ComputereComputerspil

"The Witcher 3": player anmeldelser og kritikere

Lovers at bruge deres tid som noget usædvanligt har at stifte bekendtskab med hundredvis af anmeldelser for at finde en ordentlig omgang, og bruge det min fritid. Spil der er så mange - tager enhver og testet alle opgaverne. Men hver bruger sine egne krav til medierne: at gøre det interessant, moderigtigt og bringe æstetisk nydelse (smukke grafik, de tegn, den æra af fred, og så videre). Rigtig shooter blandt gamere er den nye RPG «The Witcher 3" . Anmeldelser af millioner af medlemmer over hele verden blev opdelt i to dele. Der er dem, der roste projektet, og dem, der så i det mangler og nuancer af eventuelle mangler. Hvor mange mennesker, så mange meninger, men stadig, dette spil fortjener din opmærksomhed, at se, hvad spillerne tænker over det, og hvad kvaliteten er i virkeligheden er.

om spillet

Multiplatform rollespil fra skaberne af CD Projekt RED blev Udgivet May 19 2015, kunne straks blive den mest efterspurgte på RPG-markedet. I dag, udviklerne sige, at den legendariske fortsættelse af de to dele, der allerede har produceret mere end $ 4 millioner, og dette faktum alene siger meget om spillet "The Witcher 3". Anmeldelse selv i forhold til plottet er opdelt i positive og negative. Hvad det egentlig er? Plottet er meget interessant, og bevis på dette - massen. For det første er der tale om kun fantasiverden se viklet komplikation. I første omgang kan det ikke være klart, hvad det nye mål for hovedpersonen, men situationen med hvert nyt skridt bliver at rydde og erhverve en helt anden farve end i begyndelsen. Plottet, som i de foregående dele, er meget spændende: karakter, som deltageren vil spille - en professionel lejemorder Geralt. Dets vigtigste bytte - de monstre, der erobrede denne skøre fantasiverden og diktere deres betingelser. Men formålet med Geralt er helt anderledes: at finde et helligt barn, der er beskrevet i profetien som frø af nyt liv og verden.

Den verden, der vil udforske - det er et stort område, shoppingby, piratskibe og bjergstier, samt hundredvis af huler og undersøiske farvande.

Positive aspekter af spillet

Men for at jeg elskede spillet "The Witcher 3"? Feedback fra brugere, der allerede har været i stand til at sætte pris på alle dens komponenter, bemærkede en række centrale funktioner, der har denne RPG. Den mest betydningsfulde del af dette spil Således - det er historien og karakter. Geralt - en lejemorder, men det har at gøre med hans karakter og levevis? Medlemmerne noterede sig den særlige blodtørstige stil, det vil sige at have til at spille spillet har fundet sted for en professionel, der har en fin klinge og forskellige former for kamp. På grund af det faktum, at hovedpersonen i hendes barndom drukket kun uddannelse og færdigheder for krigsførelse, blod og sved, kunne han have andre interessante evner. Det eliksirer, bekæmpe magi og så videre.

Detaljer er svært at overse

Men virkelig kun have al den tid til at studere den tilgængelige kapacitet Geralt i "The Witcher 3" spil? Anmeldelser af tusinder af mennesker er sikker på at notere en anden funktion i spillet - en kontinuerlig udvikling. Hver spiller vil være nøjagtig den følelse af, at Geralt er grænseløs i sine evner, at han har alt for at ødelægge disse forfærdelige skabninger. Vigtigst er det, vil hver sejr bringe ikke blot en bonus til erfaring, men også penge, guld. Disse værdier kan nemt veksles til udstyr, forbedre det til det maksimale og blive uovervindelig.

Hvad der venter deltageren?

Ifølge ordene fra marketingfolk - en fuld aktion, et stort antal bonusser og den højeste score, men de deltagere, der allerede har etableret sig i spillet har prøvet det, har en anden mening om spillet "The Witcher 3: Wild Hunt." Anmeldelser siger den hurtige udvikling af begivenhederne. Spilleren skal gives i en række forskellige steder meget hurtigt, sandsynligvis, så det var nøglen til succes i spillet: deltageren ikke sidde stille, han var konstant på farten, udforske nyt territorium, ødelægger der de frygtelige monstre og modtager for sit arbejde ganske anstændig penge, som alle vil stadig altid lille.

Men der er en række interessante punkter, der markerer deltagerne. Den arbejder med forrædere. Faktisk er det indgår kontrakt, hvor man, Geralt, - performer. Du er nødt til at arbejde med generalernes forrædere, udføre meget beskidte arbejde og nogle gange træffe beslutninger, der er langt fra godt og ondt og alle disse sentimentale historie, hvilket er en hel del i spillet "The Witcher 3:. Wild Hunt" Anmeldelser af tusindvis af spillere taler også om arbejdspladser - deres store udvalg. Spilleren kan vælge mellem alle de "tilbud" tilgængelig liste over de mest attraktive og gå videre til dens gennemførelse. For eksempel, skal du få elver våben. Dette vil have til at omfatte arbejde "sjæl" af Geralt og finde barnet, der ved kendelse af frelse er universel. Og interessant nok i dette spil, hver deltager vælger værdig til denne frelse eller ikke verden, hvilket betyder, at der er et alternativ - hvilken vej at gå videre.

Stor spilverden, og fantastisk grafik

Men hvad kan man ellers være opmærksom på at læse anmeldelser om spillet? "The Witcher 3: Wild Hunt" er blevet en rigtig mester blandt helt nye RPG. Ud over den komplekse plot, imponerende grafik i dette spil - detaljerede, klare og meget intens. Kunstnere har forsøgt at klart identificeret og hver eneste detalje. For eksempel, du går ud på vidtstrakte og se fantasiverden i alle dens farver - lyse, mættede og så klare. Dette er ikke 2000'erne, da det var muligt at grundigt overveje kun silhuet af en mand. Der er allerede hver rynke på Geralt ansigt er synligt, hver hår monster dukkede, og har sin plads. I en verden med dette spil er ikke kun mørke, men også den fantastiske solnedgange, som kan nyde sande æstetikere - kendere.

Leveling

Men hvad der ellers kan glæde spillere af spillet "The Witcher 3: Wild Hunt"? Anmeldelser spillere taler om forskellige dele og punkter af spillet, men at mange har bemærket, er det nivellering. Ja, Geralt selv - hærdet, dette stål, men missede en træningssession eller indsamle planter til potions, og det bliver svagere i øjnene. Nivellering er hurtig, og det kan gøres i forskellige retninger, men de virkelige spillere er eksperter i deres arbejde, så de kan fortælle dig et trick. Hvis du ønsker at pumpe din karakter og hurtigt se de konkrete resultater, den har brug for først at udføre mindre opgaver, og derefter den vigtigste, og derved at pumpe niveau vil stige hurtigere.

Supermagter, som fører til glæde for deltagerne

Der er også et andet punkt i "The Witcher 3" spil. Anmeldelser spillere ofte sige, at brugen af "særlige" af Geralt gør det lettere at finde de udgange og passager, for eksempel se fyldt med kasser i en skraldespand område luge, hvorigennem du kan forkorte vejen eller komme i fælden monstre. Vision heks er udstyret med en særlig magt: han kan se, at med det blotte øje ser, er ikke mulig, og jo mere de bruger det, jo bedre det er udviklet.

Hvad deltagerne siger?

I dag netværket er veludviklet, er der mange fora og blogs, hvor spillerne kan udtrykke deres holdning til projektet "The Witcher 3". Kommentarer om denne type spil er virkelig opmuntrende. En masse af beundring og glæde med hensyn til grafik og plot, men som stadig ikke skjule spillerne - det er sværhedsgraden. Det vil sige, over passagen alvorligt nødt til at smadre hans hoved. Ikke alle niveauer kan gå igennem første gang, er hvert trin givet i passagen, som kræves for at øge niveauet af deres evner, der pumper. Dette er interessant, fordi processen er forsinket, kan du nyde din foretrukne spil så længe som fritid.

Men stadig glad for, at dette projekt er en multi-platform - du kan gå igennem spillet "The Witcher 3" på Xbox One. Anmeldelser af hundredtusinder af mennesker taler om upåklagelig kvalitet og ikke mindst en interessant lyd. Hjerteskærende skrig, stønner, skriger - alt dette vil ophidse i løbet af spillet og skabe en passende atmosfære. Fortsat sådan tidsfordriv, kan du få enorm glæde.

installation

Det bør undersøge mere om, hvordan og hvor man kan installere spillet "The Witcher 3: Wild Hunt," anmeldelser. PS4, Xbox One og PC og "Playstation" er den vigtigste platform, hvor indstillingen kan foretages. Det vigtigste punkt - hele proceduren udføres ganske hurtigt, der er lanceret, installere og begynde at spille. Ingen rettelser og planlægning skal ikke være her, formentlig grunden de mest populære er "The Witcher 3" på PS4. Anmeldelser spillere, så prøv at forestille al charmen fra denne vidunderlige spil, ofte pege på den manglende forsinkelse. Billedet er ikke brudt, er der ingen øjeblik, hvor pludselig dukkede fejl (fx Geralt aldrig sidder fast i teksturer og lag). Selve installationen er standard, således at eventuelle særlige færdigheder for denne procedure ikke er påkrævet. På enhver installation platform er udført, hvilket betyder, at alle vil være i stand til at prøve dig selv i rollen som en snigmorder, den monstrøse og blodtørstige.

Hvad kritikerne sige?

Enhver ny udvikling falder ind under anvendelsesområdet for kritikere. Og mest interessant, de har betalt en masse opmærksomhed, "Witcher 3" spil. Kritikere kan ikke andet end glæde sig. Efter alt, selv de mest forkælede gamere var i stand til at finde i dette spil fordele og stof til eftertanke. Som bemærket af kritikere af denne handling, rædsel first-person, temmelig grusom. Det er, hvad der så ofte mangler i de sædvanlige spillere - at blive på den side er ikke godt og ondt. Har du lyst til en rigtig skurk og implementere selv i denne rolle din karakter på 100%, er det muligt i dette spil. Generelt er dette emne er meget glad, trods alt, ikke hver dag, vi ønsker at være god, og for at redde verden. Måske Planet fortjener ikke at efter apokalypse på nogen var - det er op til spilleren i løbet af spillet. Kritikere, samt tusindvis af almindelige spillere fejrer høj kvalitet og hyper-realistisk billede af spillet. At bruge tid i sådan et stykke legetøj er meget rart. Soundtrack fortjener evaluering "10". Selv raslen af græs mod berøring høres og spilles.

Kritikere ikke tørn på ros, men stadig føler en lille nuance af særlig grusomhed, der i spillet er meget, meget. Som udviklere svarede så: "Det er bedre at lade hele grusomhed er i den virtuelle verden end i den virkelige" Det er svært at være uenig.

lille resultat

Men hvis opsummere alle de anmeldelser, bliver det klart, at spillet "The Witcher 3" næsten perfekt. Mangler i det så lidt, at de simpelthen falme under alle de andre fordele og bonusser. Kritikere er helt enig med tusindvis af casual gamere og bekræfter, at projektet er "The Witcher 3" værdig, så alle kan prøve dig selv i sådan en usædvanlig rolle. Geralt - en virkelig interessant karakter og historie linje i den tredje del af omkostningerne med de to foregående - nu der er et formål i alt dette, ikke kun penge og grådighed, og højere moralske værdier, selv om hver de ejer. Sikker på, hvis du har mulighed for at teste sig selv i dette spil, det skal gøres. Hav oplevelse venter hver spiller allerede i de tidlige faser, som helt sikkert strammet i en fantasy atmosfære og vil nyde hvert øjeblik af det: og frygtelige monstre, og store vidder og så videre.