Sport og FitnessFodbold

Fodboldspiller Yuri Gavrilov: biografi, præstation, interessante fakta og anmeldelser

Yury Gavrilov blev født i en solrig maj 2 af 1953 i landsbyen Setun Moskva-regionen. Han er uddannet fra high school i sin hjemby og på samme sted gik på universitetet. Men kærligheden til fodbold har altid været stærkere, hvilket er hvorfor det er blevet en af de mest fremtrædende repræsentanter for de nationale fodboldforbund. Yuri har viet sit liv til spillet og træning af atleter.

Gavrilov Yuriy Vasilevich blev den mest berømte legenden om fodboldklubben "Spartak", er en mester i sport i international klasse og tjent en mester i sport i Rusland, også deltog i 1980 Olympiske Lege. Det var ikke let at blive en af de bedste spillere i Sovjetunionen, men med beslutsomhed og vilje til at vinde, Gavrilov formået at spille, så det talte om i hele verden. Atleten var det bedste af det bedste, og nu om det fodbold historie taler ikke kun som en fremragende fodboldspiller, men også som en god og fortjente træner.

De første skridt i verden af fodbold

Når forældre Yuri Gavrilov gav drengen i fodbold sektion, de ikke engang ved, hvad en stor karriere for deres søn at gøre i sport. Men fra de første minutter af bolden på fodboldbanen , ikke kun forældre, men også trænerne indså, at Man venter på en god fodbold karriere.

På marken, drengen kom ud, da han var 7 år gammel. Yuri begyndte at spille i "Iskra" hold, hvor han gjorde opmærksom første leder af fodboldklubben, og derefter, og Constantine Beskova. Mens Beskova var træner for Moskva "Dynamo", og da han så en fyr i en amatør liga spil, derefter straks inviterede ham til at spille for sit hold. Men for at komme til "Dinamo" - det er kun halvvejs, vi var nødt til at bevise sig selv. På en bænk bided fritid Gavrilov sin tid, da han vil være i stand til at spille i det første hold. Det var ikke let ung spiller at bruge deres fulde potentiale på bænken, men det var på tide, og han ventede indtil han blev taget til den vigtigste del. Yuri var endelig i stand til at vise, hvad han kan gøre.

siderisk tid

I 1977 træner for Moskva "Dynamo" Beskova inviteret til coach "Spartacus", og han var enig, der tager med ham Gavrilova. Og det er med dette team begyndte en stjernernes karriere atlet. Når træneren tog ham til Moskva, havde han antaget, at det ville bygge et spil hele holdet. Fra wing Yury Gavrilov ( "Spartacus") blev en midtbanespiller, og det er når det begyndte at tale om hele verden. Men stjernen spiller var en meget lang tid, fordi hvert hold, hvor han spillede, Yuri gav sig selv og bragte gode resultater.

spillestil

Det er spillet Yuri Gavrilov blev frastødt alle spillere "Spartak" hold. Under hans spil tilpasser sig alt, og at han var den bedste, og dem, der bragte en sejr efter den anden. Hele fodboldverdenen begyndte at tale om det som den mest præcise angriberen. Yuri Gavrilov - en spiller, der var berømt for at have indgivet de mest præcise afleveringer, hans slag var også ikke så nøjagtige.

Athlete liv har ændret sig dramatisk, og han var klar over det ansvar, der faldt på ham, på hans skuldre skæbne en fodboldklub. Yuri forventninger og forhåbninger helt berettiget på grund af forbedret uddannelse og fremragende spil. Det er grunden til hans første træner arbejdet sammen med ham næsten hele sit liv, kun i forskellige klubber.

"Lokomotiv"

I 1985, Yuri Gavrilov tilbudt en plads spillere i udenlandske klubber, "Rapid", det lovede endnu flere perspektiver, men spillerne ikke forlader landet. Når Gavrilov besluttede at vende tilbage til "Spartak", viste det sig, at hans plads er kommet til den anden spiller, og det er når Yuri spillede for fodboldklubben "Dnepr", og derefter blev han inviteret til "Lokomotiv" hold. Der Gavrilova vendte også at skelne spillet og vinde, næsten det samme som i "Spartacus".

At spille i udlandet

På trods af at det første forsøg af den sovjetiske fodboldspiller Yuri Gavrilov at komme ind i en fremmed klub ikke var en succes, han stadig formået at spille efter en tid i Finland. I 1988 atleten inviterede fodboldklubben "HVDC" Pori. Der Gavrilov ikke kun spillet to sæsoner i træk, men blev også en træner, og vendte derefter tilbage til sit hjemland, hvor han blev taget tilbage til "lokomotiv".

Start coaching

Efter Sovjetunionens sammenbrud, skabte Rusland en ny division, der begyndte at dukke nye fodboldhold. Og livet af en atlet var endnu en gang at gøre med hans første træner Beskova, fordi han inviterede Gavrilov i et nyt team, "Asmaral". Han bad George at hjælpe unge spillere, ikke kun i spillet, men også i coaching. Præcis Gavrilova startede sin karriere ikke kun som en spiller, men også som coach.

På fodboldbanen som en spiller Gavrilov ud til 43 år, en god fodbold færdigheder, han aldrig mistet. Yuri Vasilievich gerne videregive deres viden til unge spillere. Ikke kun han, men alle vidste, at han havde det ret godt. Faktisk, takket være hans hjælp en fodboldspiller Fjodor Cherenkov lært meget i fodbold. Nu, på grund Gavrilova coach er ikke en spiller, der tog træner for de bedste tips og erfaringer.

Yuriy Vasilevich Gavrilov: Resultater og udmærkelser

Gennem hele sin lange karriere er utallige priser, som modtog en fodboldspiller. Den mest ærefulde af alle spillere følte, at han blev kaldt en legende af "Spartacus". Gavrilov Yuriy Vasilevich vandt bronzemedalje af OL, der fandt sted i 1980, var mester i USSR i 1979, USSR Cup finalist i 1981, var medlem af VM. Han fik titel af topscorer i mesterskabet i Sovjetunionen. Denne titel fik han to gange: først i 1981, anden - i 1983. Det er også en af de mest fremtrædende udmærkelser blev klub medlemskab hundrede russiske holdrekorder - han modtog den for sine 142 mål.

Interessante fakta om livet for en fodboldspiller

• Atleten er stadig betragtes som en af de bedste spillere i historien om det kloge passeret bunden af bolden.
  • Yuri Gavrilov - en spiller, der kan lide øl.
  • I dag, fodboldspiller og træner Gavrilov spiller for landsholdet i USSR, som omfatter et team af veteraner.
  • Først træner Gavrilova Beeskow blev skaberen af den klassiske er nu i fodbold sætning af en fodboldspiller, "hvis du ikke ved, hvad de skal gøre med bolden -. Give det Gavrilov"
  • I løbet af spillet, landsholdet i Sovjetunionen Yuri Gavrilov kommet på banen i 46 møder og scorede 10 bolde.
  • Athlete gentagne gange kom ind på listen over 33 bedste spillere i USSR mesterskabet.

Nu Yuri Gavrilov har en kærlig familie: hans kone og to voksne børn. Familie til en træner i første omgang. Børn elsker det. De kommer altid til at se kampene i sine veteraner og hans erfaring.

Fodboldspiller og træner Yuriy Vasilevich Gavrilov, hvis biografi er revideret i denne artikel, styrtede hovedkulds ind i fodbold liv. Han har rejst en lang karriere, der var mættet med mange sejre.

Tilhængerne siger, at spillere som Yuri, en smule. Denne mand burde hylde. Han viet hele sit liv til fodbold og stadig, når han ikke var en spiller, en træner, fortsætter med at gøre et enormt bidrag til udviklingen af denne sport. Gavrilov ikke blot er blevet en legende i Moskva "Spartak", men også for den sovjetiske fodboldlegende som helhed.