"bødlen" Film: skuespillere, roller, beskrivelse, historie, anmeldelser og kommentarer

I filmen "The Executioner" aktører i russisk biograf fordybe beskueren ind i de mystiske begivenheder, der fandt sted i Moskva i 1965:. Tyve år senere er der nye detaljer om den kvinde, der i årene med den store patriotiske begået de mest alvorlige forbrydelser mod sit folk. Hvem vil være en blodtørstig morder? Det vil være kendt kun i den endelige thriller skud Vyacheslavom Nikiforovym.

Filmen "The Executioner": skuespillerne, plottet

Under Den Store Fædrelandskrig i Moskva bossed tyve morder tilnavnet maskinen skytte. Denne kvinde af tyske ordrer til at skyde deres medborgere fra et maskingevær. Morderen begik sine forbrydelser i en komisk maske kanin. Så fjerner han den og opløses ind i mængden. På hendes konto - 1500 dødsfald.

Med hvad begynder filmen "The Executioner"? Skuespillere Andrew Smolyakov og Marina Alexandrova spille erfarne efterforskere, der har formået at finde en meget farlig seriemorder. Nu, tyve år efter Anden Verdenskrig, nye faktiske omstændigheder i tilfælde af maskine-gunner, fjernes fra filerne og tildele en efterforsker Cherkasov og hans unge kollega retsmedicinsk Sonya Timofeeva. Løs tilfældet for tyve år siden er ikke let, men hovedpersonerne vil gøre alt for deres undersøgelse var en succes. Kun her i deres synsfelt hele tiden får meget forskellige kvinder.

Filmen "The Executioner": skuespillere og roller. Andrei Cherkasov som Smolyakov

Andrew Smolyakov - er en skuespiller, der er kendt mere for de roller, negative tegn i film. Tværtimod begyndte han sin karriere med en meget rørende karakter: Lesco spillede harmonika i filmen "Kiss Dawns", Alexei Bastrykova i dramaet, "Fader og Søn", Sasha i denne fortælling "heste i vadestedet er ikke mig."

Men i 90'erne, da filmen "Tag mig med dig," hvor Smolyakov spillet en svindler, skuespilleren begyndte at kalde i biografen udelukkende for udførelsen af kriminelle roller, kriminalitet chefer eller bare betyde folk: det er de tegn, som en skuespiller har spillet i "recruiter" film "Fødselsdag Bourgeois," "tynd lille ting", "Ice alder", "tango" og så videre .. i de senere år skuespilleren i stigende grad afhængige af den rolle, som politi og KGB officerer, hvis filmen er dedikeret til den sovjetiske æra, for eksempel, "The bøddel" -serien.

Skuespillere Andrew Smolyakov og Marina Alexandrova møde for publikum i form af erfarne efterforskere, der tager op en meget kompliceret sag, og de har alle chancer for at afdække den brutale forbrydelse for 20 år siden.

Marina Aleksandrova som retsmedicinsk Sony

Skuespillerinden Marina Aleksandrova ofte kan ses på skærmen i rollen som skuespillerinden ( "Star af den æra," "stjerne er født", "Sniper 2") eller bare en smuk kvinde, er hendes hjerte konkurrerer den bedste mand ( "indtrængende på udkig efter en mand," "All inclusive "" Streetracers "). Men nu Alexandrov ofte enige om en dristigt eksperiment og prøve dig selv i form af stærke heltinder. I 2014 spillede hun kejserinde Katharina II i de eponyme serielle film. I 2011 Aleksandrov første gang seerne oplevede som en ansat i Murano, se en film, "siger Moore. Den tredje front. "

Tilsyneladende, Marina så overbevisende i denne rolle, som i de følgende år, har hun ikke bare sætte på en formular, før kameraet: I filmen "Mosgaz" og "Spider". I 2014 har denne liste tilføjet filmen "The Executioner".

Aktører thriller "The Executioner" i 10 episoder gør publikum anstrengt at følge efterforskningen Tjerkasova Major og retsmedicinsk Soni Timofeevoy af Marina. På eksemplet med filmen var Alexandrov stand til at bevise igen, at rollen som den intellektuelle er det også på skulderen.

Victoria Tolstoganova som Raisy Yakovlevoy

De "bøddel" billede skuespillere samledes nok kendte. Victoria Tolstoganova, spillede rollen som en vis Raisy Yakovlevoy også kan kaldes en kendt person.

Victoria først gjort sig gældende i 2002. Derefter på skærmene ud thriller "Antikiller" Egora Konchalovskogo, hvor hun fik rollen som en prostitueret. I samme år fik Victoria hendes første hovedrolle i filmen "skomager" hun spillede blændende nye russiske kone Alice.

Efter disse to roller Tolstoganova stigende grad begyndte at spille de centrale figurer i film: dramaet "Moon glade" med Andrew Kuzichev, thriller "Hot lørdag" Andrei Guskov, thriller "Black Ice" Ilya Shakunovym - overalt Victoria skinnede i titelrollen. Det er også den mest populære film i hovedrollen skuespiller betragtes som "Moskva Saga", "de navnløse højder", "The Storm Gate", "Brændt af Solen-2" og "kapital synd".

Aleksey Bardukov som operativ Garkushi

Nogle kendte kunstnere kan stadig ses i thrilleren "The Executioner"? Skuespillere Alexei Bardukov og Vadim Andreev, for eksempel, er ikke mindre populære end Tolstoganova og Alexandrov. De spillede i filmen retshåndhævende myndigheder, der aktivt hjælper investigator Cherkasov i sin undersøgelse.

Aleksey Bardukov uddannet fra Moskva Kunst Teater Skole og i øjeblikket spiller i teatret "Satyricon". Det vigtigste projekt af sin karriere, måske blive kaldt en historisk film "Saboteur", hvor han spillede en stor rolle - spion Leonid Filatov. Bardukova partnere, der er så blev Kirill Pletnev ( "Landing Forces"), Vladislav Galkin ( "Rig"), Mikhail Efremov ( "Tikhonov investigator"), Alexander Lykov ( "The Inquisitor") og mange andre stjerner i den russiske biograf.

Næste Bardukova fremtrædende rolle i filmen er forbundet med Ruslands første katastrofe film "Underground", hvor Alex fik rollen som Denis Istomin - tog afsporing ofre for Moskvas metro. Bardukova kan også ses i "Mosgaz" film "Spider" og "The Game".

Andre roller kunstnere

"The Executioner" - tv-serier, skuespillere, der er kendt for at hver seer. For eksempel, Vadim Andreev tegn publikum til filmene "De bataljoner bliver bedt om at fyre" og "Carmelita." Vladimir Yumatov medvirkede i detektiv "linje i forsvaret." Stjernen i filmen "Duhless" Maria Andreeva prydede også filmen "The Executioner". Skuespillere Yury Tarasov og Daniela Stojanovic flyttede til projektet af samme serie "Mosgaz".

Anmeldelser og bedømmelser,

8,3 point ud af en mulig 10 - det er hvad der er blevet bedømt af publikum stemme filmen "The Executioner". Skuespillerne og den rolle i serien synes at have erobret mange tilskuere.

Kritikere og publikum argumentere enstemmigt, at thriller plot er meget underholdende, men handler fortsat høj, motiver og handlinger hovedpersonerne ikke synes trivielle, men inden for rammerne af en særlig atmosfære. Og kun et par fans af historiske fakta gøre bemærkninger om manglende overholdelse af scriptet af filmen historiske sandhed: Det er Tonka-maskine-gunner var ikke videregives i 1965, og i 1978, og førte ham ikke MOORE og KGB. Men ikke alle ved disse detaljer, men nyde en god film om aftenen efter en hård dag alle kan - "Den bøddel" Vi behøver kun tænde for tv-serien