Amerikansk rædsel. "Gæst" filmanmeldelser har set. "Wedding Crashers": anmeldelser og vurderinger

Den berømte filmkritiker Pol Uells teoretiseret, at historien afspejler historien om rædsel kinozhanrov bekymringer moderne samfund. Specialist opført de vigtigste fortællinger moderne horror: Sammenbruddet af de åndelige og moralske værdier, social fremmedgørelse og identitet krise. Det er disse brændende emner, der påvirker amerikansk horror "Gæst» (IMDb: 6,70) og "Wedding Crashers» (IMDb: 5,70).

Den mest succesfulde blandt de nyankomne

Filmen "The Guest" anmeldelser af udenlandske filmskabere næppe rangere som genre rædsel, eksperter tendens til at placere billedet som en thriller med elementer af en thriller. Selv om han fortjent blev bedømt MPAA - R og begrænsningen af alder - 18+.

Premiere screening af båndet i Den Russiske Føderation fandt sted i 2015, verdens premiere dato er januar 2014. orkestreret den mest succesfulde projekt af den unge thriller-horror-direktør for den "nye bølge" af Adam Wingard, før du tager del i produktionen af antologien "Den ABCs of Death" og "det onde". Hans debut arbejde gentagne gange fået opmærksomhed og ros fra fans "hård film". Bidragydere Forfattere-profil presse begyndte at tale om wingard efter udgivelsen af sin ophavsret slasher "Du ender!". "Gæst" (2014 film) anmeldelser, i forhold til det første udkast, var mere positiv, lys visuel stil, saftig chernushnoe humor tiltrukket sig opmærksomhed fra mange.

Plottet af båndet ikke er i besiddelse af innovative opdagelser, så filmen "Gæst" feedback på historien linje blev behersket. Fru Peterson (Sheila Killy) og hendes mand (Leland Orser) for nylig oplevet en forfærdelig tragedie, og deres ældste søn, der tjente i hæren, blev dræbt. Derfor udseendet i deres palæ afdøde kollega David (Dan Stevens), der kom til at formidle de sidste ord i en død ven, ikke bevogtet sorg-ramte ægtepar. Peterson overtale den unge mand til at blive i deres hjem, i en kort tid, han fandt tilgang til de to yngre børn ægtefællernes - Anna (Mike Monroe) og hendes bror Luke (Brendan Meyer). Men er David i hvem han er?

Horror historie om en ulv i fåreklæder

Efter at have læst en kort beskrivelse af historien til en sofistikeret publikum, fans af genren, vil forstå, hvorfor emnet for billedet "Gæst" (2015) filmanmeldelser kaldet en anden variation over temaet af ulven i fåreklæder. Ja, i form af billedet er intet gennembrud scenarie. En sådan udvikling af historien om den visning publikum kan overveje i "stedfar" og "Hånd, der Rocks vugge." Og på trods af nogle interessante ideer Manuskriptforfatter Simon Barrett om, hvor farligt at miste årvågenhed, manuskriptet og hele filmen "gæst" af udenlandske filmkritikere anerkendte syet med hvid tråd. Dette forklarer den skødesløshed karakter mønster, der med jævne mellemrum begå dumhed, ikke sætte dem på status.

På niveau med "Fight Club"

Men positiv-minded retsenzory analysere filmen "Gæst", placeret konstruktiv feedback, der forklarer manglerne ved den script i stil stakes direktør. Og det er i projektet wingard lyse, mættede, så dårligt udtænkte plot twist handling drukne i det som i en sump. Operation direktør eksperter forbundet med en strålende spil i den post-moderne, som kan ses hele lag af pop kultur. Soundtrack lignende musikalsk akkompagnement ikoniske "drive" og "Maniac" pulserende bevægelse af kamera og mere end realistiske scener af vold, som i "Reid," fortsatte henvisning til mainstream 90'erne. Faktisk fik Adam Wingard ikke opfinde en ny sub-genre, han skabte en slags mixtape.

For alle de utvivlsomme fortjenester filmen "Gæst" (2013) af de enkelte seere sat på lige fod med den kanoniske "Fight Club". Men kritikere moderere deres iver, for David Fincher giver en universel moral, og wingard projekt løser ikke de presserende problemer, og det betyder ikke lære noget.

Afspilning de vigtigste roller

Ubestridelige velsignelse film fortjent betragtes som den førende aktør Dan Stevens, velkendte publikum af Prim britiske tv-filmen "Downton Abbey". Billedet af den karakter skuespiller passer perfekt - nyttige, smart og attraktiv. Dan helten konstant smilende, med hans smil har hundredvis af nuancer, dens spektrum spænder fra oprigtig sympati til den truende smil, lover ikke godt. Charmen af den karakter Stevens er ikke begrænset til at stole par Peterson, men på at kigge, fordi selv når helten vise sin mørke side, vil beskueren fortsat sympatiserer med ham. Og "syg" er for David, men ikke for en armada af agenter sendt til at neutralisere. Af David Stevens - er en antagonist, med karisma, eclipsing alle goodies af båndet.

Ikke ringere end ham i professionalisme, der spiller Anne Mike Monroe, som ifølge kinoremeslennikov allerede kommer i hælene på Dzheymi Li Kertis. Måske snart det bliver den nye "skriget dronning", især efter de "gæster" på skuespillerinden til at være opmærksom mastodonter moderne ledelse af, vænnet fra postmodernismen.

Det bør ikke blive forstyrret. Horror "Wedding Crashers"

Skaberne af "Wedding Crashers" instruktør Adam Schindler forfatter TJ. Simfel, ledet af en gruppe af producenter er godt forberedt til at fremme deres projekt, at skabe en spændende trailer. Selvom spændende video giver den mest betydningsfulde plot twist, men absolut iørefaldende, tilskynde folk til at se. Kritikere, der beskriver de horror "Wedding Crashers", af filmen forlod diametralt modsatte, så glem ikke at angive aldersbegrænsningen - 18+ rating og MPAA - R. Særlige Kritikere af den narrative struktur i billedet, selv om begyndelsen af båndet ganske lovende.

synopsis

Filmen begynder med en introduktion til hovedpersonen Anna (Beth Riesgraf), der lider af agorafobi, og hendes bror, der opholder sig på sit dødsleje. En mand er ved at dø af kræft, men selv i de sidste øjeblikke af sit liv, Anna nægter at tilgive sin bror, som klart hentyder til tilstedeværelsen af betydelige skeletter i familien skabet. Fortællingen begynder at vokse mere energisk med fremkomsten af tredobbelte banditter sammensat svagelige kujon, sindsforvirret galning og indsamlet leder. Der ville ikke være tid til at begynde at bekymre sig om den skæbne, den uheldige heltinde, ude af stand til at forlade væggene i hans hjem. Men ikke alle så trist, det viser sig, at Anna har et par esser i ærmet. Snart er det uklart, hvem den stakkels offer og hvem der er en koldblodig jæger. "Wedding Crashers" Dette er den synopsis af rædsel. Anmeldelser af filmen 2015 er karakteriseret som en sekundær emne af billedet.

"Mexicanske duel"

Beskylder for forspænding retsenzorov beskylder Adam Schindler projekt i narrative struktur svaghed, er det ikke muligt. Forfatteren for hurtigt sætter alle kortene på bordet: heltinden kan ikke forlade hjemmet på grund af agorafobi, røverne slået over huset på hovedet i jagten på penge, og der opstår den samme "skelet i skabet." Efter denne historie som løber ind i usynlig barriere og simpelthen nægter at komme videre. Det begynder den virkelige "mexicanske duel" fortyndede primitive psykoanalysen sessioner, hvor lyset krybe ud alle hemmelighederne fra fortiden af hovedpersonen. Emne mosaik lavet op virkelig hurtigt også, selv om skaberne af alle de kræfter, der forsøger at forsinke klimaks af en episode af den endelige åbenbaring.

Fordele og ulemper

Forfattere bestræbelser blev undervurderet fuldt ud. Anmeldelser af filmen "Wedding Crashers" (2016) peger på en række ulemper, blandt hvilke en lille mængde af stof til feature-længde film, de tegn, der kan tælles på fingrene. Nogle retsenzory siger, at på et eller andet tidspunkt i rædsel bliver til en kedelig og kedelig "boltologiyu". Blandt fordelene ved filmen ofte kaldet en professionel visuel del, foretaget på et anstændigt niveau, og den magtfulde negative karisma Jack Kesey, spillede rollen som leder af banden trio. Selv om der ifølge kritikere, selv kan han ikke hjælpe beslutte sponsorerne, at de skyder - brutale hårdeste udnytter af den "Jeg Spit on Your Grave" (dengang betragtet acceptable huller i logikken i fortælling og udskejelser historien) eller psykologisk thriller hvor indsatser er placeret på de komplekse egenskaber, frem for over strømme af blod. Som et resultat, i henhold til dommen af eksperter, filmskabere nedodayut ikke den ene eller den anden - tegnene er stereotype, forudsigelige hemmeligheder, episoder af vold er sjældne.