ComputereComputerspil

"JUST Cowes 3" (Just Cause 3): game anmeldelse, vurdering, revision, systemkrav

Der er næppe en gamer i dag, der aldrig havde hørt om serien "JUST Cowes." Det er utrolig populær. Og den anden del af projektet samlet på skærmene af millioner af brugere. Hvad er dens hemmelighed? Faktum er, at i de seneste år er blevet meget populære såkaldt sandkasse, så er der spil, hvor du ikke har en bestemt opgave. Eller det er tilgængeligt, men ikke bære nogle alvorlige fornuft. Skønheden i disse spil er interaktivitet af verden - til din rådighed er der et stort område, hvor du kan bevæge sig frit og gøre hvad du vil.

Naturligvis hver af "sandkasse" har en bias. Og i dette tilfælde, har udviklerne forudsat et imponerende antal unikke funktioner. Du kan skyde, sprænge, at ride på forskellige køretøjer, svømme, flyve, hoppe med en faldskærm og meget mere. Naturligvis ville det være naivt at forvente, at de udviklere i sådan en fantastisk succes, sikret høj grad af tilstedeværelsen af den anden del af multiplayer-mode, indstille arbejdet og gå glip af chancen for at tjene endnu mere. Det var klart - engang i den nærmeste fremtid, vil spillet Just Cause 3 (en gennemgang af, som du og læser nu). Nå, i slutningen af 2015, har dette øjeblik kommet. Moore så en fortsættelse. Hvor dejligt at komme Just Cause 3 projekt? Overblik belyse alle detaljerne i den nye del af det legendariske spil.

uforglemmelig oplevelse

Det er svært at tale om et spil som Just Cause 3. Oversigt over den gennemsnitlige projekt kan have enhver struktur, i virkeligheden, da selve spillet. Her er du også få deres hænder på en stor ø. På den kan du bevæge sig frit. Og det giver dig en uforglemmelig oplevelse. Du kan gøre hvad du vil: tage et fly, til at flyve over øen og derefter hoppe og lander på landsbyens område. Faktisk selv når på højden af fuglens flugt, du er usandsynligt at se alle de gaming rum - det er så stort. Så når hundredvis af timer kan du tilbringe i det spil, du ønsker på det at besøge hvert hjørne af det område, som blev opkaldt Medici.

Og, selvfølgelig, endnu mere imponerende er, hvad der præcist vil du gøre i spillet - eksplosionerne. Meget få spil tilbyder destruerbare omgivelser. Det vil sige, at verden omkring os - det er den scene, som du kan skyde, sprænge, sparke og gøre det de mest utrolige ting - det vil være, hvad dens udviklere har skabt. Her er alt anderledes. Du kan blæse op næsten alt og nyder det så meget som du ønsker. Deri ligger skønheden i projektet Just Cause 3. Anmeldelse dog påvirke andre tråde: både positiv og negativ. Og så har du selv kan beslutte, om du ønsker at spille i den nye del er en favorit af alle de serier eller ej.

realisme

Mange spiludviklere stræber efter, at gøre spiloplevelsen så realistisk som muligt. De gør en sådan bevægelse af den karakter, uanset hvor de er i det virkelige liv, de forsøger at nøje overholde de fysiske love og så videre. Det gælder ikke for projektet "JUST Cowes 3" - er en detaljeret gennemgang af dit show. Faktum er, at selv i den anden del kan du hoppe fra vingen af flyet til den anden fløj, træk piloten fra cockpittet, sende det i et frit fald, til at lede sit skib mod raffinaderiet, at hoppe i sidste øjeblik med en faldskærm og beundrer den måde alting tager ud i luften.

Hvad skete der i den tredje episode? Alt var endnu mere imponerende og mindre realistisk. Og det er en fryd for øjet såvel som giver dig mulighed for fuldt ud at nyde, hvad der sker på skærmen, uden at bekymre sig om det faktum, at nogle ting ikke sker de relevante love i fysik. Der er praktisk talt intet til dem er ikke underlagt. Dette tiltrækker også nye gaming-projekt "JUST Cowes 3". Overblik godt, selvfølgelig, slutter ikke der - du er nødt til at lære meget mere om dette spil.

komponent af historien

Som med alle andre spil, der er tale om Just Cause 3 gennemgang kan ikke undvære en beskrivelse af plottet. Det vil dog være kort og rummelig. Prøv så hurtigt som muligt for at løse dette problem, og glemme alt om det. Hvorfor? Det faktum, at historien her er ikke vigtigt, og er snarere en slags baggrund for alle hændelser. Selvfølgelig kan du udføre opgaver for at gå videre gennem historien, men dette er ikke påkrævet.

Så bundlinjen er, at hovedpersonen, hvis navn er Rico Rodriguez, er hovedpersonen, som i tidligere episoder. Han ankommer til den næste ø, fanget tyran og despot. Denne gang kaldes landet med de Medici. En diktator navn Sebastiano di Ravello. Separat, er det værd at bemærke, at, tilsyneladende, hovedpersonen voksede op på denne ø, som fra tid til anden du opfylder de venner, venner af hans barndom. Men stadig er det ikke spiller nogen rolle. Du vælte diktatoren. Hidtil grund af ham livet for uskyldige mennesker, et nyt perspektiv af bestyrelsen er heller ikke såre regnbue. Generelt alle standard mønster. Det generelt betyder ikke noget. Det er tid til at glemme alt om historien og gå videre til en meget vigtigere og interessante elementer i spillet Just Cause 3. Gennemgangen vil beskrive dem i detaljer.

accenter

Anmeldelse af spillet Just Cause 3 ville ikke være komplet uden et punkt om eksplosionerne. Fordi de en vigtig rolle spilles her. Dette er tydeligt for alle. Og udviklerne ikke engang forsøge at benægte det. Desuden - alle de trailere, der er blevet udgivet før den officielle udgivelse af spillet, der fokuserer på, hvordan man kan sprænge, sprænge og eksplodere en gang mere. Når spillet viste i computeren viser, er alle gameplayet udelukkende fokuseret på, hvordan større og smukkere at sætte på luft dette eller hint objekt. Faktisk bør du allerede fange essensen af, hvad der sker - kan flyde rundt om livet, kan blodtørstige leder terrorisere lokalbefolkningen, men alt det, du vil tage sig af spillet - det er en blast.

Du vil hæve luft, biler, hele bygninger. Især de objekter ser godt, hvor tilstedeværelsen af brændbare og eksplosive stoffer, dvs. fabrikker, tankstationer, benzin tank, og så videre. Og, selvfølgelig, er det interessant at ødelægge en række attraktioner. Det ser mere imponerende end de eksplosioner af almindelige bygninger. Især hvis det er et monument over diktatoren. Men du behøver ikke hænge dig kun på dette - spil gennemgang af Just Cause 3 kan fortælle dig meget mere.

En opdateret rejse

Uanset om du læser i tilfælde af Just Cause 3 er en oversigt over den russiske eller engelsk, du altid komme på tværs af en usædvanlig ord - wingsuit. Denne enhed, der dukkede op i den tredje del af spillet. Og det vil ændre gameplayet. Faktum er, at i de første to episoder, vil du med jævne mellemrum skulle rejse over lange afstande til fods, da stigningen i luften ikke var så let. Og sidst længe der ikke er mulig. Gone transport - det er ikke altid til rådighed til opgaven, ja, ville en halv times fod march ingen gøre det sjovere.

I tredje del, alt forandret, da der var en wingsuit - en dragt, der har en form for vinger, der tillader dig at svæve i luften. Og helt bevidst. Så nu, når du hopper fra flyet, du behøver ikke at vente med at bruge en faldskærm og lander på jorden - du kan kombinere alle tilgængelige enheder, hvilket bidrager til den legendariske faldskærm hook-kat og wingsuit. Gamers har rapporteret, at ved at bruge denne kombination, kan du krydse hele det store ø, uden at røre jorden. Kort sagt, er gameplayet blevet meget mere varieret og interessant. Vi skal ikke tro, at enhver platform, der er under forandring. Anmeldelse af Just Cause 3 på PS4 vil ikke afvige fra den anmeldelse af Xbox eller PC. Under alle omstændigheder er det et fantastisk spil, som bør lægges særlig vægt.

Ting at gøre på øen?

Naturligvis er alt godt forstået, at i dette spil skal du flyve og sprænge, sprænge og flyve, kombinere, gentage og start igen. Du bør dog være opmærksom på mere meningsfuld handling, der tilbyder gamere udviklere. I Just Cause 3 overblik over Rico Rodriguez kan være ganske store. Men det giver ikke mening - hvorfor tale om alle de hemmelige steder, og du kan finde der, fordi der i dette tilfælde de ikke længere er hemmelig. Det er bedre at sige et par ord om de mest grundlæggende aktiviteter, som du kan tiltrække. For det første, det tester. For det andet - beslaglæggelse af baser. Tests er visse opgaver, du skal gøre, lagt i den tildelte tid, eller observere de særlige betingelser. Hvad det giver dig? Testene er ikke for meget sjov og ikke skinne mangfoldighed. Men de giver dig mulighed for at opdage de nye funktioner og muligheder i din enhed, såsom en krog, en wingsuit, og så videre.

Meget mere interessant at se på det andet punkt - erobringen af fjendens baser. Mere præcist, ødelæggelsen af disse objekter, fordi det er et spil om eksplosioner. Og du vil ikke få fat i noget. Denne funktion var til stede i de tidligere spil, men det var fuld af temmelig kedelig. Alle databaser har den samme struktur. Og ødelægge dem var det samme. Du er nødt til at væbne sig til tænderne, at skifte ned på lejren, lå sprængstoffer så hurtigt som muligt at komme ud. I tredje del blev alle meget mere interessant. Hver basen havde sin egen unikke struktur, med det område er nu ikke så nemt at komme dertil - for ikke at nævne de luft manøvrer. Generelt er det er denne del af de tidligere spil størst behov for forbedring. Og udviklerne har klaret opgaven perfekt. Men dette er ikke tilfældet for alt i projektet "JUST Cowes 3" - vildt gennemgang bør også kaste lys over manglerne.

bestilling

Selvfølgelig ikke uden ulemper. Mere centralt om dem det vil blive diskuteret i slutningen af undersøgelsen. Nu, i generelle vendinger, beskrives er den største minus af projektet Just Cause 3 XL Edition. Overblik simpelthen skal indeholde disse oplysninger. Som du vel har forstået essensen af spillet er at skabe fuldstændig kaos ved sprængning alt det, du ønsker. Det ser ud til, at der i dette spil bør være at fremme bare tilfældigt, i et rasende tempo. Men det er her, at udviklerne har formået at ødelægge indtrykket. Det ligner en standard job? Du har sat et mål - at frigøre fra åget af et par provinser. Sådan at opnå dette? Empirisk kan du lære at for frigivelsen af en provins har til at ødelægge et vist antal databaser, som er på sit område. Og dette igen, er du nødt til at sprænge de markerede objekter.

Og du skal ikke være glad for, at der vil være et stort antal eksplosioner. Hvis du ulovligt fange base, kan du gøre hvad du vil. Her er din opgave er begrænset for at lægge sprængstoffer, og sprænge farten. Det er alt. Kun et par gange i hele spillet vil du blive tilbudt nogle oprindelige beslutning. For eksempel, at eksplosionen af broen afskære fjendtlige tropper på forstærkninger, men det er snarere en undtagelse fra reglen. Desuden vil selv en lille massakre på befolkningen i fjendens base blive forkælet af det faktum, at efter rengøring skal du bruge tre gange mere tid til at sikre den nuværende status job. Ændrer situationen lidt supplement Just Cause 3: Sky Fortress - et overblik, men gælder kun for det oprindelige spil. Og ændre der ikke er for imponerende. De største ulemper stadig.

Godbidder

Ligegyldigt hvilken platform du spiller i dette projekt. Ingen vil sige noget, hvis dit valg er at spille Just Cause 3 - PS4. Undersøgelsen omfatter alle platforme. Derfor, er du velkommen til at læse den, uden frygt for mangler noget. Så er det tid til at opsummere - hvad en positiv mindeværdig projekt? For det første er det værd at bemærke, i stedet for handling, der er øen Medici. Han er virkelig enorme. Du skal bruge en masse tid på bare at krydse den fra den ene ende til den anden til fods. Derfor, for at gøre dette, du kan ikke anbefales. Desuden er det ikke kun store, men stadig utrolig smuk. Du kan beundre skønheden i miljøet hele tiden. Landskabet er smukt og byen, og i skoven og i åbent terræn. Og alt er smukt, især når man ser på det fra et fugleperspektiv.

For det andet, er det værd at bemærke de nye gadgets. Og først og fremmest - en wingsuit. Det giver dig mulighed for at sprede gameplayet, hvilket gør det mere behageligt og mættet, hvilket eliminerer behovet for mange minutters gang. Strengt taget, reb, kroge, en uendelig mængde af sprængstoffer - alt dette kan også nemt sat i de professionelle, som disse enheder giver dig mulighed for at gøre hvad du vil. Men det gør ikke noget - den største fordel ved spillet er i eksplosionerne. Du kan sætte på luft, hvad du ønsker. Du kan sprænge den færdige bygning. Eller at bygge noget, og derefter destruere det. Eksplosioner er spektakulære, smukke. De er imponerende og opmuntrende. Og for dem, og bør spille Just Cause 3.

ulemper

Anmeldelse af Just Cause 3 på pc'en, selvfølgelig, vil ikke kun fortælle dig om berettigelsen af projektet, fordi det ulemper også eksistere. Umiddelbart er det værd at bemærke, at verden, selvom han er smuk visuelt, endnu ikke er så forskellige som vi gerne ville. Hvis udviklere har forladt realisme, så kunne vi gøre lidt mere end den oprindelige konstruktion af byer og bygder. Og i spillet de fleste af de design - er de samme huse, som blæser træt efter det femte forsøg.

Hvis vi taler om eksplosionerne, vil vi gerne endnu en gang notere plot opgaver, der gør bogstaveligt ødelægge "for show". Det er at rekruttere et bestemt antal ødelagte bygninger, til at fuldføre opgaven, der består af fire eller fem sådanne punkter. Lost al charmen fra tilfældighed, unikke og excentriske projekt. Og, selvfølgelig, skal det bemærkes, at verden, selv om store i størrelse og byder på ubegrænsede muligheder, skaber ikke betingelser for dem at bruge et hundrede procent. Du vil simpelthen ikke har motivationen, et incitament til at styre den kreative proces. Selvfølgelig, i dette tilfælde vil det multiplayer-mode. Men vi må indrømme, at han altid ønsket at være, og at enkelt bruger mode var den mest komplette.

Systemkrav

Nå, kommer til en ende gennemgang af Just Cause 3. Systemkrav - dette er den sidste ting, der er værd at overveje nærmere. Det faktum, at spillet blev offentliggjort i slutningen af 2015. Det vil sige, det er meget avanceret på alle områder, herunder i den grafiske komponent. Det betyder, at kravene til det kan være for høj for din computer. Så din opgave i øjeblikket - ikke haste til at købe et nyt spil, og omhyggeligt sammenligne det med kravene i den aktuelle ydeevne dit udstyr og dets muligheder. Hvis de ikke opfylder de nødvendige parametre, så du bedre endnu bruge penge på opgraderinger. Især i betragtning af, at alle efterfølgende tendenser også vil kræve en ekstremt kraftfuld computer.

Således kan det operativsystem, du bliver nødt til at starte spillet være nogen. Men dens version skal ikke være lavere end Vista - desværre, vil XP old-school-fans ikke være i stand til at nyde den nyhed. Bemærk, at dit system kapacitet skal være 64-bit - 32-bit-systemer vil ikke passe. Som for processoren, i overensstemmelse med minimumskravene skal du bruge en quad enhed med en kapacitet på mindst 2,8 GHz. Alligevel anbefales det, at deres præstationer var omkring 4 GHz. Så dette fantastiske spil vil køre på fuld kapacitet. For at gøre dette, skal du også nødt til at tage sig om hukommelse. Minimumskrav for at gøre det seks gigabyte, men alle ved, at RAM - det er det vigtigste element i computer gaming spørgsmål. Derfor er den mere RAM jo bedre. Tja, hvis du taler om formelle krav, anbefaler udvikleren har otte gigabyte RAM. Skærmkortet skal også have to gigabyte hukommelse. Men du bør helt sikkert tænke over, hvad slags vil blive åbnet med et fugleperspektiv. Så du skal ikke stræbe efter det krævede minimum - bedre Opnå maksimale eller vejledende mindst tre gigabyte grafikhukommelse.

Skøn gamere

Hvad vundet spillet Just Cause 3 anmeldelser fra gamere? Måske spillede en faktor i forventningerne til noget større, og måske bare et spil nedotyagivaet til det niveau af sin forgænger. Men vurderingen af den tredje del, var ganske lav (sammenlignet med det forventede), og brugerfeedback - blandet. Det giver ingen mening at fokusere på, hvad point sætte forskellige specialiserede magasiner. Alt dette er subjektive og ikke forårsager megen interesse. Det er meget sikrere at stole på udtalelser fra tusindvis af spillere. Og i dette tilfælde er resultatet ikke det mest betryggende.

Kun 67 procent af de anmeldelser skrevet af spillere fra hele verden, har været positive. Dette er ikke den mest imponerende resultat. Især når man sammenligner med den anden del, hvor procentdelen af positive anmeldelser er så meget som 93 procent. Generelt spørgsmålet om vurderingerne faldt det tredje spil på samme niveau, som var den første. Et interessant faktum er, at evalueringen af disse to dele af samme. Så du kan prøve et nyt spil, men stadig Just Cause 2 er stadig en legende, og den nyhed er kun de midterste bønder. I det mindste så tror mange brugere.