ComputereComputerspil

"Fallout 4": En anmeldelse om det russiske

At sige, at spillet "Fallout 4" er blevet den mest ventede har været i mange år - det vil sige ingenting. Slip aflyst og udsat, men det var ikke en hindring for mange millioner af fans, som fortsat stædigt vente, hvilket bekræfter det enorme antal forudbestillinger. Men fans håber hvorvidt berettiget? Og er værd "Fallout 4 'forventninger? Overblik på russisk, præsenteret på vores hjemmeside, vi forsøger at besvare alle disse spørgsmål. Så går vi til den grusomme verden af post-apokalyptisk Boston og dens forstæder, hvor han vil tage vores eventyr, og velkommen til spillet "Fallout 4".

oversigt

Udgivelsesdato - 10 november 2015 - første det kan sikkert indskrevet i historien. Efter den dag, jeg ser frem til mange spillere fra hele verden. Og hvad ville være det modsatte og var ikke blandede anmeldelser - dette spil er det værd. Gennemgang af spillet "Fallout 4" til at begynde med en beskrivelse af plottet. Vores hovedperson, vågner fra søvn, der varede mere end hundrede år, ser gennem døren kryokammeret som dræbe sin kone (eller mand) og tage barnet. Ochuhavshis lidt, er vi komme på jagt efter sin søn. Og så får vi en virkelig i en detektivhistorie, hvor vi skal opklare intriger, mystik og lære at høre de chokerende erindringer - vi kan sige, at manuskriptet var en succes.

Den vigtigste plot linje en lille smule, men stadig det vil guide dig til de vigtigste byer og steder og blive fortrolig med alle Samfundet af fraktioner, der hver især vi bliver nødt til at interagere. Samtidig må vi forsøge så meget som muligt for at opretholde en neutral eller venskabelige forbindelser med alle fraktioner. Efter alt, vil det give dem mulighed for at besøge den base, hvor du altid kan benytte sig af lægen eller opret en gratis barneseng og mad, men på et tidspunkt helten bliver nødt til at gøre dit valg.

Handlefrihed og en åben verden

Som sagt Todd Howard, direktør og executive producer på Bethesda Game Studios, kan du gøre noget, men i sammenhæng med, hvad en helt er på udkig efter sit barn, en lille bandt hans ønske om at hjælpe nogen bygge en landsby eller bringe en artefakt. Så det giver mening at gå gennem hovedhistorien, og først derefter gå videre til de ekstra opgaver, som i et utal af spil. Men nogle af dem er meget originale og ofte fører til nye arbejdspladser. Så du vil altid finde noget at gøre, der rejser rundt er ikke særlig stor, men den rige kort "Fallout 4".

Oversigt plot kan ikke gøres uden en beskrivelse af den endelige, men her besluttede udviklerne, at livet ikke slutter på heden, så som sådan i slutningen af spillet vil du ikke finde. Det er ganske originalt, men lidt skuffende. Plottet i spillet, en eller anden måde, ikke kun dreje sig om barnet søgning, men også om holdninger til syntetiske mennesker. Skal jeg være bange for dem? Eller betragter dem som almindelige mennesker? Du er nødt til at beslutte, når det er sådan noget som en "karma", der er ansvarlig for den positive og den negative holdning andre til dine beslutninger, ikke længere eksisterer. Og det bliver en reel valgfrihed, fordi spillet ikke diktere, hvordan du handle.

"Fallout 4". Oversigt fraktioner

Spilleren vil have en masse til at kommunikere med omverdenen, og ikke den sidste rolle skal spille en række forskellige grupper, der er fjendtlige over for hinanden, har et bestemt formål og sine egne hemmeligheder. Og på trods af handlefrihed, vil helten nødt til at give fortrinsret til en af dem, fordi det vigtigste plot er bundet til fraktionerne. Af vores handlinger afhænger af mange ting, og denne eller hin handling omskriver scriptet interaktioner med grupper, som i spil fire:

• Minutemen - en gruppe, der er fokuseret på etablering af nye bosættelser. Denne fraktion er altid klar til at komme til hjælp civilbefolkningen i Commonwealth, men ekstremt brutale fjender.
  • Allerede kender fra den tidligere del af Broderskabs Steel paladins. Disse militarister udnytte højteknologi, på luftskib fløjet til tørre Institute.
  • Subway - fraktion, der ønsker at ødelægge instituttet og fri for syntetiske mennesker, tælle dem, er ikke anderledes end de sædvanlige.
  • Institute - en gruppe forskere til at skabe kunstige mennesker (eller som vi kalder dem i spillet - "synths"). De bor i en underjordisk husly, komme ind i hvilket kun er muligt gennem teleporter. Hovedformålet med denne gruppe er en genoplivning af livet på Jorden.

Hver fraktion har sine egne mål og interesser, og ingen af dem kan ikke kaldes god eller dårlig. Spilleren skal give fortrinsret til den, der er tættest på det på den ideologiske side. Ønsker du at udvikle og bygge bosættelser - velkommen til Minutemen. Spiller-suit kriger ånd Broderskabs stål. Den sværeste moralske dilemmaer forårsager Institute. Men hvis du er ekstremt ubehageligt, er fri til at slutte sig til rækken af metroen - alle de quests, fraktion bundet til den hemmelige og eksplicitte konfrontation med instituttet.

Heath - ikke plads til ensomhed

Gennemgang af spillet "Fallout 4" kan ikke undvære omtale af partneren. Selvfølgelig eksisterede disse tegn i den sidste del, men de var ikke meget udtryksfulde, tavs og ofte brugt som pakdyr. Nu er alt har ændret sig dramatisk - partner har sin egen historie (omend lidt ufærdige), tegnet reagerer på handlinger hovedpersonen og kan komme ind i samtaler med andre karakterer. Separat bør nævne hunden - og et par frynsegoder af denne hund kan være dødelig terminator, som ikke bliver overflødige under slaget.

Interaktionen med det omgivende

Byerne er blevet mere livlig. Deres indbyggere har fået en masse forskellige aktiviteter, og helten vil altid finde nogen at handle med, til at kommunikere og til at få et nyt job. Dette er et kæmpe plus, men dialogen systemet, sammenlignet med det foregående del er forværret markant. Nogle gange ikke helt klart, hvad din karakter ville sige, hvis du vælger en bestemt svar. Hvis nogen for at få venner, kan du få nogle nyttige færdigheder, der ikke vil være mere end passagen af "Fallout 4".

Oversigt romantisk forhold kan udtrykkes som - de eksisterer. Kærlighedshistorie bliver for forvirrende eller kompliceret. Et par bemærkninger med en bias til at flirte - og helten får en dame eller herre. Men den eneste bonus, som kan fås fra dette - det er en lille midlertidig stigning i erfaringspoint, som kan fås for søvn i samme seng.

Heath kan være smuk

Spillet vendte atmosfæriske dog Bethesda Game Studios er kendt for dette. Vi kan ikke sige, at grafikken i "Fallout 4", en gennemgang af hvilke vi passerer, blev en eller anden måde i stykker eller har sindssygt smukt billede. Men der er stadig et stort skridt fremad. Design og tegning steder bringer sjov og behagelig for øjet og gør bruge enorme mængder af tid på jagt efter nye bosættelser og steder at udforske. Stor indtryk produceret radioaktivt storm ur, der kun kan være fra krisecentret, fordi helten bliver dræbt øjeblikkeligt i dem. Den musikalske del af projektet er også fuldt nedsænket i spillet. Bortset fra de vigtigste soundtrack, kan du lytte til radioen, men de fleste af sporene velkendte for os af den tidligere del, lidt trættende.

Nivellering en karakter i "Fallout 4"

Overblik på russisk, præsenteret på vores hjemmeside, er det nødvendigt at fortsætte med disse ord - spillet ophører med at være et RPG og bliver til handling. Udviklere overdone med forenkling SPECIAL pumpesystem og nu ikke nødvendigt at puslespillet over, hvad muligheder har grundlæggende - alt samlet i ét system af de egenskaber, der stramt bundet 10 færdigheder. Selvfølgelig skal vi ikke tro, at med intellektet til 4 enheder, vil du være i stand til at knække de komplicerede låse, og stadig nødt til at spekulere på, hvordan evnen til at pumpe bedre nu, og hvad der kan forbedres, og på andre tidspunkter.

Fight og kritiske hits

Kar-systemet, der er kendt for os for den sidste del, har gennemgået forandringer. Først og fremmest er det ikke frysning tid, og dens afmatning. Desuden er der ikke længere en tilfældig kritisk hit, og der er skala ophobning system, hvis hastighed afhænger af flere faktorer. Modstandere er blevet klogere, flytte, gemmer sig bag forhindringer, kan kaste en granat eller skyde fra krisecentret - hvilket gør at bekæmpe mere dynamisk og interessant i "Fallout 4".

Oversigt våben kan være en meget lang tid at gennemføre, fordi spillet var det ikke kun mere, men også øget muligheden for dets oprettelse. Nu følte hun gavn for hele ødemark vrimler papirkurven, fordi hver våben kan forbedres eller ændres med de tilgængelige værktøjer. Generelt konstruktion og skabelse af objekter - er et særskilt spørgsmål, men du kan bruge mere end en time.

ekspert anmeldelser

Ikke sparet dette spil, og eminent obzorschiki at forskellige ting om "Fallout 4" spil. Overblik "Stopgeym" vurderer ny postapokalipsisa "Amazing", hvilket er den højeste score, på trods af de mindre krav til forenklet ordning for pumpning og uanselige grafik. Men atmosfærisk variabilitet i passagen af quests og store muligheder "håndværk" af våben opvejes ulemperne.

Ikke omgået den opmærksomhed og en velkendt ekspert på spil som "Rap Game". Gennemgang af "Fallout 4", holdt dem som for nylig beskrevet spillet som en af de bedste i 2015. Som alle, der er en lille krav på diagrammet, men generelt er det spil lavet til "fremragende." Og, som det hedder i obzorschika, han fortryder ikke, at han havde brugt mange timer på at spille "Fallout 4".

Gennemgang af "Gambling" udført en mere grundig, og at disse kendere spil lavet et varigt indtryk. Lad os starte med ulemperne, som omfatter den svage første halvdel af historien, den manglende dybde af historien om den satellit, et lille antal muligheder for at passere missionen og abstruseness finaler. Det bemærkes også et stort antal fejl ved lanceringen. Men det er en lille skår i glæden, da "Fallout 4" imponerer med sin oprindelige verden, atmosfæriske, bygning kapaciteter og forbedringer, samt kogende ødemark liv. Generelt anmeldelser på spillet på mange måder positivt, men resultaterne stadig gøre dig.