Nyheder og SamfundKultur

Quest "isoleret" (Shock Therapy): anmeldelse, anmeldelser

Samtidskunst tilbyder ikke kun rollen som tilskuer, men deltager i spændende og interessante arrangementer. Vi taler om de quest forestillinger finder sted i realtid. Til dato er der mange projekter, hvor deltagerne kan prøve at optrævle hemmelighederne og mysterier fra fortiden, nutiden og fremtiden af science fiction. Særlige kærlighed besøgende og beboere i hovedstaden optjent søgen "isoleret", skabt af en gruppe unge entusiaster af "Shock Therapy". Denne spændende performancekunst at fortælle vores publikation.

Spillets plot

Dit hold bliver et hold af forskere, som vil gå ind i en hemmelig laboratorium - det er det vigtigste legenden om jagten "isoleret". Senest har dette forskningscenter mistet kontakten, og spillerne skal vide, hvad der skete der. Secret laboratorium mødes du pakket entourage minder film og spil om rummet. I bygningen en komplet rod, og følte tegn på en kamp. Blod pletter tyder på, at der var noget forfærdeligt.

Hele personalet var væk, og du har brug for at forstå situationen, og i en vis tid. Og for at gøre dette spillerne skal løse nogle interessante logiske opgaver, få nøglerne og adgangskoder, der kører laboratorium ledelse. Dette vil være den vigtigste opgave, der skal gøres for at få questen "isoleret".

vigtigste modstander

Meget snart, under passagen af forestillingen spillerne indse, at de ikke er alene i dette laboratorium. Desuden den, der bor i dette forskningscenter, ikke vil have dem til hurtigt og nemt bestået søgen "isoleret". En anden (nemlig at fjenden du vil møde under passagen) er i stand til ikke blot at rive dig i stykker, men også sætte din krop til fosteret, hvilket gør din død mere smertefuldt. Således at spillerne vil være ikke blot intelligent, men også adræt og adræt for at holde sig i live. Efter passagen af spillet er givet et par kollektive "liv". Og hvis de vil brænde, så missionen vil blive svigtet.

møbler

Quest-performance "isoleret" slår sine spillere atmosfæren. Efter alt, er alt gennemtænkt til mindste detalje. Realistisk natur, høj kvalitet lydeffekter, bedøvelse specielle effekter, samt talentfulde skuespillere - det virker til at sikre, at alle besøgende kastet ud i passagen af jagten. Dette tyder på, at projektet arbejdede folk klart forstå de regler og love i spillet "hororr" stil.

Skræmmende uhyggeligt

Passage af opgaver sker i næsten komplet mørke, fordi holdet har kun et par lanterner. Ydeevne Atmosfæren er meget skræmmer mange "forskere", således at 15% af spillerne bliver bedt om at stoppe med at spille på grund af ubeskrivelig rædsel. Skuespillere tilføje ofte improvisation i sit spil, hvilket gør situationen mere ægte og skræmmende. For her "fremmed" - ikke en dum skabning, der udelukkende handler på manuskriptet, men en alvorlig modstander, som reagerer på spillernes handlinger. Og det er en stor fordel, arrangørerne og arbejdere "Shock Therapy". Quest, anmeldelser, som er meget positiv, gør et uudsletteligt indtryk på spillerne, og 95% af de besøgende til at anbefale den til dine venner og bekendte.

passage job

Spillets plot er ganske lineær, og opgaven skal udføres i en bestemt rækkefølge. På passagen af søgen er givet en time. I løbet af denne tid, vil de besøgende kunne køre og, og tænker, og i høj grad bange. De plot drejninger af ydeevnen med hvert øjeblik, og spændingen vil øge spillere fra de første sekunder af spillet til finalen. Det er yderst vanskeligt at inkludere logisk tænkning, når du sindssygt skræmmende. Så det er nødvendigt at overvinde panik og til at samle sine tanker, for at forstå, hvor de skal gå næste.

Opgaverne er ganske enkel: finde den vare eller vælge koden. Her behøver du ikke at puslespillet løbet komplekse puslespil, fordi grundlaget for denne præstation er ikke en test af dit intellekt, og de følelser, du føler, når de passerer. En spændingen af spillerne er begyndt at føle fra starten.

Denne unikke placering

I løbet af det spil, du nødt til at studere placeringen på 300 kvadratmeter, det er det rum blev lavet om i denne søgen. Moskva tilbyder en række sådanne underholdning, men kun præstation "isoleret" er skabt med sådan en stor skala. Under afspilning gang besøgende bliver nødt til at køre gennem de smalle korridorer og usædvanlige værelser og laboratorier, fuld af alle mulige rekvisitter. Det er svært at modstå fristelsen til at studere hvert emne mere grundigt, fordi passagen af ydelsen er begrænset, og omgivelserne er meget nysgerrig. Ifølge selskabet, "chokterapi" måtte få lov til at installere nogle elementer. På den indvendige skabelse det tog seks måneder, og dette tyder på, at situationen er gennemtænkt til mindste detalje.

spillets regler

Pass quest "isoleret" kan være både sammen og en gruppe på op til syv personer. Minimumsalderen - 16 år. Under passagen nødt til at bruge deres logiske evner og til at afstå fra at bruge magt. Dette gælder især for situationer med en skuespiller, der vil fungere som "fremmede". Bemærk venligst, at det er umuligt at engagere sig i hånd til hånd, er det straks diskvalificere holdet og pengene betales for spillet, vil du ikke blive returneret.

Rangers quest vil bede dig om at forlade før indtaste dine tasker, telefoner, tablets og andre emner. Det er tilrådeligt at afholde sig før spillet fra alkohol, fordi administrationen har ret til at annullere passagen af spillet, hvis nogen fra gruppen beruset. I dette tilfælde, penge, du ikke får tilbage. I processen med at passere spillere kan omarrangere tingene fra sted til sted og gennemføre alle deres ideer om passage af quests i praksis uden at kigge på det rod, de forlader. Men det er strengt forbudt at bryde rekvisitter. For at bestå søgen er bedre at vælge komfortable sportssko tøj og sko, der ikke vil hæmme eller begrænse bevægelse.

tekniske oplysninger

passerer udgifterne til søgen afhænger af antallet af deltagere. Minimumsprisen for et hold af op til fem personer - 6 tusind rubler .. For hvert yderligere medlem af spillerne skal betale 1 tusind. Rubler. Temmelig billige, i betragtning af at en masse indtryk og fornemmelser, der vil give dig den søgen "isoleret". Rabat kupon kan spare dig nogle penge. Hvor kan man få det? Ganske ofte, administrationen af "chokterapi" udfører forskellige aktioner og giver en rabat til sine regelmæssige og nye besøgende. Hvis du vil vide, hvordan man får en kupon, kan du bede operatøren, når booking billetter.

Adresse, som er denne søgen: Moskva, Serpukhov aksel 7. For at nå bygningen, kan du fra metrostationen "Tula". For ejere af biler til rådighed på stedet sikker parkering.

Quest "Isoleringen af 2,0: Instinct"

Den enorme succes af den tidligere resultater har tvunget arrangørerne til at tænke på efterfølgeren. Og bare et nyt projekt er blevet skabt for tre måneder. Selvfølgelig kan den "instinkt" ikke kaldes en fortsættelse af jagten "isoleret". Her venter på nye eventyr og opgaver samt Uncharted placering og andre regler i spillet. På dette tidspunkt vil dit hold være en gruppe af ufologer, der fik en mærkelig signal til efteråret UFO. Nu, du går med venner til ulykkesstedet, og plottet er et hemmeligt fængsel.

Gates institutioner er åbne, og stedet ser meget forsømt og øde. Et øjeblik senere vil du indse, at de er blevet genstand for plads fremmede jagt - "Predator". Du skal bare en videnskabsmand, er det usandsynligt at besejre uhyret med magt, således at den ene vej ud - at skjule. En fristed, hvor du vil være. Et stort antal værelser med jordiske og udenjordiske artefakter, endeløse korridorer, indbyrdes forbundne trapper og hemmelige passager - alt dette vil give husly, hvis du ikke bukke under for panik og tænd for optagelsen.

Usynlighed - nøglen til succes

Hvis den første version af den søgen "I isolation" spillere ofte måtte løbe væk fra "fremmede", så den nye fjende må skjule. Efter alt, for hver gang de "Predator" registrerer spiller med holdet skudt 10 minutter i sanktioner, som tilføjer til sværhedsgraden af fornemmelser. Denne præstation er ikke så forfærdeligt som stressende. For her spillerne nødt til at sidde med tilbageholdt åndedræt, i håb om, at de ikke vil lægge mærke til. I pauserne mellem de "gemmeleg" nødvendigt at løse logiske problemer.

Atmosfæren og omgivelser

På trods af, at den "Instinct" - en ny quest, har han tjent en masse positiv feedback fra spillerne. Her hele miljøet designet til bagateller. Interiør værelser vil ikke lade dig tvivler på, at du er på det område af et hemmeligt fængsel. Hertil kommer, at genstande af udenjordisk oprindelse, som du finder på den placering, samt atmosfæren i spillet, vil gøre du tror på fremmed indblanding. Jeg vil især gerne fremhæve kostume af hovedfjenden - "Predator". Dette er ikke nogen almindelig maske, købt på salg i butikken vittigheder. Hele kostume er lavet af silikone og ser spektakulære i mørket og lyset af lamper.

Kæmpe imponerende og talentfulde skuespil, gør du tror på virkeligheden af, hvad der sker. Musikalsk arrangement vil tilføje stress og fordybe sig i spillet. Generelt er dette ydeevne - en anden vellykket etablering af "Shock Therapy", som quests er blandt de bedste i landet. Anmeldelser om spillet mere end positivt, således at den storm af følelser og adrenalin, du har opgivet.