Liste over film om robotter: beskrivelse, ratings, anmeldelser, og anmeldelser

Menneskeheden ophidser ideen om kunstig intelligens, at muligheden for at erstatte en person kunstigt forlænge livet og overvinde alderdom. Disse tanker og ønsker er afspejlet i denne genre som film om robotter. bedste Listen opdateres årligt, da dette spørgsmål er meget frugtbar for forskning. Ved første robotter var bare hjælpere i hjemmet, smarte gadgets og "kirtler", men derefter forfatterne har lært at se i deres sjæl, sind, og selv ønsker. Måske som følge af robot kan erstatte menneskelig?

For at gøre livet lettere

Menneskeheden har altid forsøgt at skille sig af arbejdet og at flytte ansvaret for andres skuldre. Desuden er det ønskeligt, at skuldrene var underdanig og udøvende magt. Tiden går, verden ændrer sig, og forskerne er kun voksende ambitioner. I dag er det ingen overraskelse robotteknologi næsten alle nicher i livet. Robotter er ligesom en person, fordi udviklerne har tendens til at bruge interface og give sine skabninger den menneskelige billede. Robotten kan have en vis karakter og en lidt anderledes fra den person i mængden. Der var en tid, hvor robotten betragtes som en fiktion, uudgrundelig fantasi, der først blev annonceret tjekkisk fiction forfatter Karel Capek. Han beskrev den grundlæggende betjening af robotten, foran alle videnskabsfolk-ingeniører i det nittende århundrede. Det Capek gav navnet på hans skabelse, sikring disse mekanismer. År senere, har forskerne fokuseret på hvordan man kan give en mekanisk krop af den menneskelige intelligens, for at skabe den perfekte cyborg, i stand til at udføre arbejdet selv. Disse fantasier lov til at lave film om robotter og cyborgs.

Liste med vægt på de vigtigste punkter

Mennesket har aldrig ændret sin mening om, hvad der er toppen af evolutionen. På trods af sin svaghed, sygdom, og kvaliteter af karakter, finder han sig en dominerende enhed, og derfor forestiller robotter deres ansatte. En del af filmen robotter sætter det i den situation, assistenter, men det mest interessante er de film om killer robotter. Listen er naturligvis åbner rækken af malerier af Terminator. Unik Arnold Schwarzenegger legemliggør en unik måde, ikke bliver forældet i løbet af årene. I den første film, han spillede rollen som skurk, men på trods af dette, har trukket på sin side af publikum. Missionen af "dårlige terminator" var enkel at en primitiv - at dræbe mor til lederen af opstanden af de mennesker, for at udelukke muligheden for hans fødsel. Undgå robotten kunne kun svag mand, der også blev sendt fra fremtiden for at beskytte kvinderne. I sidste ende, viser det sig, at forekomsten af denne person skaber en tid paradoks, det var ham, der bliver far til lederen af menneskeheden. Terminator i slutningen af nedbrud, og gode gevinster. Helt ærligt, er det endnu lidt af en skam, fordi den "syge" af "Iron Arnie" meget pænere end sætte dig imod.

fortsættes

"Terminator" erobrede publikum og ganske naturligt forlangte at fortsætte. Den anden film var endnu bedre end den første, da der er Schwarzenegger taler på den gode side, forstyrre planerne for den avancerede cyborg. Missionen havde en vanskelig, men som praksis viser, gennemførligt. Den tredje film - om en kvindelig robot - føjet til listen er ikke overraskende, da dette er en reel debut. Christianna Loken spillede kulden "Jernladyen", på mange måder bedre end den gamle terminator. Hun var blevet sendt fra fremtiden, for at ødelægge al modstand tilhængere. Den største fare er den samme - Rise of the Machines, omsorgsfulde mennesker under jorden.

Efter den tredje film var en masse sladder om, hvad historien er færdig, og derefter fjerne meningsløst, men i 2015, "Terminator: Genesis" har vist sig at fejlslutning af denne antagelse. Gode gamle Arnie selskab Emilia Clarke vinder igen en afgørende sejr over sine fjender, selvom terminatorer angribe dem mere og mere, og Dzhon Konnor er ikke længere på siden af mennesker. Anmeldelser af filmen var for det meste positive, selv om en del af publikum og bemærkede, at filmen er blevet et "hjem", forlod samme kvaler, der gjorde "Terminator" fighter.

Fra 80'erne

Hvis vi tager til overvejelse film om robotter 80'erne, listen er sikker på at kunne genpåfyldes kult thriller om uovervindelig cyborg - en 'Robocop'. I historien, han var en af de bedste politifolk, der brutalt lemlæstet i en enkelt operation. Læger eksperimentatorer oprettet fra det uovervindelige cyborg i stand til egenhændigt besejre hele banden af kriminelle. Under stærk rustning fra Robocop menneskelige hjerte, fortsætter han at pine de drømme og minder fra fortiden, hvor han blev dræbt af hænderne på kriminelle. Robocop ønsker retfærdighed og hævn, fordi før han havde en familie. Den kontroversielle emne har genereret en masse negative anmeldelser. Publikum er tilbøjelig til at tro, at tjenesten af loven efter døden af en borger har pligt, men den anden del er der en lignende oplevelse umenneskelig og protesterede mod yderligere filme.

Gå gennem generation

Liste over film om robotter 90'erne omfatter også et billede om Robocop. I 1990 udgav han "Robocop 2", som vil fjerne de cyborg hemmelige narkotika laboratorier og en ny robot, der er specielt designet til at dræbe Robocop. Og i 1993 udgav han den tredje del af filmen, hvor Robocop hævner drabet på sin partner og genoprette ro og orden i Detroit.

Moderne tema

I 2007 var der en film instrueret af Michael Bay, "Transformers" på Autobots og Decepticons kamp for besiddelse af en kilde til styrke. Under slaget viser sig, at almindelig Earthman kan vise, hvor genstanden for universel søgning. Filmen var en succes, i 2 år kom efterfølgeren - "Transformers 2:. Revenge of the Fallen" Den fredelige liv i heltene fra den første film bryder ny skurk, der griber ind i solen! Den tredje del af sagaen kom selv efter 2 år. I historien, robotterne ønsker at slavebinde Jorden, en alliance med Autobots. I 2014 udgav han den fjerde del. Næsten alle Autobots og Decepticons ødelagt mennesker. Men opfinderen Cade havde købt på et loppemarked lastbil og fundet det for sig selv Optimus Prime. Finde ønsker at overtage regeringen og den magtfulde transformer, der ønsker at supplere deres samling af farlige robotter. Filmen modtog spektakulære og kontanter, som ifølge tilskuere, i høj grad har bidraget til de specielle effekter og supermodellen i forgrunden.

Den nye generation af film

Liste over film om robotter tilstrækkeligt genopbygge "Velkommen til Paradis", som er indbegrebet af drømmen historien - en fremtid, hvor der er et særligt feriested for de rige og alle tjenerne består udelukkende af androider. Resort kunder kan realisere dine fantasier, herunder voldtægt og mord. Hver dag androider slette hukommelsen, men i sidste ende en af dem begynder at mistænke, hvad der foregik, og ønsker at flygte.

Filmen "Pacific Rim", blev udgivet i 2013. Her enorme monstre, aliens Kaytzu kom ud af det dybe hav og dramatisk forkrøblet menneskeheden. At kæmpe med dem skabte en kæmpe robot, hvis kontrol af de involverede piloter.

Bedste af de bedste

Liste over film om robotter ville ikke være komplet uden et billede "I - Robot". Filmen skabte furore blandt fans af genren. I historien kan vi observere, hvordan den forbedrede teknologi er ved at blive en af verdens største øje element. Film om cyborgs meget emotionelle, da de afslørede betydningen af eksistensen af intelligente maskiner, der rent faktisk kan fortrænge folk på grund af hans intelligens og opfindsomhed. Listen over film om robotter nødvendigvis behøver at omfatte "Artificial Intelligence" Stivena Spilberga. I filmen er der en tale om forholdet mellem menneske og robot, om de følelser af en bestemt dreng cyborg, der elsker hans menneskelige mor mere end noget andet, og virkelig ønsker at være for hendes eneste og elskede. Ak, hans forældre har en naturlig søn, han betyder for dem mere end at fremme.

Boy David blev venner med en robot bamse, der vogter det. David ønsker at finde den blå fe fra et eventyr om Pinocchio og bede hende om at gøre ham til en rigtig dreng. Det tager mange år, robotter udvikler sig. De optøede David og Teddy og genskabe huset og min mor for Teddy, men kun for én dag. Det er utroligt trist, lyse historie, der retmæssigt føjer til listen over film om robotter.

Afsluttende emnet, må jeg sige, at temaet for robotter og cyborgs stiger, når du opretter animerede funktioner. Den mest mindeværdige og sød var den tegneserie "Wall-E". Hvis listen film om robotter, en liste over de bedste nødvendigvis genopbygge dette projekt om en robot renere, den eneste tilbageværende på jorden, og overtog en række menneskelige følelser. Hos Vall-og der er endda et kæledyr - tarakanchik - og yndlings film sange. Men når han har en kærlighed, som han er i den bedste tradition for helten han indvilliger i at kæmpe.