Stykket "Two for vippen": anmeldelser i "Contemporary" i teatret skuespiller, i "Shelter komiker" i TSDKZH

Gynger - et symbol. Et symbol på forgængelighed, i første omgang. Forsøg på at flygte fra fortiden af hovedpersonen føre til et nyt forhold, fuld af absurditeter, fra det øjeblik af kærlighed og slutter afsked, og som består af et svimlende bom og hurtig nedgang.

Gibsons play "Two for vippen" med stor succes på de stadier af forskellige live huse over hele verden.

Broadway historie

Værket er skrevet i midten af sidste århundrede. Dramaet af to kærlige hjerter. Metuschegosya advokat Jerry og mislykkedes danser Gitel reducerer tilfældet. Efter fest på fælles venner, hvor Gitel kunne lide Jerry, finder han hendes telefon og beder om et møde under påskud af at købe et køleskab. Jerry er gift, han forsøger at afbryde forbindelserne til sin kone og starte forfra, herunder karriere, men han kan ikke, og selv efter den officielle skilsmisse, Jerry vender tilbage til sin kone, der forlader Gitel én. Deres afsked er tragisk - han elskede det, men det er umuligt at være sammen. Den endelige dialog af play elskende dedikere de små ting Gitel Jerry forklarer, hvordan du kontakter ham, beder ham om at ringe, når er brug for hjælp, og først i slutningen, for første gang, han siger, han elsker hende. Gitel smiler, forsøger at skjule en hulken, og hænger op først.

Gennem historien er de tegn oplever stærke følelser - had til altfortærende kærlighed. Sving op, svinge ned ...

Variationer over et tema

"Two for the Seesaw" udført af russiske skuespillere samle fulde huse ikke kun det tidligere Sovjetunionen, men også i udlandet. Adskillige berømte russiske teater iscenesat stykket "To for vippen." Gæst seerne om, hvad de så kun den positive. Selvfølgelig, hvad der sker på scenen, afhænger i høj grad af de aktører, men at spille et godt arbejde er ikke mulig uden talent af instruktøren. På trods af at forestillingerne i forskellige teatre sat på ét produkt, hvert par af aktører, som spiller på sin egen måde, et eller andet sted at tilføje en kopi eller andet sted rengøring. Direktøren bygger stoffet af begivenhederne, da han føler det, skuespillerne dygtigt legemliggør hans idé til en stor effekt.

nutidige

Den første spiller iscenesat i 1962 teatret "Moderne". "To for vippen" Review varmeste. I 30 år, indtil Galina Borisovna Volchek sætte stykket, blev skuespillerne udskiftet, men teatret er altid fulde huse.

Vender tilbage igen til favorit af publikum historien, er instruktøren ikke afviger fra traditionen. Ydeevne er sat i en ånd af psykologiske teater, af hensyn til den "Moderne". Et minimum af natur, som hver især - et symbol. Hovedretten - telefon. Han - er den tynde tråd mellem de tegn, der forbinder dem til starten af stykket, og som udløber ved udgangen. Stykket "Two for the Seesaw" feedback ikke kun om en vidunderlig spil og lede skuespillerne, publikum roste også den musik, som er vidunderlige komplementer. Frank Sinatra kaster os ud i atmosfæren af disse år, netop valgte sammensætning helt falder i temaet for, hvad der sker på scenen.

Loyalitet over for traditionerne

Sam play "Two for the Seesaw" ( "Moderne"), gennemgår publikum om det endnu en gang beviser, at instruktøren ikke tog fejl, da han vendte tilbage til den lange historie spilles. På trods af at Galina Volchek iscenesat, næsten uden at ændre noget, selv om nogle nyskabelser blev iscenesat. Neon, som i 60'erne ikke var, og lys, der symboliserer lysene i New York, er føjet til iscenesættelsen af tragedien. Stykket af lys til en dybere følelse stemningen af tegnene.

friske kræfter

Den aktører adresse, der spillede stykket "To for vippen" ( "Moderne"), af tilskuere, der husker udgør tidligere år, entusiastisk. Mange siger, at næppe indeholde tårer, der var et spil så sjælfuld. Galina og er ikke tager fejl. Valget af skuespillere - en anden forskel mellem resultaterne af de seneste år, og dette, ny produktion. Tidligere blev det med deltagelse af kun skuespillere fra teatret selskab. I den nye formulering spiller Gitel en førende skuespillerinde - Chulpan Khamatova, men Jerry var inviteret til sættet.

Skuespiller Kirill Safonov blev filmet primært i serien. En favorit af mange seere, Kirill åbnede med en helt ny, uvant hånd og ikke skuffe. Om stykket "Two for the Seesaw", "Moderne" feedback fra de allerførste dage af forestillinger, for det meste meninger om spillet aktører. Talentfulde duet i første akt gør publikum griner hjerteligt løbet ætsende fraser og vittigheder, over kejtethed af Jerry, og den anden - at græde, ser psykiske smerter helte.

Chulpan beviste endnu engang hans evner. Tynd, elegant, i en turkis kjole med en fluffy nederdel, der fremhæver hendes slanke talje - en anden symbol på skrøbelighed. Ikke underligt Jerry holder ringer hendes kalv. Det betyder ikke noget - hun bor i denne rolle. Dette er ikke blot en rolle, det er dedikeret til Galina Chalikova. Hun var grundlæggeren af fonden "Give Me Life" og for tre år siden, døde af kræft. Det var hende, der, som det hedder i Chulpan, var i stand til sådan selvopofrende kærlighed.

For ikke så længe siden udgivet en opdateret version, og stykket "Two for the Seesaw" (teater "Moderne"), fast anerkendende publikum, som fortalte en masse gode, vandt stor popularitet blandt teaterpublikum. Salen er altid fuld, billetterne udsolgt med det samme, på trods af den relativt høje pris.

House of kultur af jernbanearbejdere

En anden Moskva teater, der besluttede at iscenesætte stykket "Two for the Seesaw" - TSDKZH. Gæst seerne om denne erklæring om, at instruktøren Andrew Kiryushchenko perfekt klare arbejdet.

Uventet var valget af skuespillere. Gitel vidunderlig rolle, som Tatiana Arntgolts og Jerry spillet var bemærkelsesværdigt repræsenteret Grigoriem Antipenko. Ny rolle afslørede bemærkelsesværdige talenter. Gregory i hans rolle har brugt ansigtsudtryk og fagter, som adskiller den fra de mere afdæmpet spil Safonov spil. Jerry Gregory var mere følelsesladet. Helt ærligt, at sammenligne spillet to skuespillere ikke er helt korrekt. Hver har sin egen karisma. Og kan ikke være som hinanden, leveret af forskellige kreative teams, stykket "To for vippen."

Anmeldelse selv de seere, der besøgte ikke kun statsministeren, men senere opførelser af teatret er forskellige. Tilskuere hævder, at den samme bemærkning lyder helt anderledes. Styrke aktører perfektioneret hver gang forsvinder ruhed, mindre unøjagtigheder.

For kreativitet

Mange tilskuere, før de går til teatret, læste stykket og så gamle amerikanske musical "Two for vippen." Forestillingen fik de bedste anmeldelser. Publikum anerkendt enstemmigt som skuespillerne og instruktøren gjorde et stort stykke arbejde. I begge udformninger, skuespillerne og var let og svært på samme tid. Det er vanskeligt, fordi det ikke er gemt en video til alle prøverne, og heller ikke med udførelsen af de foregående år, var der ingen støtte. På den anden side, er det - et stort plus, er der en mulighed for kreativitet. Hver af de aktører i karakter vist, forestiller han. Han spillede godt, at støtte hjertet.

Fra showet til den store scene

Den rolle i stykket "Two for the Seesaw" Arntgolts modtog fremragende anmeldelser. Tatiana var meget økologisk: den sidste scene, hvor hun græder, kaster telefonen, havde hun ikke forlade nogen ligegyldig tilskuer. I løbet af denne farvel dialog, mange mænd i publikum tørres væk tårer.

Stykket "Two for the Seesaw" feedback ikke kun fra Moskva teater, men også fra beboere i forskellige byer i Rusland og i udlandet.

Jerry og Gitel af Antipenko Arntgolts og har turneret flittigt, og i alle de byer er forestillinger med fuldt hus. Gennem disse roller, lykkedes det dem at slippe af etiketten af "sæbeopera skuespiller" og vinde kærligheden til en ny, meget større publikum.

Hvad ville Peter?

Det er ikke kun i Moskva teatre giver en sand fest for sanserne tilskuere, der kom til showet, "Two for vippen." Anmeldelser "Shelter komiker" fik ganske behersket, for at matche den kølige klima i Petersborg. Instrueret af Benjamin Felshtinsky på deres egen måde, fortolket hun den berømte Broadway musical. Men det stoppede ikke spillet modtage velfortjente priser.

Elena Kalinina som Gitel og Oleg Fedorov, og tidligere - Dmitry Vorobyev, haft stor succes på scenen af "Shelter komiker" St. Petersburg teater. For første gang showet præsenteret for offentligheden i 2004, og siden da har passeret 150 gange. Det er værd at bemærke, at udførelsen af stykket er, at instruktøren modtog prisen "Gold spotlights" i nomineringen "Best Ensemble", og er blevet medlem af St. Petersborg teater sæson i Prag i 2007. Og mens du er på stykket "To for Vippe," "Shelter komiker" svarene er ikke så mange som på forestillingerne i teatrene i Moskva, St. Petersburg publikum elskede stykket. Værelserne er altid fuld, skuespillerne lod ikke ned fra scenen ved at tildele en byge af bifald.

På grund af sådanne talentfulde skuespillere og instruktører til at leve Art hykleri fortsætter. Og uanset hvad, gå i teatret, live chat med skuespillerne, ægte følelser aldrig fortrænge kunsten af vores liv.