TravelingRetninger

Cirkus i Tyumen: Præsentation, fotos og anmeldelser

Cirkus elsket af alle, uanset alder. I denne henseende, Tyumen beboere er ingen undtagelse. Det er grunden til de forestillinger, der finder sted i en smuk bygning af moderne arkitektur, placeret på Pervomayskaya, 15, er næsten altid fuldt booket.

Historie fundament

Cirkus Tyumen opstået for nylig, at opkaldet præcis et år, da det skete, i dag ingen kan. Nogle historikere hævder, at den første opførelse af gymnaster i teltet Tyumentsev oplevede tilbage i 1839. Men hvis vi taler om den permanente cirkus, blev bygningen for det bygget i 1897:e år. Så kom byen til hovedstadens kunstnere, hvis fremførelser blev udsolgt. Efter 3 år i Tyumen turnerede hun berømt dyr træner A. Durov og er blevet påvist en hidtil uset mirakel - cinematografi.

Eget cirkus trup i byen udkom i 1910. Hun optrådte i en specielt konstrueret bygning, som om vinteren er opvarmet af to store ovne. Siden da og indtil oktoberrevolutionen march for at se tryllekunstnere, jonglører, gymnaster og trænere blev beboerne i den mest populære form for underholdning for hele familien.

14 marts 1921 i Tyumen cirkus blev nationaliseret af den afgørelse, som lokale forretningsudvalg. Denne status det har bevaret den dag i dag.

Gamle cirkus i byen Tyumen

I 1932 blev byen hovedstad bygningen for opførelser af den lokale truppen bygget. Beslutningen blev taget efter en ekspert kommission rapporteret om faren for kollaps af den gamle tagkonstruktion. Den nye bygning gæstfrit åbner dørene til Tyumentsev i næsten 70 år. I årenes løb i cirkus på Pervomayskaya turnerede de mest berømte bands fra hele Sovjetunionen i første omgang, og derefter den post-sovjetiske rum. Desværre, i 2001, har tunge sne forårsagede skader på taget af bygningen. Desuden var det klart, at det ikke længere opfylder moderne krav, er det problematisk at organisere touring kunstnere til attraktioner, der kræver installation af avancerede rekvisitter, designet baseret på de nyeste teknologier.

En ny cirkus

I 2002 har cirkus i Tyumen (CHT) modtaget en ny bygning. Hans projekt er tegnet af den berømte arkitekt I. le. En rummelig bygning i en moderne stil er overlegen i forhold til de fleste af de russiske cirkus ikke kun for sin attraktive og præsentabel udseende, men også ved sit tekniske udstyr. Det tilbyder seerne rummelige saloner, rene skabe, garderobeskabe og stor lobby med et smukt design. Der lægges særlig vægt på de nye cirkus forhold for dyrene. For dem, giver boliger og kontorer, en særlig køkken og rummelige stalde og elefant. Endvidere at tilvejebringe komfort behårede, fjer og tailed kunstnere hver type understøttet særlig temperatur.

Cirkus Tyumen har et samlet areal på 5425 sq. M. Dens samlede kapacitet - 1600 mennesker. Diameteren af arenaen er 13 meter. På sin kuppel er en kæmpe kugle af skinnende metal, der ligesom hele strukturen til at gløde natten. Det er derfor, de billeder af bygningen om natten, ofte valgt at dekorere turistbrochurer dedikeret til Tyumen.

På jorden foran cirkus er bronze statuer af berømte sovjetiske klovn: Yuri Nikulin, blyanter og Oleg Popov.

Som allerede nævnt, cirkus (Tyumen Adresse: Pervomayskaya, 15) er placeret i en ny bygning, så klager over komfort sæder, cafeterier og ikke lobbyer. At dømme efter de anmeldelser af byens indbyggere, de er tilfredse med de præstationer som de vigtigste produktioner og touring kunstnere. De, der har været i andre cirkus, siger velplejede dyr og fremragende design koncepter.

Som for forældre til børn, der går cirkus i Tyumen for første gang, de er meget tilfredse med de løsnede repræsentationer. Børn er som regel svært at koncentrere sig om, hvad der sker på scenen i flere timer, især om natten.

Cirkus (Tyumen): præsentation

Program CHT skifter ret ofte. Blandt de mest bemærkelsesværdige show sidste gang kan du nævner "Drøm Scheherazade."

Indsendelse tager seerne ind i den magiske verden af orientalske eventyr. Det er med deltagelse af en leopard, jaguar, ørn, Cougar, påfugle, bjørne, ænder, strudse, krager og andre fugle under ledelse af hædret kunstner i Rusland Inessa og Yuri Elvorti. Du kan også se den afrikanske løve træner D. Kuznetsova og kamel campingvogn I. Korchagin.

Det næste program - "Cirkus Filatov." Femte generation af kunstnere i denne dynasti og deres kolleger spille, før publikum et fantastisk show, herunder et fabelagtigt smuk handling med sæbebobler, et værelse med sjove-farvede hunde, performances balancegang vandrere osv, samt den legendariske tiltrækning "Bjørn Circus", der dukkede op på scenen kun 15 dyr.

"Baronet" - et show skabt af den kendte producer og træner Gia Eradze i stor skala. I udtalelsen fra publikum, dens kendetegn er de smukke kostumer og en storslået stenografi og retning. De program præsentation værelser med arabisk og sigøjner smag af unge kunstnere og kendte kunstnere. Især en masse positive følelser blandt dem, der allerede har set forestillingen, trick ridning årsag "Apache" og "Amazon" på de varme hingste og hopper.

Det nye program

Fra den 24. september cirkus Tyumen (se billedet ovenfor). Præsenterer publikum et nyt program - "Golden Tour", sponsoreret af Shatirov brødre. Det vigtigste fokus i den farverige og spændende verdensklasse ånd af showet er antallet af højhastigheds-motorcykel, som den frygtløse stunt roterer inde i jern bolden. Hertil kommer, at programmet omfatter repræsentationer attraktioner med dyr, magiske tricks, fancy ridning og meget mere.

Priser og tidspunkt for præsentationen på Circus Tyumen

Omkostningerne af billetter i CHT afhænger af placeringen af stolen. Priserne spænder mellem 500 og 1200 rubler. For børn under 5 år gratis adgang (skal vise en fødselsattest eller pas, hvor moderselskabet). Samtidig med en voksen i rummet kan tage kun én baby.

Undtagen under nytaar, i repræsentation af cirkus er i weekenden. På lørdag, de starter kl 12:00 og 16:00, og søndag - klokken 14.00 og klokken 16.00.

Nu ved du, hvor den Tyumen State Circus.

- Tyumen er en by, hvor der er mange steder for rekreation. Men efter at have været der, så prøv ikke at omgå deres opmærksomhed CHT, synspunkter, der ligesom både dig og dine børn.