Anmeldelser: filmen "Oz" (2015). filmskuespillere, plot, genre

"Oz" (2015) - en overraskende underholdende film, ikke kun fordi skaberen af "hårdt arbejde festival" Vasiliy Sigarev gjort virkelig populær komedie, og på grund af det faktum, at det billede skabt i genren af julen komedie, vendte helt infernalsk.

Den dystre fortælling

Arbejder manuskriptforfatter og instruktør, en strålende repræsentant for den "nye drama" i den hjemlige film Basil Sigareva førende filmskabere beskrive i ét ord - "fortvivlelse" Produktion berømte dramatiske play "modellervoks", fortæller historien om indbyrdes forbundne dødsfald blandt teenagere og lidt mere glade bands "live" og "Spinner". Derfor udseendet af hans nye arbejde - en hensynsløs russisk nytår komedie "Oz" (2015) - lidt overrasket fans af instruktøren og eksperter fra den hjemlige filmindustri. Hvis man ser på titlen Sigareva projektet, er det let at bemærke forfatterens satire, lukket i det -. For den velkendte fe-land Oz er skjult land 'nul-tre " Ifølge det velkendte nummer er på høje tid at kalde akut ambulance for alle sine indbyggere. Imidlertid anmeldelser filmen "Oz" og er forbundet med den fortælling om en pige, der, ledsaget af en sød lille hund gik til Emerald City for at søge hjælp fra guiden.

Plot. slips

Sigareva komedie "Oz" historie har en sekundær, men spændende. Hovedpersonen, en indbygger i landsbyen Lille Lyali Lenka Shabadinova (skuespillerinde Yana Troyanova), nytårsaften af fortvivlelse får et job i hendes uvant Ekaterinburg. Hendes uanset var nødvendigt at finde ud Torforezov, hvorpå der er placeret en ny arbejdsplads - et stall, for det arbejde, hvor hun lover at betale 15 tusind rubler om måneden. Chaufføren først en tur (Yevgeny Tsyganov), som har formået at fange kvinden beruset, så bærer den uheldige i modkørende vognbane i ufattelige afstande, som ikke har nogen relation til den ønskede destination. På dette tidspunkt, da den "Oz" er en komedie genre, sker heltinden til masse hændelser og eventyr i en ånd af "latter gennem tårer". Af en eller anden grund er de fleste af de gode indenlandske komedier, når opnåede tragikomedie. Måske fordi denne skygge spurgte en anden A. P. Chehov, positionering som en komedie, "Kirsebærhaven".

tegn galleri

Endvidere i komedien "The Oz" historie er et sæt af indbyrdes forbundne historier. Med stort besvær overlevende (skuespiller var på det sæt af denne episode hjernerystelse) og komme til Ekaterinburg, Elena møder en skjald og digter, håbløs romantisk (Vladimir Simonov), men foretrækker den virtuelle verden af virkeligheden. Knap dræbe ben tilhænger af tantrisk sex, er hovedpersonen skæbnesvangre lejlighed i en ældre handlende kosmetik (Ina Churikov), der bor med de uhyrlige tre sønner - "Diwali krigere"

I mellemtiden, potentielle arbejdsgivere, de tegn Andreya Ilenkova (forfatter og manuskriptforfatter billedet) og Aleksandra Bashirova, på gaden i en shopping Torforezov stall træt af at vente på en ny saleswoman. De er allerede begyndt at aktivt at fejre den kommende fest, så at dømme efter deres beruset dialoger, Lena til arbejde er ikke nødvendigt at skynde sig.

Næste for at fortsætte en kort beskrivelse af historien er ikke mulig uden spoylerstva. Separate anmeldelser filmen "Oz" døbt den nye "russisk Line", den populære film, men ikke falsk. Som det tydeligt demonstreret det brede publikum filmskaberne, griner, fe, mirakel af realisme og ærlighed ikke forstyrrer.

Muse Sigareva - Jan Troyanova

"Oz", ifølge førende indenlandske biograf eksperter er meget lig Gogols phantasmagoria, fortællingen som er centreret om hovedpersonen. En hovedrolle i Sigareva spiller hans muse og hustru Jan Troyanova - en af de bedste moderne typiske russiske skuespillerinder. Kæmpe, indfødte Sigareva fra Troyan, Jekaterinburg glider hendes naive heltinde ene forhindring efter den anden, så skuespillerinden for at vise hele spektret af deres færdigheder.

Ifølge Troyan, fundamentalt det er ikke fjernet i mainstream og kommercielle projekter, da det ikke er på udkig efter indtjening i deres erhverv. Professionel niveau og en unik virkende talent spiller var ikke kun de meget roste film kritikere, blev det gentagne gange tildelt prisen "Kinotavr" - for bedste kvindelige hovedrolle i filmen "Spinner" og "KOKOKU" russiske Film Festival i Honfleur og blev nomineret til "Nick" "live" for bedste kvindelige rolle i projektet. I 2016 luften kom en russisk komedie film om situationen for "simple russisk kvinde" med navnet "Olga", det spiller en stor rolle Yana Troyanova.

"Oz" har åbnet en verden af hendes komiske skuespil potentiale end engang brugt skaberne af serien Aleksey Nuzhny og Igor Voloshin.

Parade indenlandske filmstjerner

Det er ikke tilfældigt anmeldelser filmen "Oz" kaldte en af de stjerne projekter af modernitet, ja, båndet bogstaveligt vrimler med fremtrædende og populære kunstnere, der er glade for at passe ind i usædvanlige og nogle gange uanstændigt rolle. Mens du ser den hjemlige publikum lærer, måske med besvær:

• Gosha Kutsenko, hvis karakter, romersk, producerer exceptionelt godt indtryk på den generelle baggrund af den kreative galskab i filmen "Oz". Gosha Kutsenko spillede helten, der, selvom noget sindssyg, men stadig hovedpersonen af giveren og publikum en rimelig mængde af optimisme.

• Daria Darya Ekamasova og Alisu Hazanovu i form af tegn prostituerede kodenavnet Maiden № № 1 og 2.
  • Yevgeny Tsyganov så vanvittigt driver ved butyrat.
  • Vladimir Simonov, forvandlet til den skjald Aleksey Poberdina.

Filmstjerne to århundreder

Den "Oz" seeren kan endda overveje selv Inna Churikova, spillede rollen som den uheldige mors sofa Warriors. I øvrigt kan historien om hendes deltagelse synes også fabelagtig, selvom klart ikke et eventyr for børn. Ifølge rygter, sangeren medvirkede i projektet en hemmelighed fra sin mand Gleb Panfilov. Stor skuespiller Inna Churikov, "Oz", hvor der blev 41 th bånd i filmografi, fortsætter med at handle: - "evigt" to film med hendes deltagelse vil blive frigivet i 2016 "The Best Day" og

Alle disse og mange andre geniale lokale kunstnere, med Europa ideen om instruktøren, skabte en nytår komedie af det nye niveau, som ikke er en parodi, det er snarere en meget russisk, nepredstavlyaemy i en bestemt kultur eller land, igangværende hensynsløse festlig vanvid.

Destruktive jul komedie

"Oz" under premieren på den chokerede publikum ikke blot et overskud af sjofle ord og udtryk, selvom instruktøren har formået at sætte et par sjofle sætninger, selv i munden af det ærede Inny Churikovoy. Snarere, blev publikum forvirret af det faktum, at cigarer og stout nådesløst dekonstrueret hellig, krænke nytårsaften, hvilket betragtes som den mest lovende og lyse ferie. Mange almindelige mennesker, der fokuserer på børnenes erfaringer, og stadig opfatter det så. Men som det fremgår af anmeldelser, filmen "Oz" fra romaner til novelle bliver mere og mere giftige, hvis til stede i fortællingen narkoman skjald pervers, prostituerede og degenererer er stadig muligt at trække væk med forfatterne, den overflod af nytår vittigheder i stil sortirnogo humor mange gjort nogen alvorligt ikke fordrejer tid.

homeriske morsom

Som et resultat, Sigareva vendte homeriske morsom og helt kompromisløs biograf. I rulle den præ-dømt til succes og indhaling citater indenlandske film censorer forpasset creaked. I forfatterens version af karaktererne taler i denne Matern selv folkesprog, og i en censureret udgave af hele offensiv erstattet med "toppe".