Filmen "Super Bobrova": anmeldelser, skuespillere og roller

Marts 17, 2016 premieren på en ny komedie på russisk fiktion film "Super Bobrova 'anmeldelser der begyndte at dukke op umiddelbart efter den kommer ud af skærmen. Opret denne idé opstod længe før væsentlige begivenheder Chelyabinsk (meteorit). Men det endnu engang understreget, at emnet er korrekt, er det meget vigtigt. Fra det øjeblik, der er ideen netop dukkede op, og før det fik sin inkarnation på skærmen, det tog syv lange år. Men jo mere interessant og at se det endelige resultat af en kæmpe hold, og efter nedskydningen af det første til det sidste minut var meget besværlig, tidskrævende, og selv selvopofrende.

Alt beskrevet i filmen kredsede om historien om Beaver familien, der uventet vundet ekstraordinære evner. billede "Super Bobrova" - til 2015, og derfor fik sit navn, fordi med alle de nye evner af familiemedlemmer virkelig blevet "super".

Så i centrum for opmærksomhed - den sædvanlige gennemsnitlige familie Beaver, som består af Svetlana og Oleg. Dette er en meget sjov og iørefaldende folk, de har et par år at leve sammen. Det lader til, at alle dem dårligt, men parret ofte skændes over bagateller, men hurtigt forenes. De har en simpel menneskelig lykke i deres fagforening: familien fra den første dag afveg oprørende temperament og holdningen hos de mennesker omkring dem med en form for had. Men hvad der er endnu værre på en sådan kompliceret relationer, så det er noget, som ingen - hverken Oleg eller Svetlana - mener ikke selv skyldig i, hvad der sker, og hver af dem er helt ligeglade med følelser af deres slægtninge.

Af den måde! Oleg kunne ikke stå alle de pårørende til hans kone. På trods af at de har været gift i flere år, har han ikke fundet et fælles sprog med dem.

Under samme tag med deres forældre

Parret var så træt fra hverdagen i storbyen, der beslutter at gå på et besøg i hans forældre, der bor i landsbyen. De ønsker at blive der et stykke tid, få styrke og bare slappe lidt af.

Svetlana på sin side, glad for at mødes med forældrene, men Oleg er godt klar over, at snart igen vælte sig bebrejdelser, efterfulgt af et argument, og vil ikke blive det samme, som de havde planlagt. Men da de er tvunget til at leve under samme tag, at hver er beslægtet med tortur.

Filmen "Super Bobrov", anmeldelser, hvoraf de fleste af dem er positive, og indeholder ord takker støbte og besætning, vidunderlige shows intrafamily fejder mellem medlemmer af en stor familie.

gave meteorit

Hvad skete der så kunne ske på enhver provinsielle familie, men det er sket med dem. Det ser ud til, at himlen selv er træt af deres skænderier, skandaler og luner. Familien samler og sætter sig ved bordet, da pludselig taget af deres hus falder en meteorit. Den falder lige i midten af rummet, hvilket gør et enormt hul i taget. Så filmen "Super Bobrova" går temmelig usikker: hvert familiemedlem får supermagter, om hvilken den menige mand kun kan drømme om. Bedstefar blev udødelig, hans far - en mester i teleportation, søn begyndte at forstå, hvad de taler dyr, en datter bliver usynlig i den anden - kan flyve. Metal objekter er nu bøjet, som om det var ler.

Bobrova "gå på arbejde"

Alt oprindeligt meget bange og forvirret. Men så kom til live og begyndte at lære at styre de nyfundne gaver. Over tid, de har lært at styre deres beføjelser.

Og alle ville være noget, hvis ikke for én ting: deres nye evner gælder kun, når hele familien til at samles. Kun under denne betingelse, kan de føle de reelle superhelte. Filmen "Super Bobrova" viser, hvordan hver af dem er vanskelig.

Røveri - den bedste løsning

Men i stedet for rendende for at redde verden, familien beslutter sig for at røve banken, fordi den bedre for dem, "razrulit 'egne problemer i stedet for at hjælpe en anden. At røveri forekommer dem den bedste løsning, fordi her kommer i handy evne hver af dem.

Alle medlemmer af en stor familie - ikke dårlige mennesker, men deres hoveder at røve en bank for at hjælpe Oleg og realisere deres egne ønsker, som de ikke finder det. Rita ønsker at handle i teatret med et flynummer, Makulerer håber at komme ind i hæren, Sasha længes efter at gå på en date med sin forlovede søster, og hans bedstefar ønsker at endelig dø.

Mange gange alle de tegn fosser nye ønsker, ændre deres mening og ufrivilligt forstyrre hinanden. Det første forsøg mislykkedes på grund af det faktum, at Svetlana "lyse op" dens evne til at blive usynlig. Den anden blev gennemført tilfældigt, behøver de tegn ikke holde sig til nogen plan. Ikke føler nogen prikker samvittighedsfanger, familien var i stand til at erstatte tre alkoholikere, og som blev fanget af politiet.

Et eller andet sted i Novorossiysk ...

Filme denne komedie fandt sted i Novorossiysk, en film sæt var nær cementfabrikken "proletariske". Det er at arbejde på maleriet i palæ blev bygget i byen, som er handlingen i filmen er blevet hjemsted for hovedpersonerne. Der er mange hjem scener filmet.

Udover herregården, i byen for at skyde scener på vejen i Shirokaya Balka og dambrug i Aleksino.

Men ikke kun det Novorossiysk var en platform for arbejdet på filmen. Skyderiet fandt sted i Moskva og Gelendzhik.

Gæst seere som vurderingen af succes

Og filmet filmen "Super Bobrov". Svar om ham varieret. Nogen hævdede det var meget sjovt, opfindsomme og endda geniale billede, hvor skuespillere spillede ret godt. Nogen mente, at filmen ser anstændigt på baggrund af ekstremt vulgære amerikanske komedier. Nogen kaldet overhovedet ikke se, fordi der fremmes straffrihed for deres handlinger og mangel på familiens kærlighed, barmhjertighed, godhed, og andre menneskelige værdier.

Således billedet "Super Bobrova 'anmeldelser på hvilken forskellige "Fra og til at" give publikum en masse forskellige erfaringer. Men for det meste var det mere end god varme ord og ønsker. Seerne skrev i sin blog, at dette er en ganske interessant familie komedie, ser hvor du kan nyde en hyggelig aften. Det er fuld af humor, sjove scener, derfor, i godt humør alle garanteret. Hertil kommer, den røde tråd er tanken, at under ingen omstændigheder Familiemedlemmer bør sikres sammen, skal forenes. Så enhver sorg - det er ligegyldigt.

skuespiller hold

Filmen "Super Bobrova" aktører, der er velkendte for publikum samledes på sættet, måske de mest elskede skuespillere i den russiske biograf. Her stjernespækket Irina og Roman Pegova Madyanov, Vladimir Tolokonnikov og Daniil Vakhrushev, Sofya Mitskevich og Vitaly Kishchenko. Ikke uden to andre favoritter af offentligheden: Pavel Derevyanko og Oksana Akinshina.

Nogle mente rollen en udfordring Oleg Pavel Derevyanko. "Super Bobrova" som duo, og science fiction eventyr komedie var en ny oplevelse for ham. Op til dette punkt genren, der kræver økologisk og total pålidelighed, hvad der sker, omgås ved hans side. Tiltrukket en kvalitet skuespiller og en meget morsom script, vittigheder, ikke-standard situationer og selvfølgelig store partnere.

En lidt anderledes mindede filme en anden performer hovedrollen - Oksana Akinshin. "Super Bobrova" huskede sin komplicerede tekniske arbejde: skuespillere arbejder i bjergene, hvor det var støvet og varmt, måtte stå tidligt op. Men hun var glad for at komme op på de projektører, fordi enhver vanskelighed vil det ikke lade sig skræmme.

Her sådan viste det sig, at filmen "Super Bobrov". Skuespillerne gjorde deres bedste naturligt og med et strejf af ironi til at fortælle historien om denne usædvanlige familie. Og, som det viste sig, at de lykkedes.