Bedste Film i dette årti: rating, beskrivelse og anmeldelser

Bedste Film i dette årti bør fordeles efter genre. Så seeren vil være lettere at navigere i udvælgelsen under afspilning. For nylig i moderne biograf, måske domineret af fantasi og handling. Men mange producenter arbejder stadig på dramaer og melodramaer. Denne artikel vil præsentere kun de mest ikoniske billeder af de seneste ti år, rating er angivet på en 10-pointskala i overensstemmelse med de data, "kinopoisk".

Den nye arbejde af P. Jackson

Efter en triumferende udgivelsen af "The Lord of the Rings" i det tidlige 21. århundrede, direktør filmet Tolkiens andre værker, fjerner trilogien "The Hobbit" (2012-2014).. Denne store film blev en virkelig begivenhed i den moderne filmindustri, især efter den bragende succes af det første projekt. Filmen er forhistorie og fortæller historien om de fantastiske eventyr B. Begginsa og dværge på vej til det Ensomme Bjerg. Generelt publikum varmt modtaget maleriet, at bemærke den store stemning, en fascinerende historie og et godt spil af skuespillere. Men næsten fejrede al sin væsentlig ulempe: den overflod af computergrafik, som undertiden skade hans øjne. Desuden er nogle påpegede problemerne med scriptet: fans har været opmærksom på, at handlingen udspiller sig for hurtigt. Ikke desto mindre franchisen bedømmelse - 9,5.

"The Hunger Games"

De bedste film i fantasy genren årtier tiltrukket publikum som den originale plot og usædvanlig iscenesættelse. Denne trilogi blev udgivet i 2008-2010 og vundet bred popularitet i hele verden. Næsten alle tilhørerne var enige om at anerkende, at succesen af båndet skyldes i høj grad det smukke spil spilles hovedrollen - D. Lawrence. Handlingen er baseret på den eponyme bog er helliget kampen mod en simpel pige og hendes ven til at overleve under forfærdelige forhold showbiz diktatur. Rating billeder er ganske høj - 7.3.

"The Beginning"

De bedste film i fantasy genren et årti er ikke kun eventyr-eventyrhistorie, men også en dyb filosofisk betydning. Maleri K. Nolan (2010) blev en slags kult i mange henseender takket være mange originale fund. Især publikum roste hendes berømte scene med flips byen. Hertil kommer, alle enstemmigt sige fantastisk spil L. DiCaprio. Filmen fortæller om den usædvanlige videnskabsmand, der forsøger at regulere folks drømme. Den usædvanlige idé og kvalitativ undersøgelse bragt maleriet højeste rating - 8.7.

amerikansk drama

De bedste film fra dette årti, genren er stadig populær på trods af den klare dominans af fiktion i biografen. En af de sidste værker af S. Spielbergs "Bridge of Spies" fik "Oscar" og positive tilbagemeldinger fra både kritikere og publikum for hans fremragende skuespil spil og meget kompetent, præcis billede af konfrontationen mellem de to systemer, personificeringen af den amerikanske advokat og en sovjetisk spion. Rating billeder høje -7,5.

En anden drama, udgivet sidste år - "I hjertet af havet" - også nød moderne publikum på grund af tilslutning af action med filosofisk indhold. Film fortæller historien om mennesker, der viste sig at være en på én med naturen og er nødt til at overleve under umenneskelige forhold, der for altid vil ændre deres udsigter. Bedømmelse tape - 7.3.

indenlandske billede

De bedste film fra det sidste årti af russisk produktion i Drama genren er også værd at nævne. Først og fremmest skal du kalder "besætning", som var i virkeligheden en genindspilning af den eponyme sovjetiske biograf. Båndet fortæller om skæbnen for de piloter, fremtrædende som videregivelse af deres billeder, og skydespil. Billedet er meget godt modtaget af publikum og fik en temmelig høj rating - 7.9.

Endnu et billede i serien - en "Solstik" (2014). Denne film har fået blandede anmeldelser. TOP af de bedste film årti, ville imidlertid være ufuldstændig uden en omtale. Den ejendommelige stil præsentation, der fortæller en kærlighedshistorie om den berømte eponyme historie Bunin og viser et vendepunkt i historien om vores land, sætter arbejdet i en række Nikita Mikhalkov mest ikoniske premierminister sidste år. Men fordi mange havde svært sprog, kan vurderingerne - 5.8.

kærlighed tema

Bedste Film i dette årti (TOP-10) og omfatter en tilpasning af sentimentale historier, der fortsætter med at være populære. Blandt de nyeste film i denne serie - "Før jeg mødte dig," filmen blev meget vel modtaget af publikum, bemærkes det, først og fremmest et perfekt spil E. Clark, en rørende historie og et smukt billede. En film om kærlighed simple piger og unge velstående, men kørestol-bundet mand. Rating billeder er ganske høj - 7,7.

En anden rulle af film af denne genre - "Lige". Dystopi, der fortæller om kærligheden mellem to mennesker af det samfund, hvor ethvert udtryk for følelser blev betragtet som en sygdom. Tilskuere bemærkede oprindelige idé, men peger på den langsommelige nogle af fortællingen, så ratingen 6.2.

billeder fra øst

Bedste Film i dette årti, er en liste over hvilke præsenteres i denne anmeldelse blev taget også i ikke-europæiske lande. Det er nødvendigt at påpege to film af instruktører fra østlandene. Indiske film "My Name Is Khan" er meget populær blandt moderne publikum, som det fremgår af en meget god bedømmelse - 8.1. Det fortæller den traditionelle historie om forbudt kærlighed, der forhindrer sociale barrierer. Men alle har haft en rørende spil bly aktører, der er fyldt med nye nuancer af den velkendte historie.

Tyrkisk film "Du, mit hus" blev modtaget af publikum med begejstring. En trist og rørende historie om, hvordan unge mennesker kæmper med sygdommen af heltinden, ikke forlader nogen ligegyldig tilskuere af dette varemærke og en god historie, og talentfulde udførelsen af de aktører, dermed bedømmelse - 8.

sensationelle premiere

I dette afsnit, skal du naturligvis, pege på den syvende episode af "Star Wars", som synes at have været en af de mest ventede projekter. Men stærkt delte meninger om filmen: nogle fans har været meget glad for at se en fortsættelse af den elskede franchisen igen, andre, tværtimod er blevet kritiseret for manglende originalitet i historien, med en gentagelse af historien har længe været kendt, så scoren - 7,2.

Bedste Film i dette årti, en rating, som hjælper seeren til at træffe et valg, udmærker sig ved en dynamisk historie med elementer af drama. Sådan er billedet af "Survivor", som blev meget vel modtaget af både kritikere og publikum. Film fortæller om en jæger, der blev kastet i skoven for at dø, men stadig formået at undslippe. Publikum roste spillet DiCaprio, en interessant plot, så filmen rating - 7.8.