Satirisk komedie show "Wheel of Fortune". anmeldelser

I livet er alt muligt! Med fantasi og forestillingsevne, vil ingen barrierer ikke stoppe. Og det er i stykket "Wheel of Fortune" bevise viewer kunstnere. Stykket er udsolgt siden de første produktioner. Hvad hun har tiltrukket sig opmærksomhed, og det er den "Wheel of Fortune" i sit navn? Den intriger i plottet af det indhold, der er relevant på alle tidspunkter skabt af bogen Yu.Polyakova "kid i mælken."

Jeg er glad for, at hovedrollen populær og elsket af film skuespillere og forestillinger: Bondarenko, I. Zhidkov, B. Klyuyev og skuespiller Glafira Tarhanova. Det er håbet, at en halv time publikum, bryde væk fra travlheden i hjemmet, vil nyde en rig og dynamisk komedie med skarp satire og godt humør.

Offentliggørelse af stykket "Wheel of Fortune"

Lyder tredje opkald, og gardinet hæves. Før publikum, unge forfattere, de to vigtigste helten i stykket (flydende og Rudenko). Sidder i Oak Hall House of Writers af øl, argumenterer, om du kan bruge PR-teknologier til at gøre den første comer forfatter. Eller alkohol, eller en uenighed med sin elskede, ved skuespiller Glafira Tarhanova spillet påvirket forhastet beslutning Dukhov satsning og gennemføre en absurd idé.
De fandt den første tæller. En bygherre Vitek med trojkaen på litteratur og intellekt gennem ordet. Men det er gjort, væddemålet er indgået, er tilfældet for handling. Spirits overbeviser Vic involveret i dette eventyr, han lover at bogstaveligt talt bjerge af guld og en verdensomspændende anerkendelse, selv skaber sin boheme billede og præsenterer en Rubiks terning. Han er i hænderne på de sidste dages "geni" -pisatelya bliver til en søgen efter et symbol på "kulturel æra kode."

Produktet af en ny æra

Det litterære liv krise. Vi har brug for nye navne. Det er ligegyldigt, om du har talent, det vigtigste - at komme ind i bølgen af dem, der ved, hvordan man korrekt anvender selv. Det ikke-eksisterende roman Vitaly Akishina "Koppen" taler de rigtige mennesker. Vokser i popularitet, er der et rygte om en romance, men ingen læser. Han er dog forestående.

Mousserende humor og et stort arbejde af aktørerne i stykket "Wheel of Fortune" bringer seerne fornøjelsen af latter komiske øjeblikke gennem hele showet. Hvilke begivenheder vil denne gale PR-virksomhed? Hvordan vil den nyligt fødte "geni", at indse, at det er anerkendt?

Men ikke alle formår at overtage kontrollen med image-beslutningstagere af spiritus. begivenheder begyndte at dreje hjulet for hurtigt og syntes at undgå fængsel eller spiritus eller Vitka mislykkes. Men anerkendelsen af dette vordende forfatter på verdensscenen redde situationen. Lykkehjul spandt mod dem. Desuden er der en kritiker, der i sin afhandling "Tabulizm - energi er en ren side" er en sakramental betydning af romanen. Og denne afhandling bliver et forord af "virtuelle" roman.

efterskrift

Kommer ud af auditoriet, publikum i diskussioner, der sammenligner "Wheel of Fortune" fra "Pygmalion" og "eventyr om en nøgen konge." Og alle de magiske magt PR, den kraft af overbevisning, at pålægge deres synspunkt. Det ser ud til, der får folk til at tro, hvad de siger eller viser, at se med egne øjne det modsatte? Hvad kan ses i "Black Square" af Malevich? Men beundre, overvejer de forskellige vinkler er en skabelse af menneskehænder. Sandsynligvis, "I Have" - Vic roman, som også ikke har læst den, men alle kunne lide det, opfatter den samme.

Stykket "Wheel of Fortune" opfattes af publikum på forskellige måder. "Hvem er villig til humor og positiv og vil ikke finde fejl med hver udstedte sætning kunstnere, overvejer det vulgære, - på showet," - delte sine tanker en af tilskuere. Nogen i en anmeldelse af stykket "Wheel of Fortune" skrev: "Ser på én gang. Friske energi kunstnere hælde strøm. Forholdet mellem mænd og kvinder er afspejlet i udførelsen. Takket være det hold af skuespillere og instruktører. "

Men ikke alt er så flatterende til at tale ud om spillet. Echo i sjælen afhænger af humør, som publikum kommer ind i auditoriet, og at han forventede at få fra det, du ser.

Men negative anmeldelser af stykket "Wheel of Fortune" er ikke så meget, men de har en ret til at eksistere. Så folk opfatter deres omgivelser. For dem, alt er dårligt: fra projekteringsfasen at spille aktørerne selv.

Company of flere mennesker med forskellig smag, og var tilfreds med spillet af skuespillere og performance-design. Gennemgang af stykket "Wheel of Fortune" forlod midaldrende kvinde, der har fanget den æra af 80'erne og 90'erne. Hun delte det indtryk, at sige, at er sjældent tilfredse med alt, men i denne forestilling hun så en særlig magi.

For at lave din egen indtryk af stykket, er det værd at se for dig selv.