"Velsign den Woman": skuespillere og anmeldelser af filmen

På brede områder af verden filmindustrien melodrama har det længe ophørt med at være et populært produkt. I det nye årtusinde mesterskabet tog thrillers, blockbustere og film om vampyrer og andre antihelte. Russisk leje er ingen undtagelse. Alligevel instruktøren Stanislav Govorukhin i 2002 planlagt at lave en film om kærlighed, loyalitet og ydmyghed med det oprindelige navn "Velsign den Woman". Skuespillerne valgt til hovedrollen, med fuld dedikation tog projektet og har indset den fantastiske historie dedikeret til vores mødre og bedstemødre.

"Velsign den Woman": hvordan det hele begyndte

I kinouspeh billede, undtagen besætningen, især ingen troede. Kritikere også fastgjort på den rørstrømsk melodrama meget håb. Og dog, læse denne rørende historie, besluttede Govorukhin at tage en ferie i Statsdumaen og igen for at flytte til instruktørstolen. Interessant faktum: først efter udgivelsen af filmen på TV og overvældende reaktion af tilskuere, har journalister begyndt at finde ud af fakta om historien om manuskriptet og filmen "Velsign den Woman". Det viste sig, skuespillerne og den rolle præsenteret for offentligheden, ikke mytiske figurer og virkelige mennesker, som var at skrive en roman i 70'erne i sidste århundrede.

Den virkelige historie

Faktisk dette billede - ikke bare et andet barn af forfattere af den tunge del af russiske kvinder. Filmen blev efterfulgt af en sand historie. Han skitserede det i siderne i hans bog, en berømt sovjetisk forfatter Irina Grekov. Fra pennen af kvindens venstre mere end 10 romaner, der er blevet populære i sovjettiden. Det viste sig, at under pseudonymet skrev sine romaner berømte videnskabsmand Elena Sergeevna Venttsel. "Værtinde" - var navnet på det produkt, der dannede grundlag for filmen "Velsign den Woman", og skuespillerne flyttede til historien skærmen Kiryushina familie. Vera, som Svetlana Khodchenkova spillet, er blevet indbegrebet Olgi Semenovny, og kommandør Larichev, der vandt hjerter af millioner af kvinder, takket være workshoppen Balueva spil Alexander - hendes mand Konstantin Vasilyevich.

En dag, der er ankommet med sin familie på ferie til Odessa, Elena flyttede ind i pensionatet Kiryushin. Siden da, mellem kvinder slog op en stærkt venskab og lære den fantastiske livshistorie Olga, besluttede hun at flytte den til siderne i romanen, der udkom i 1976. Desværre har hverken forfatteren eller hovedpersonerne i romanen ikke leve op til sit filmatisering. Ikke desto mindre er instruktøren forsøgte at formidle den mest realistiske billede af den russiske kvinde, der er beskrevet i bogen.

"Velsign den Woman": skuespillere og roller

Forud for starten af optagelserne forblev et spørgsmål om måneder, og de medvirkende er endnu ikke blevet afhentet. Stanislav Govorukhin begyndte casting for den del i filmen. En sekundær rolle, når skuespillerne er blevet godkendt. Den rolle, som den excentriske skuespillerinde Kunina, der boede i huset Larin, gik til Inne Churikovoy. Anna, mor Vera, var at spille Irina Kupchenko. Aleksandr Mihaylov måtte legemliggøre Yurlova, anden mand af heltinden. Vitali Hanin castet som oberst Ryabinina.Takim mangfoldigt og stjernernes direktør Govorukhin set hans film "Velsign den Woman". Skuespillerne og den rolle, den anden plan blev udtænkt til mindste detalje og uden tvivl. Men hovedpersonerne er ikke blevet fundet. Som et resultat, den sidste dag i auditions Govorukhin om hovedrollerne besluttet at godkende Vladimir Guskov og Masha Mironova.

Men sagen har ændret alle rettet planer. Løb ind i lokalet pjusket og skræmte Sveta Hodchenkova, første-års studerende på drama skole, og forpustet, sagde hun, at hun kom til audition til rollen som Faith søster. Et blik på den skrækslagne pige og bølger, og talte til hende i et par minutter, Govorukhin straks indså, at han havde fundet hovedpersonen til sin nye film. I forbindelse med disse ændringer i menneskets billede blev givet Aleksandru Baluevu, også til audition til rollen som den øverstbefalende for den sovjetiske hær.

filmen

Ode sovjetisk kvinde - så bag kulisserne besætningen kaldte filmen "Velsign den Woman". Skuespillere læse manuskriptet, forstå: at genskabe ånden fra en svunden tid, vil det tage en fuld nedsænkning i deres egne figurer. Om hvad fortæller dette billede?

Filmen begynder i det fjerne 1935. Unge sytten år gammel pige Tro på stranden møder militæret. Mellem mennesker bandt afslappet samtale. Flygtig møde vender liv i tro på hovedet. En mand to gange hendes alder tilbyder at gifte sig med ham og gå med ham fra hendes fødeby. Og begynde at vandre og Vera omskiftelser i livet som hustru til den øverstbefalende Aleksandra Ivanovicha Laricheva. Permanent nomadiske liv i forbindelse med udnævnelsen af sin mand, ingen familie reden, Shunechki modvilje mod at få børn, krigen, død kære - en masse besvær overgik denne vedholdende kvinde, klar til at sende til skæbnen, men ikke mister håbet og troen.

Hovedidéen i "Velsign den Woman", som perfekt legemliggøre aktørerne til skærmen livet af hans figurer, er der en følelse af kærlighed og hengivenhed, at russiske kvinder i hele hans urolige liv snigende ind i hjertet.

Anmeldelser af filmen "Velsign den Woman"

På box office, som forudsagt af kritikere, at filmen mislykkedes. Cash samlinger var elendige. Men TV-versionen som en 4-del Filmen vandt publikum. Denne byge af positive følelser og reaktioner på filmen "Velsign den Woman" støbte og besætning havde ikke forventet. Det var en succes! Beskueren elskede denne film, og han kom til at smage ikke kun den ældre generation, men også unge mennesker.

Kritisk anerkendelse og udmærkelser

Enhver, der iagttog det billede, erkender, at de aktører og rolle i filmen "Velsign den Woman" fra det første minut show tager beskueren ind i atmosfæren af disse år. Det er grunden til, på trods af de negative prognoser for industrien koryfæer, har filmen fået positive tilbagemeldinger fra publikum og juryen for mange festivaler.

Filmen blev nomineret til "Nick" i 2003. Svetlana Hodchenkova blev nomineret til den samme filmfestival for kvindelige hovedrolle i filmen "Velsign den Woman". Inna Churikov fik "Nick" for kvindelige birolle i filmen. På festivalen i Gatchina billedet blev tildelt en særlig pris for udformning af de lyriske temaer, og Hodchenkova modtog statuetten for bedste kvindelige hovedrolle.