SundhedStomatologi

Tandimplantater: patient anmeldelser kirurgi

Takket være fremskridt inden for moderne medicin tandklinikker og klinikker ikke længere de grimme steder, som folk har forsøgt at komme rundt og ideelt aldrig besøger. En af disse resultater - er indførelsen af teknologi, takket være som det blev muligt at implantere patienter tandimplantater.

På trods af, at tandlæger sætte deres relativt lang tid, rapporter om proceduren er ret forskellige. For at forstå dette spørgsmål, er du nødt til at finde ud af essensen af operationen udføres med manipulation.

Implantater tænder vurderinger af dem er ganske modstridende, er kunstige udskiftning tænder gået tabt som følge af at fjerne det, og som et resultat af skade eller tab. I øjeblikket tandlæger tilbyder at installere to typer implantater - skrue og plade base. Hvordan adskiller de sig?

Plade implantater tillader udskiftning flere tænder, der støder op til hinanden, da deres rod portion til implantation i legemet af gummiet foretages pladeformet og tillader en pålidelig fiksering i kæben. For at udskifte kun én tand tandimplantater almindeligt anvendte skrue tænder, og omkostningerne herved er sikkert under pladen. På grund af dette, er de meget populære hos patienterne.

Installation af tandimplantater skal ske efter en samlet vurdering af den generelle sundhed af patienten kunne identificere de individuelle beviser eller identificere kontraindikationer til implantation af kunstige erstatninger. I modsat fald fører til det faktum, at patienter, der installerede implantater tænder, forlader de fleste negative anmeldelser, som levende beskriver operationen som en meget smertefuld procedure, der fører til negative konsekvenser.

Der er en række af kontraindikationer for tandimplantater, at være opmærksom på. Disse omfatter primært forbud mod at udføre denne operation, patienter, der lider af hepatitis, kræft, lider hjertesygdomme. I modsat fald fører til det faktum, at sammen med den åbenlyse fordel, der giver tandimplantater, anmeldelser om dem er forskellige fra de tilhængere og modstandere af den tandkirurgi. Implantationen ikke udføres, og af de ikke jawbone visse krav.

Men retfærdigvis skal det bemærkes, at mange af dem, der allerede har installeret implantater tænder, anmeldelser stadig efterlade et positivt, at bemærke, hvordan den æstetiske side af operationen, og dens positive indvirkning på den generelle sundhed. Faktisk, efter restaureringen af forringet tandsæt i mennesker forbedrer processen med at tygge mad, hvilket igen har en positiv effekt på fordøjelsen.

Uanset negative anmeldelser ikke skræmme os nogle patienter, hver person har ret til at træffe beslutning om implantatplacering, baseret på deres viden og tillid til tandlæger, for hvem det vigtigste - ikke deres merkantile interesser og patienternes sundhed og skønhed deres smil.