Nyheder og SamfundMiljø

Børnezoo ( "Park House", Samara): beskrivelsen af animalske udstillinger og besøgende anmeldelser

Pin, eller "rørende" zoo - et sted, hvor dyrene kan ikke kun se, men også røre, holde i hånden, klappe og foder. I Samara i dag arbejder konstant flere sådanne udstillinger af dyr. En af dem hedder - "Manual Zoo" - og er placeret i et stort indkøbscenter. Så de lokale kaldes ofte børnezoo - "Park House". Samara - en by, hvor underholdning er nok til hele familien. Hvorfor det er værd at besøge udstillingen af dyr?

Beskrivelse kontakte udstilling af dyr i "Park House" TC

"Et tryk på" zoo hjørne - et godt sted for en familie ferie. Her besøgende har mulighed for at blive bedre bekendt med de traditionelle kæledyr og eksotiske dyr. De mennesker har længe været en interaktiv udstilling kaldet børnezoo "Park House". Samara - dette er blot en af de byer, hvor arbejdet "rørende" zoo-netværk "Manuel zoo." Affiliates modtager også gæster i Smolensk, Penza, Orel, Perm, Volgograd og Elektrostal. Besøger en zoologisk have stort netværk, kan alle besøgende være sikker på at overholde alle sikkerheds- og sundhedsmæssige standarder og kvaliteten af tilrettelæggelsen af udstillingen. I dag i Samara gren kan se følgende dyr: marsvin, kaniner, geder, høns, skildpadder, fritter, pindsvin, pindsvin, nosuh, vaskebjørne, aber og vislobryuhih svin og fugle. Den nøjagtige adresse på udstillingen: Samara, Moskva Shosse 81B, mall "Park House" ..

Anmeldelser af mennesker, der besøgte en børnezoo ( "Park House", Samara)

"Hånd Zoo" blev overværet af mange beboere og besøgende. Meninger om denne udstilling kan du møde dyrene er forskellige. Nogen børnezoo i Samara i "Park House" er meget ligesom det, andre gør besøgende sige, at personalet er ikke altid opmærksomme og høflig, er nogle celler lukket, og dyrene er ikke tilladt at røre ved det. Men betingelserne for tilbageholdelse og rene kæledyr ingen klager. Alle dyr ser sund og glad for at gå til kontakten. Billet prisen er lav - personligt besøge petting zoo "Park House". Samara - det er en stor by, og hvis dette sted ikke vil imponere dig, kan du altid vælge en anstændig alternativ.