Serien "og bolden vil komme tilbage": anmeldelser

Til dato, programmet for enhver kanal er fuld af sæbeoperaer, som er stemplet på næsten det samme mønster. Det viste sig at være en behagelig undtagelse til serien "og bolden vil komme tilbage." Skuespillere og rolle modtaget positiv feedback, ikke kun fra tilskuere til den ældre generation, der har i princippet mere fri tid ser denne slags film. Jeg er glad for den unge generation, der, på trods af tid og vifte af interesser, helt fjernt fra den russiske biograf, tilføje anmeldelser om filmen som en interessant og tankevækkende.

Alle afkast

Titlen på filmen er der en linje fra en sang om bolden. Bulat Okudzhava sangen "ballon" lyd i starten af hver serie. Det er symbolsk. Alt i livet, før eller senere falde på plads.

lektion

skaberne af serien har gjort et stort stykke arbejde, når klar til at skyde filmen "Og bolden vil komme tilbage." Skuespillere og roller er valgt meget fornuftigt. Filmen ser ud, de siger, "i samme åndedrag." Den skæbne pigerne rive, og tvinger beskueren til at opleve, og at fordømme, og uden at efterlade en ligegyldig. I modsætning til mange tv-serier "og bolden vil komme tilbage" får kun gode anmeldelser. Publikum værdsat forsøg af forfatterne til at skabe ikke bare en anden "sæbe", og kvaliteten dramatisk historie, der vil tvinge til at tænke over deres handlinger. Mange af problemerne i vores liv ske ved uklarhed og misforståelser. Og lider ikke kun os selv, men også de omkringliggende.

kvindelige venskab

Kvindelige venskab - genstand for endeløse debat og vittigheder. Som det fremgår af serien "og bolden vil komme tilbage", skuespillere og bekræftet og nægtet påstanden. Enhver venskab skal gå gennem prøvelser. Og kun en virkelig loyal ven vil være i stand til at gemme den. Og heltinden i serien, efter at gå gennem mange prøvelser, efter at have levet et vanskeligt liv, forstå, at ægte venskab er bedre, kan ikke være noget.

barndomsvenner

Serien "og bolden vil komme tilbage", skuespillerne og de roller, de udfører, fyldt aften visning nostalgi atmosfære. Sikkert hver seer ser den første serie, minder sin gymnasietid. Efter alt, hver af os, også var rigtige venner, og får lidt trist over det faktum, at du ikke forstår, hvornår og hvordan det endte. Når barndomsvenner, ser det ud til, at dette venskab vil vare evigt. Der er ingen grund til misundelse og jalousi, selvom de forskellige sociale status, eksterne data og intelligens.

Det handler om det, og serien "og bolden vil komme tilbage." Anmeldelser indgivet af publikum, der forårsager et ønske om at endnu engang gennemgå filmen. Publikum af den ældre generation anbefales til visning showet primært til teenagere. Grunden har meget at lære, og hvem ved, måske denne historie vil ændre nogens liv til det bedre.

Styrke Test

Bryst kæreste Alex, Tanya, Tro og Lys lægger ikke mærke noget omkring, der kan ødelægge deres venskab, lægge planer for fremtiden og drømme om eksamen. Det synes det vil vare evigt. Men pigens drømme ikke falder sammen med planerne for instruktøren af filmen "og bolden vil komme tilbage." Anmeldelser af serien viser, at skaberne af ideen mislykkedes. ventede Publikum spændt udgivelsen af en ny serie, diskutere personernes handlinger.

Det er mærkeligt, hvordan undertiden er tilfældet vælter en levetid og er meget smertefuldt at indse, at alle dem, som du har tillid til, og som han elskede i mange år, var i stand til at vende sig bort fra dig. Skyld, mærkeligt nok, ikke united venner, tværtimod, de stopper for at chatte. Stærk venskab kommer til en ende. I serien "og bolden vil komme tilbage," skuespillerne og rollerne af dem spillede, tvunget til at tænke over deres handlinger og konsekvenserne af alt, hvad vi gør.

beherskelse

Plottet udvikler sig i flere retninger. Seeren har mulighed for at følge skæbnen for alle hendes venner på samme tid. Dette giver dig mulighed for at holde spændingen, indtil den sidste episode "og bolden vil komme tilbage." Skuespillere bemærkelsesværdigt klaret opgaven. Deres spil, at dømme efter de anmeldelser, meget økologisk. Specielt succesfulde spil seere tror Yulia Yurchenko. Det er bemærkelsesværdigt revne dødelig skønhed, subtile og beregning, og selv billedet af dumme dukke, som er forblevet i hukommelsen af publikum efter hendes tidligere arbejde, var ude af stand til at forhindre.

De, der iagttog "og bolden vil komme tilbage," serien positive tilbagemeldinger, publikum hjerteligt sympatisere med heltene. Men ikke alle venner forårsage sympati. Handlinger af nogle af dem forårsage et ramaskrig. Publikum bemærkes, at ikke alle pigerne til fuldt ud at forstå, hvad ægte venskab, Lyset manifesterede sig ikke med den bedste hånd i begyndelsen, når de er inviteret til skolebal fyr, der kunne lide Tanya. Og alt hvad der sker ved udløbet, ser det ud til, af ringe interesse for hende. Hvis vi sammenligner skæbne heltinder i filmen "Og bolden vil komme tilbage", af filmen kritiseret enstemmigt adfærd Svetlana. Men denne idé manuskriptforfatter - viser, at det ikke altid oprigtige venskab fra alle sider. I en serie af Svetlana anerkendes det, at blev venner med Vera netop på grund af, hvad der var forelsket i sin far. Selv om det er muligt, det er en anden løgn for at nå deres mål.

uretmæssigt anklaget

På den situation, hvor viste sig at være heltinden "og bolden vil komme tilbage" anmeldelser entydig - alle tilskuere fordømme piger, der ikke redde Tanya, men ingen taler om årsagerne til, hvad der skete. Ingen lægger mærke voksen skyld, også optaget med deres liv og ikke at lægge mærke til noget omkring.

For det første er det om faderen til Shura, som, i det store og brækkede hendes liv. Hans afgang til en anden familie, og var årsagen til alle de tragedier, der har ramt de heltinder i filmen. Efter alt, hvis Shura er væk med udløbet, Faith og Tanya ville være på udkig efter hende, havde Tanya ikke gå at ramme voldtægtsmænd, ville Vova ikke hævne hende og ville ikke have landede i fængsel.

Fædre og sønner

Dem, der så showet "og bolden vil komme tilbage", vises kommentarer i adressen forældre. Filmen - en lejlighed til at reflektere over den evige problem med fædre og børn. Hver familie opdragelse døtre førte det til dette resultat. Et eller andet sted - favorit også, et eller andet sted - som ukrudt i sig selv, men et eller andet sted forældrenes kærlighed erstattet pengene.

Serien "og bolden vil komme tilbage" (af filmen for at bevise det) - det sociale og psykologiske drama. Den indeholder alle sider, afslører konflikten mellem generationerne - en manglende forståelse hos forældre og tabt hos voksne problemer, ensomhed og angst for barnet, der har at gøre med problemer på egen hånd. Og det handler ikke om materiel bistand, men primært på den moralske.

Filmen er meget at lære, gør det klart, at vi ofte mister kontakten med deres børn. Udadtil sikre familier faktisk har store problemer. Serien "og bolden vil komme tilbage", og den rolle, skuespillere demonstrere, hvordan voksne lemlæste deres børns liv. Selv i en familie-Thani, den mest tilsyneladende velstående, der er en tæt åndelig kontakt mellem mor og datter. Det tegner sig for pigerne til at søge trøst i den kreds af venner.

Ikke børns problemer

Men børnene, på grund af manglende erfaring, er det svært at træffe de rigtige beslutninger, og at publikum i serien "og bolden vil komme tilbage" anmeldelser om holdningen hos piger til hinanden er meget negativ, men i virkeligheden kun lyset ikke har deltaget i livet i ex-veninder. Tro forsøgte at hjælpe fra starten, da Tanja Shura reddet fra at blive voldtaget, men hun kunne ikke komme ud. Piger selv kunne ikke forestille sig, at dette kunne ske. Den eneste fornuftige person i denne situation, forblev Zoe, i modsætning til lærere, som ikke reagerer på tabet af studerende. Af den måde, om Zoe, heltinden i serien "og bolden vil komme tilbage", kommentarer kan efterlades selvmodsigende. Bragt op i sværhedsgrad, er det ikke i stand til at udtrykke de følelser af en studerende ikke altid gøre det rigtige fra et synspunkt om moral, men hendes forståelse det var den rigtige beslutning på det tidspunkt. Som et resultat, Zoe fik, hvad hun ønskede, og hjalp tidligere klassekammerater, på trods af at et nært venskab i skolen ikke var blandt dem.

boomerang

Evaluering af serien "og bolden vil komme tilbage", aktører og roller, hvor bidrage til at belyse de mange problemer i det moderne samfund, forsikrer os om, at sommerfuglen effekt er gyldig. Yderligere liv i ex-veninder føjes til korrektion for den frygtelige ulykke. Schur har lidt mere end nogen anden ... død moderen efter tunge drikke sessioner og en uventet graviditet sænkede den til bunden. Men hun finder styrken til at kæmpe. Ved udgangen af filmen falder alt på plads, og Shura finder sit kald i bistand til patienter, finde fred og stabilitet.

At dømme efter de anmeldelser for filmen "Og bolden vil komme tilbage", skuespillere og roller - en organisk helhed, hver på sin plads. Valget af skuespillerne er meget god. Beskueren dykker ind, hvad der sker, så begivenhederne i rammen til at ændre holdningen hos kunstnerne. Alle pigerne spillede hovedrollerne har vist sig i forskellige projekter, så tilskuere kom til at se filmen med en bestemt stemning og forventninger primært på skuespillerens spillet.

Men takket være det kreative team, der skabte showet "og bolden vil komme tilbage," skuespillerne var i stand til at vise sig på en ny måde.