Filmen "Anæstesi" - anmeldelser. Aktørerne i filmen "Anæstesi"

Skæbnen er ikke altid fair at gode mennesker , og ofte sender dem prøvelser. "Anæstesi" - en film, hvis indhold vil interessere seere, der elsker interessant historie og uforudsigelig slutning. Jeg tror, om kirurger, at deres patienter under kirurgi kan vågne op? Forestil deres pokerfjæs, når patienten pludselig åbner øjnene, og sagde, at han havde hørt deres skamløse samtaler. Anæstesi bevidsthed - er ikke en myte eller overdrevne følelser af betjent; sandsynligvis de fleste mennesker ville foretrække at dø, men ville ikke føle disse helvedes smerter ...

Filmen "Anæstesi": beskrivelse af udviklingen af plottet

Ved en ung millionær Clay Berefsorda har det hele: et interessant job, en kæreste og en omsorgsfuld mor. Svag svagt hjerte - det eneste, der gør det anderledes end normale mennesker. Sammen med sin elskede Sam dreng er i konstant søgen efter kroppen, men på grund af en sjælden blodtype drift overføres permanent. Moderen til hovedpersonen bekymrede for sundheden for hendes søn og beder ham om at drage fordel af de tjenester af den berømte kirurg, i hvis hænder blev besøgt af mere end én præsidentens hjerte. Confident ung mand insisterer på, at operationen ledet af hans ven Jack, men meget galt ... Læger og klinikker kæreste Ler er de sammensvorne, der ønsker at dræbe millionær og beslaglægge hans ejendom. I staten af anæstesi bevidsthed betjenes hører og forstår, hvordan forkert om folk kær for ham.

Mirakuløse flugt og gengældelse

Kærlig mor har altid en Anelse om den fare, der truer hendes barn. Lily Beresford straks mistanke noget var galt, da hendes søn nægtede at udestående kirurg tjenester og foretrækker, at operationen havde en person på grund af hvilke flere medicinske fejltrin. Læger forsætligt at dræbe Clay og hans mor rapporterede, at liget af en ung mand angiveligt ikke tog en andens hjerte. Desperat kvinde tager en dødelig dosis af medicin og ofrer sig for at redde sin søn. I det underbevidste tilstand af Lily og Clay møder hinanden for sidste gang. Den unge millionær ikke se nogen grund til at fortsætte med at leve, men modtager barsel gave. Ankommer politifolk anholdt Sam og læger, og Clay kommer ud af anæstesi.

Den negative karakter Dzhessiki Alby

I første omgang, den beskedne pige, Sam forårsager ikke interesse blandt publikum. I lang tid, venter på tilfældet, når Clay gjort hende et tilbud. Vielsen finder sted om natten, spontant og uden nogen ekstra folk. Den næste dag, Clay skulle udskyde generel anæstesi. Film (Trailer) fortæller historien om, hvordan testene vil være genstand for patienten, men publikum er ikke bekendt med at forråde sin elskede, som i dagevis før blev hans kone.

Sam begynder at handle sammen med de bestukket læger. På hospitalet er det opdager en af de ansatte - det viser sig, at Dzhessiki Alby karakter kender et team af medicinske institutioner, så det er let at udføre sin onde plan: at dræbe sin mand og komme i besiddelse af hans multimillion-dollar formue.

cast

På rolle hovedpersonerne hævdede Dzhared Leto og Keyt Bosvort, men audition Hayden Christensen og Dzhessika Alba så glimrende legemliggjort billedet af Ler og Sam, at instruktøren ønskede at fokusere var disse aktører. "Anæstesi" film er blevet en vanskelig udfordring for hele besætningen, men arbejde af høj kvalitet og faglige færdigheder af kunstnere påvirket resultatet - billedet har overgået alle forventninger til publikum.

Hayden Christensen medvirkede i næsten tyve film, men har modtaget verdensomspændende anerkendelse for sin rolle som Anakin Skywalker i trilogien af "Star Wars". Efter sin debut i reklamer hostesaft årig dreng på vej uafhængigt af hinanden. På trods af den ubestridelige talent Christensen og roste hans arbejde publikum, han har ingen af de "Oscar". I 2008 blev skuespilleren nomineret til en anti-award "Razzie" til filmen "Anæstesi". Gæst seere, som var henrykte over sin fremragende spil, dog var langt fra udtalelsen fra kritikere. Heldigvis, ejeren af den berygtede belønning var en anden aktør.

Dzhessika Alba på niveau med sin co-star begyndte sin karriere som barn. Naturlig charme hjulpet hende mange gange for at konkurrere med de mest sexede skønheder i Hollywood. Oprigtige roller i film forårsage en blandet vurdering af hendes talent med kritikerne, for hvilke Jessica blev nomineret flere gange for anti-prisen. I dag, skuespillerinden held inddraget velgørenhed og politik.

Premiere på filmen og kinosbory

"Anæstesi" - indtil videre den eneste arbejde instrueret af Dzhobi Harolda, hvor han har investeret en stor indsats. Premieren fandt sted den 30. november 2007, men i Rusland den officielle leje begyndte seks uger senere. Billedet har været investeret 8,6 millioner dollars, som pote fire - indsamling omkring i verden udgjorde 33 mio. Thriller, drama og mystik - tre af genren, der er accepteret til filmen "Anæstesi". Gæst seere efter at have set malerierne var overvejende positive, men de gjorde ikke sætte pris på de kunstfærdige skud, hjertekirurgi, overvejer disse scener også ærlig.

For hvad filmen kunne modtage anti-awards

Præmie "Golden Raspberry" uddeles årligt for værste billede. Vinderen bestemmes af en anonym jury afstemning af 12 lande i verden. I 2008 kunne to statuetter plast hindbær får filmen "Anæstesi". Gæst seere efter premieren var så begejstret, at billedet ville være en værdig vinder af "Oscar", men kritikere mente, at det er nødvendigt at nævne en dårlig støbt, især hovedpersonerne.

Dzhessika Alba risikerede bare to anti-prisen - for "Værste skuespillerinde" og "værste skærm par" med Hayden Christensen. Som for skuespillerinden, på grund af dets flere top priser, men fra "Golden Raspberry" hun kunne ikke komme ud. Prisen "Værste kvindelige birolle" blev tildelt hende for hendes arbejde i filmen "Machete", "The Killer Inside Me", "Valentinsdag", "Meet the Fockers 2".

Anæstesi bevidsthed og skade generel anæstesi

Hovedformålet med generel anæstesi er, at patienten er på operationsbordet følte ingen smerte overhovedet. Efter anæstesi person kan forfølge krop ømhed, svimmelhed, hallucinationer, opkastning. Alvorlige former for komplikationer er langt mindre udbredt, men tåler medicin kan påvirke hjerte-kar-og nervesystem.

Generel anæstesi gør det smertefrit at flytte selv de mest komplicerede operation, men det er nødvendigt altid at gå til denne risiko? Under Den Store Fædrelandskrig kirurger drives på sårede soldater højre på forsiden, fugtet sår vodka, hvilket beviser, at den menneskelige modstand mod fysisk tortur. Efter nogen anæstesi komplikationer i menneskers sundhed er indlysende, men ikke alle patienter formår at overliste smerte. Anæstesi bevidsthed - en tilstand, hvor en person føler, hører og forstår alt. Patienten forsøger at beskæftige sig med den smerte og overlever med succes overføre operationen, men resten af sit liv kan blive ramt af psykiske lidelser.

"Anæstesi" film (2007): navnet på et mysterium

Udenlandske film vil før eller senere blive vist i biograferne i Rusland, og det mere fristende at traileren og selve historien, som publikum vil vide, længe før premieren, jo hurtigere de professionelle forsøger at udføre høj kvalitet oversættelse. Ofte under forsvarlige navne på hovedpersonerne ændret på foranledning af overlappende aktører. De første sekunder af filmen "Anæstesi" før publikum vises ordet "Awake", som er det oprindelige navn på dramaet. Direktør og manuskriptforfatter Dzhobi Harold kaldte maleriet "The Awakening" er ikke nogen tilfældighed, men historien var så uforudsigelig, spændende og fængslende, at publikum ville have straks gættet den mirakuløse frelse hovedpersonen.

Russiske version af oversættelsen er også givet en grund: ifølge statistikken, mere end 21 millioner patienter om året gennemgå generel anæstesi, og 30 tusinde af dem, selv om, og sat til at sove, men de hører alt. Anæstesi bevidsthed - dette er ikke en forglemmelse af læger, og kroppens reaktion på en medicin. Mens resten af livet, kan en person ikke flytte min krop - det bare føles som en kold skalpel mesterligt skåret op hans kød. Titlen "Anæstesi" oversættelse Forfatterne vil gerne afsløre den negative side af generel anæstesi og intriger publikum.

Dzhobi Harold ofrer sig af hensyn til succesen af filmen

Altid en god instruktør vil føle skæbne hans helt. Hvis du bruger en personlig oplevelse under optagelserne af filmen, handler er mere perfekt og troværdigt. Studiet af materialer kan tage uger, måneder, år - men er det ikke nødvendigt at den fremtidige succes af billedet? Filmen besætning og Dzhobi Harold lang tid brugt på hospitaler, før en film "Anæstesi". Anmeldelser var entusiastiske tilskuere den bedste belønning for det arbejde, som instruktøren.

De filmskabere hørt med læger og selv deltog i kirurgi på en hjertetransplantation, der ønsker en grundig gennemgang af problemet, de vil vise i båndet. Direktør Dzhobi Harold oplevet generel anæstesi og delt i et interview med hans egne indtryk. I flere timer, følte han uudholdelige smerter, og trøstede sig med minderne om kære. Personlig erfaring vil fjerne den store film "Anæstesi", plottet som er simpelthen fantastisk.