Drama Teater (Astrakhan): historie, repertoire, trup, anmeldelser

Hver by har sin egen drama teater. Astrakhan er ingen undtagelse. En sådan et kulturelt center der har ikke været første århundrede. Hans første skuespillere startede deres karriere med en almindelig stald, hvor der var opførelser af en amatør trup. I dag er det et professionelt teater - en af de bedste i Astrakhan-regionen, i henhold til sine seere.

History of Theatre

Drama Teater (Astrakhan), billeder af den bygning, som er præsenteret i dette papir, blev grundlagt løjtnant A. Gruzinov i 1810. Så truppen var ikke konstant. Før byens borgere kun besøger skuespillere. Dens de samme skuespillere dukkede op i teatret senere. Forestillinger, som allerede nævnt, var i laden købmand Tokarev. En lille bryggers er specielt konverteret til sådanne formål. Stone bygning, hvor det var muligt at vise indstillingen og om vinteren, blev bygget i 1887.

Efter revolutionen i offentlige stål sejlere, soldater, arbejderklassen. Drama Theater, Astrakhan kan være stolte af, blev han tvunget til at ændre sit repertoire. Nu er det inkluderet forestillinger konsonant med tiden. Nye justeringer af liv og kreativ aktivitet af teatret har gjort krig. Skuespillere blev inddelt i hold og begyndte at optræde på hospitaler til sårede militære enheder i opførelsen af fæstningsværker. Nu er deres hovedopgave var at hæve moralen af forsvarerne af moderlandet. Det meste af repertoiret består af værker om krigen.

År 1986 bragte Drama Theatre Order "Badge of Honor". Et år efter denne begivenhed, blev teatret lukket for restaurering, som varede syv år. På dette tidspunkt, hvor selskabet blev tvunget til at strejfe om andre folks sites. Men på trods af de forsøg i denne periode afholdt flere premierer, "Træer dø stående", "Ægteskab Bal'zaminova", "Tram" Desire". De klareste opførelser af det sidste århundrede begyndte, "The Phantom of Aleksandra Volfa", "idiot", "Death of Tarelkin", "Fool", "Family Portrait med en fremmed."

I begyndelsen af 2000'erne, blev han direktør for teatret A. Tsodikov. Takket være ham, indstilling erhvervet elegance, originalitet og psykologi. Repertoiret omfattede "cash" komiske skuespil. I dag, programmet har Astrakhan Drama produktioner til en helt forskellig smag. Her og klassisk, og musikalsk optræden, og avantgarde, og børns historier. Meget populær går til teatret, iscenesættelse værker af N. V. Gogolya, M. Yu. Lermontova, A. N. Ostrovskogo, Kamoletti, Scribe og andre. Hver sæson, truppen producerer 7-8 Premier. Han styrer teatret talentfulde veteran direktør S. V. Tayushev.

repertoire

Vær sikker, hvis du kommer til denne by, besøge Drama Teater. Astrakhan kraftigt støtte denne virksomhed, der tilbyder sine seere følgende erklæring:

1. "Tricks Khanuma".
  2. "Offentligheden er forbudt at se."
  3. "Case".
  4. "Tanten fra Brasilien."
  5. "En meget enkel historie."
  6. "Koroleva Margo".
  7. "Elegant Wedding".
  8. "Inspektør".
  9. "Nightingale nat".
  10. "Middag med en tåbe."

Men det er ikke alle de forestillinger, som du kan se her. Repertoiret af truppen rige nok. Hvert udsagn giver publikum en uforglemmelig oplevelse. Disse lidenskaber, der spilles ud på scenen, ikke efterlader nogen ligegyldig. En smuk, historiske kostumer skuespillerne bære publikum til fjern æra.

selskab

Drama Teater (Astrakhan) indsamlet på sine stage talentfulde skuespillere. Troupe talrige:

• Alexander Belyaev.
  • Violetta Vlasenko.
  • Nelly Podkopaev.
  • Anastasia Krasnoschokova.
  • Vladimir Amosov.
  • Edward Zaharuk.
  • Vladimir Demin.
  • Elmira Dasaev.
  • Catherine Sirotina.
  • Lyudmila Grigoryeva.
  • Sergey Andreev og andre.

De er alle meget talentfuld. Skuespillere smart reinkarneret på scenen på billederne af deres helte. Og det skelner ikke: de er bare spiller eller leve disse følelser.

Publikum forlod teatret positive tilbagemeldinger. De skriver, at deres præstationer er meget populære. Skuespillerne spiller deres karakterer godt, se på deres job en fornøjelse. En anden stor plus er, at de billige billetter til første sal. Drama Teater (Astrakhan), i henhold til publikum, en af de mest interessante i området. Det matchede perfekt repertoiret. Der er klassiske og moderne skuespil, ikke berøvet opmærksomhed og børn. Teater er ideel til fritidsaktiviteter for hele familien. Mange byens borgere deltage forestillinger på en regelmæssig basis. De siger, at aldrig blevet skuffet. Og i teatret er meget god cafe, hvor duftende brygge kaffe og gøre sarte desserter.