Roller og skuespillere: "The Sixth Sense" Mystiske amerikanske filmanmeldelser, prisuddelinger

Filmer med Bryusom Uillisom har en funktion - de er altid sjovt at se. Stor talent og enorme karisma af skuespilleren gør et billede med sin deltagelse mindeværdige og spændende. Hvis du vælger, hvilke bånd i den filmografi af Bryusa Uillisa er de bedste, så er denne liste er sikker på at gå ned en mystisk thriller "The Sixth Sense". Filmen var et kæmpe hit med seere og blev nomineret til seks priser "Oscar". Kritikere siger, at rollen som en børnepsykiater Malkolma Krou bedste arbejde Bryusa Uillisa. Cast ( "The Sixth Sense"), hovedrollen i filmen, for at skabe et harmonisk hold, der gav endnu mere overbevisende thriller.

Historien om maleriet

"The Sixth Sense" - en film af indisk oprindelse direktør M. Night Shyamalan. Han er kendt for seere af film som "tegn", "The Village", "After Earth", "Visit" og serien "The Pines". Direktøren foretrækker at arbejde i genren af mystiske thriller, selv om der er blandt hans film og familie melodrama "Stuart Little", som i øvrigt blev udgivet samme år som "The Sixth Sense".

"De ser kun, hvad de ønsker at se" - disse ord ni år gammel dreng Cole skjuler fingerpeg af filmen, men at seerne vil være i stand til at gætte i slutningen, i de sidste 10 minutter af skærmen tid. "The Sixth Sense" - en film med en uforudsigelig resultat, og en, der fuldstændig ændrer betydningen af historien fortælles i det. Oshelomitelen finaler så mange er ved at gennemgå filmen igen for at se det fra et andet perspektiv. Det blev derefter begynder at blive tydelige, mange øjeblikke, der er næsten umuligt at se på det første visning. "The Sixth Sense" er et maleri med en dobbelt bund, hvilket gør det så interessant og attraktivt for tilskuere.

Cast ( "The Sixth Sense"), harmonisk matches, hvilket giver filmen en overbevisende realisme.

En gang i et barn psykiater Malkolma Krou hus netop modtaget en pris for fremragende præstation, modnet pauser hans tidligere patient. I alle deres problemer og fiaskoer, bebrejder han lægen, og derefter skyder ham.

Et år senere, Crowe interesseret i tilfældet med ni-årige Cole, hvis symptomer gentages historie at skyde ham patient. Psykiateren forsøger ikke kun for at hjælpe drengen, men også for at forstå, hvad han havde begået en fejl, når man arbejder med Vincent Gray, der har begået et angreb på ham.

Coles problem er, at han ser døde mennesker. Peers overveje drengens mærkelige og nedgøre det, og skræmt af visioner for sin søns mor forsøger at hjælpe. Gennem hele filmen Crowe ligger ved siden af drengen og håber, at denne gang vil være i stand til at finde årsagen Cole frygter og hjælpe din lille patient. I de sidste 10 minutter, vil seeren få en udtømmende svar om nogle af de mærkværdigheder af filmen og retardering nedsænket i sig selv, og dødeligt bange dreng.

Tegn og kunstnere af filmen

Cast ( "The Sixth Sense"), blev valgt med omhu. Mange af dem havde at gøre en indsats for at spille deres roller. Således er den venstre-hander Bruce Willis måtte lære at skrive med sin højre hånd, så publikum ikke har bemærket fraværet af sin venstre hånd vielsesring. Donnie Wahlberg haft værre - til rollen som en psykopat, en tidligere patient Malkolma Krou, havde han tabt sig.

Bryus Uillis

Den rolle, som barnet psykiater i filmen "The Sixth Sense" har bragt marcherer at falde skuespillerkarriere til et nyt niveau af popularitet. Bidraget til at forbedre billedkvaliteten og den finansielle stilling - for denne rolle, Willis modtog 100 millioner $.

Toni Collette

Australske skuespillerinde medvirkede i Lynn Sier, mor til den unge Cole. Denne rolle indbragte hende en nominering for "Oscar" award. Den sidste af arbejdet Toni Collette i filmen - horror "Krampus", hvor hun spillede moderen i familien, modtager i julen i sit hjem slægtninge.

Oliviya Uilyams udført i en mystisk thriller "The Sixth Sense" rolle hustru Malcolm Crowe, Anne. Hendes karakter er næsten hele filmen er tavs, men det spiller en meget vigtig rolle i forståelsen af hvad der sker med hovedpersonen. Leder thriller for anden gang, bliver det klart, mange aspekter i forbindelse med Crowe og hans kone. Den sidste af det arbejde, som skuespillerinden - deltagelse i en fantasy actionfilm "The Seventh Son". Af de mest interessante malerier, som medvirkede Oliviya Uilyams, er det værd at bemærke den politiske thriller "The Ghost".

Mischa Barton spillede en cameo i thrilleren, men en af de mest skræmmende og mest mindeværdige scener - spøgelse pige Kiry Kollins, der kommer til Cole.

Trevor Morgan, ligesom Haley Joel Osment, medvirkede i "The Sixth Sense" i stadig meget ung alder. Han har været bag haft en god oplevelse med skydning. I thriller spillet Trevor Morgan en meget lille rolle - skolekammerat af hovedpersonen, Tommy Tammisimo. Om Cole nævner det kort i samtale med en psykiater.

De mest berømte værker af skuespilleren begyndte at male "Jurassic Park 3" og thrilleren "The Glass House".

Donald Wahlberg medvirkede i thrilleren "The Sixth Sense" Vincent Gray, en tidligere patient af Dr. Crowe. Publikum er han kendt for sin rolle som detektiv Erika Metyuza i flere film af rædsel serien "Saw". En anden berømt værk Wahlberg - rolle fremmede Duddits, der kom til Jorden for at redde hende fra erobringen af andre udlændinge. Donald - ældre bror Mark Wahlberg, der har mere end lykkedes skuespillerkarriere.

Haley Joel Osment - ung skuespiller, den lovende

Viser sig i reklamer i en alder af 5 år, blev Haley spottet af instruktøren Robertom Zemekisom. Han inviterede drengen til at deltage i filmen "Forrest Gump". Efter sådan en start begyndte mange tilbud kommer ung skuespiller, men han fuldt oplyst hans fremragende skuespil talent i film som "The Sixth Sense", "Pay Det Fremad" og "Artificial Intelligence". Osment kom til støbning rolle Cole meget alvorligt - det er tre gange fuldt læse manuskriptet og billedet kom på prøve i en uafgjort.

Voksende påvirket ikke bedst på skuespilleren. Efter "kunstig intelligens", han medvirkede i 8 film, som ikke har forårsaget megen interesse blandt publikum.

Opfattelsen af en film

Filmen er så inspireret kritikere, der blev nomineret til 6 awards "Oscar", men resultatet er endnu ikke modtaget nogen statuer. Ikke desto mindre er filmen en af de bedste thrillere og fortsætter med at begejstre nye seere fantastisk slutning og delikat skrevet ud et scenarie, hvor kun nogle få skræmmende øjeblikke, men filmen holder i spænding alle to timers skærm tid.

En vigtig rolle blev spillet af skuespillere valgt til en thriller. "The Sixth Sense" - er en stor duo Bryusa Uillisa, der gik væk fra den traditionelle rolle superhelte og ser træt i sine baggy tøj og derefter den unge Haley Joel Osment, perfekt spillet skræmt til døde af barnet.

"The Sixth Sense" og "Oscar" i 2000

Filmen er instrueret af M. Night Shyamalan blev nomineret til seks priser "Oscar". Selv om ingen skattede figurer filmen aldrig modtaget, "The Sixth Sense" er blandt de ti bedste mysterium roman af hele tiden, og altid i spidsen i rækkefølgen af billeder med det uventede resultat.

"Oscar" i 2000 i kategorien "Bedste Film" gik til filmen "American Beauty". Men ved prisoverrækkelsen skuespiller Maykl Keyn, der vandt nominering for bedste mandlige birolle, meget kærligt af sin unge rival, Haley Joel Osment, at bemærke den ubestridelige talent af sidstnævnte.

Interessant faktum: hvem er fremsat af Bryusa Uillisa i "The Sixth Sense"?

Den berømte skuespiller i den russiske dubbing stemme ofte siger Vadim Andreev. Men kun få mennesker ved, at Bryusa Uillisa i thrilleren "The Sixth Sense" udtrykt af andre berømte russiske skuespiller - Michael Porechenkov.

konklusion

På trods af den langsommelige fortælling og mangel på dynamik, "The Sixth Sense" er en af de bedste psykologisk thriller, overtaget de sidste 20 år. Filmen ser på én gang, og det uventede slutning, forklarer essensen af, hvad der sker i hele billedet, et mesterværk.