broadway og 590 i West End show blev lukket. Men i 1996 gennem indsatsen fra Bobbi Uoltera og Enna Rinkinga "Chicago" blev genoplivet med opdaterede koreografi, scenografi og kostumer.

Kærlighedshistorie og mord på Fame

Sandsynligvis alle mindst nogenlunde ved, hvad der er på spil i "Chicago". Musical anmeldelser, der nævner hans smidighed, styrke og farceagtige raid, fortæller historien om, hvordan man i Chicago i 1920 af ukendte personer blev populær og kendt lånte poignancy af sin berømmelse på grund af skandaler. Roksi Hart drømmer om at blive en sanger på lige fod med den berømte Velma Kelly. Og hun gjorde det kun ... efter hun befandt sig bag tremmer. Pigen der dræbte sin elsker, er umiddelbart centrum for opmærksomhed af alle aviser, og på Velma efterhånden glemt. Det er her, den snigende kunstner og tager hævn.

Denne historie kaldet fortællingen om "mord, grådighed, venality, vold, udnyttelse, utroskab og forræderi." Tja, hvis du ikke har set "Chicago" den musikalske, er det tid til at gøre det.

"Chicago" og Rusland

"Chicago", ikke kun i USA blev rejst. I 2003 premieren fandt sted forestillinger, producenter som var Filipp Kirkorov og Alla Pugacheva. På trods af den støjende reklamekampagne og "stjerne" aktører i musicalen "Chicago" ikke retfærdiggøre håb tildeles det, og pengene brugt: sætte scenen ikke vare et år. Men ti år senere, kan vi igen se musicalen "Chicago" i Moskva. Skuespillere opdaterede erklæring siger, at denne gang den musikalske skal blive mere succesfuld, t. Til. Det russiske folk er klar til denne form for skuespil. Siden oktober 2013 russiske version af "Chicago" gode fremskridt i Moskva Youth Palace.