TV-serien "Major": anmeldelser seerne

I 2014 oplevede jeg udgivelsen af en ny serie af "major". Anmeldelser publikum overskredet alle forventninger. Serien er blevet vedtaget af mere end velkommen og elsket af russiske filmfans.

Historien fortalt i tv-filmen, ved første øjekast kan det synes for "voldsramte", gentagne, men skaberne var i stand til at puste nyt liv i den velkendte historie, hvor der også er en kærlighed linje, og politiets efterforskning brutale mord, samt komplekse forhold mellem tegnene.

"Major" skabere

Producenten af showet var Aleksandr Tsekalo. Hans firma "Miljø", der oprindeligt havde store forhåbninger til dette projekt. Aleksandra Tsekalo kan kaldes en af de mest erfarne repræsentanter for det russiske show business. På grund af hans mange film, tv-serier og shows, mange af dem har opnået berømmelse og popularitet. Jeg var ingen undtagelse, og tv-serien "Major".

Anmeldelser af skaberne af seriel film er vejledende tilbageholdende, men fanget noter af stolthed for det udførte arbejde i dem. Manuskriptet blev skrevet Aleksandrom Scherbakovym, som også er skrevet af en spændende historie, "The Other Side of the Moon". "Major" direktør - Konstantin Statsky, tog han sine "politi og røvere", "Tale. Der "" Julemanden altid ringe ... tre! "Og var direkte involveret i andre film værker. Stor instruktørs arbejde har været genstand for talrige rosende anmeldelser, der mere hærdede stilling seriel film i form af rating. De fleste fans spurgt om, hvorvidt det ville være at have en serie "Major" Sæson 2. udgivelsesdato er endnu ikke offentliggjort, men ifølge de tilgængelige oplysninger, scriptet er klar.

Paul Priluchny

Kendt for filmene "The Game", "Closed School", "Mørk World: balance," Paul har etableret sig som en talentfuld og karismatisk skuespiller. Listen over hans filmografi er imponerende nok, men i 2014 blev han udnævnt til "Discovery of the Year" er titlen på harmonisk bragte tv-serien "Major". Anmeldelser af filmen og den rolle, Igorya Sokolovskogo udgivet "Komsomolskaya Pravda", i sin anmeldelse af browseren levet positive bedømmelser.

Senere offentliggørelse af "Rossiyskaya Gazeta" har lavet en film om den ottende plads på listen over de største hits af året.

En af de vigtigste årsager til den utrolige projektets succes - en perfekt spil Pavla Priluchnogo. Hans karakter (Igor) i begyndelsen af den første serie ser ganske stereotypt. Det er rigt, forkælet og tilsyneladende blottet for enhver etiske og moralske værdier. Men efter kort tid i kanten af den indre verden af helten og begynde at åbne helt, og det bliver klart, at den yngre Sokolovsky ikke hjerteløs "pap" dreng med uigenkaldeligt tabt sjæl. Den unge rige mand gennemgår en besynderlig transformation af den enkelte, er han konfronteret med problemer, hvis løsning kræver en vis vision og mod. Paulus var i stand til at koncentrere sig om dig selv begrebet "større". TV-serie (positiv karakter reaktioner fortsat ankommer dagligt på mange online ressourcer) modtog prisen Film Producers Association og tv inden for tv-film for "bedste mini-serie."

Karina Razumovskaya

Raffineret og aristokratiske Karina Razumovskaya forsøgte på billedet af kaptajn politiet, der kontrollerer flere mænd. Victoria Rodionova virker meget skrøbelig, og det er ikke en let opgave, og ansvarlig holdning ved førstebehandlingen ikke stemte overens med hendes udseende, men i løbet af plottet i sin professionalisme er ikke skyggen af tvivl.

Billedet af heltinden Kareena er meget lys og til tider modstridende, det kombinerer romantik, sårbarhed, ømhed og samtidig fantastiske lederegenskaber, sejhed og udholdenhed.

Razumovskaya sikkert supplere cast og dekoreret serien "Major". Gæst seerne om hovedpersonen var for det meste begejstrede. Karina Razumovskaya vundet hjerter af biografgængere skønhed og ikke-stereotype måde at fodre hende.

Dmitry Shevchenko

Dmitry deltaget i mange tv-shows og film, "Birthday Bourgeois," "Stakkels Nastya", "skyggeboksning", "Fool" og andre. I selskab med dygtige aktører i den grundlæggende struktur, tilføjede han antallet af tegn i den anden plan, spiller en oberstløjtnant Andrew Prianikov. Stern Tugtemester undertiden løfter sløret for sin sande menneskelighed, hvorigennem kan ses en god og retfærdig mand. Samtidig er det er bærer af de vigtigste honningkager dystre mystik og intriger, som begynder at blive bygget, "Major". Serien, at hans kommentarer, er co-aktører diskuteret i blogs og fora - alt dette er meget ofte tilfældet i de fleste af Dmitry. Hans oberst rejser spørgsmål og til tider negative holdning. Nogle beskylder ham for svaghed og fejhed. Hans personlighed er virkelig tvetydig. Interesserede seere vil gerne se Prianikov aktivt involveret i den skæbne, Igor. hvorvidt forventninger er opfyldt, vil det være klart, når tv-serien "Major" Sæson 2 vil (udgivelsesdato er ukendt, men skønnes at være i efteråret 2015).

Denis Shvedov

Graduate Mikhail Shchepkin Højere Teaterskole Denis Shvedov spillet brutale Danila Korolev - senior løjtnant under Victoria Rodionova. Danila Korolev forskellige eksplosive temperament og jaloux natur.

Hans helt, en sand og enkel, ikke skjule sin modvilje mod Sokolovsky. At se den begyndende vis sympati mellem Victoria og Igor Korolev mister ofte kontrollen over sine følelser, hans overvældet af frygt for at miste deres kære og magtesløse til at ændre noget. I varmen i syge gerninger og ord Daniel, ikke ønsker at bestille et par skubber Rodionov, øger allerede voksende splittelse. Hans angst, følelser og jalousi kan ikke bringe sympati, selvom nogle kritikere serien "Major" anmeldelser om Shvedova forlade negativ, beskyldte ham for "replay" og overdreven ligefremhed billede.

Alexander Dyachenko

En talentfuld skuespiller med en meget lys udseende og tekstur af Alexander Dyachenko var TV "far" Igorya Sokolovskogo. Tandem Priluchny Dyachenko og så stor. De var i stand til at vise først den flerårige problemet med "fædre og sønner", og senere udvikle forestående mistillid og misforståelser mellem far og søn til den maksimale spænding. Vladimir Sokolovsky blev personificeringen af det lag af velhavende mennesker der har været igennem en meget vanskelig tid at indhyllet landet i den seneste tid. Meget mange af disse personligheder skulle miste alle de positive egenskaber ved sindet og karakter.

Men Vladimir er ikke en tyran og tyran, han er rig og magtfuld, og selvom det er en "god" karakter, samt andre tegn i serien, kan ikke kaldes "sorte" eller "hvid". Plottet gør det klart, at en kærlig far og en meget succesfuld forretningsmand i stand til at enhver handling for at forsvare deres interesser. Tragisk mange seere, chokerende slutning tvunget til at sige farvel til denne interessante deltagere, Alexander Dyachenko forlader serien "Major", vil Sæson 2 fortsætte uden ham.

Igor Zhizhikin

Det vigtigste antagonist - er Igor Zhizhikin. Hans usædvanlige og mindeværdig udseende svarer til billedet af den vigtigste skurk Arkadiya Ignateva. I Ignatyev aftalt alle de negative kvaliteter af strømslugende enkeltpersoner og rigdom. Den forfærdelige situation i fortiden, gennem fejl af Arcadia, flyttede ind i nutiden, hvilket efterlader et blodigt spor af tragisk.

Cruelty, køle det i sidste ende føre til et sammenbrud i Sokolovsky familie, og uden at undergå en alvorlig prøve. Subtile snørklede, sans for detaljer, Ignatieff skjold fra eventuelle beskyldninger og mistanker. Takket være Igoryu Zhizhikinu kriminelle komponent med alle de plot drejninger fundet den perfekte person "skurk" og beriget serien "Major". Anmeldelser af hans spil udelukkende positiv.

Aleksandr Oblasov

Charmerende, Afdeling, Daniels ven og underordnet Victoria, Evgeny Averyanov huske et par beroligende måde. Hans helt er en mild, godmodig, hvilket medfører en varm følelse. På baggrund af ekstremt temperamentsfuld kolleger hele tiden finde ud af forholdet, til tider alt for nidkær, wih ses som en slags "ø af ro". Som en god ven, Eugene Daniel tager indledningsvis den side, forsøger at hjælpe ham og støtte. Men på grund af visse interne struktur og god karakter, er han gennemsyret af sympati for Igor og ikke længere ser det som en trussel eller en fjende. På trods af en mindre rolle Oblasova, hans karakter er meget populært blandt dem, der har set tv-serien "Major". Anmeldelser - fortsættelse af serien startede, hvor mange udtrykte om de mulige scenarier viser at diskutere rollen. På sådanne fora publikum enstemmigt for Zheka del i den anden sæson.