"Black Swan": anmeldelser betyder intet. Kun et personligt indtryk af hver!

Darren Aronofsky har altid været i stand til at vinde den beskueren, skåret til den hurtige, du ved det med det samme, vi behøver kun at undersøge kritikken af filmen "Black Swan" - anmeldelser uhyrligt lyse, men temmelig kontradiktornye. Men publikum fascineret, uanset hans sociale klasse, uddannelsesniveau, køn og alder. Aronofsky film Akin Solstik: Carousel i hovedet, før øjnene af uklarhed, er luften hårdt mangler, men du flyver og flyver. Mest sandsynligt, på grund af dette, kan ikke lide snobber og kritikere. Hvordan kan man ellers, trods alt skaberen formår at sidde på en bænk, mens du ser "Black Swan" kollektiv landmand-lømmel og spiritualitet, og den første til at se filmen kun lesbisk show og uansvarlig dårskab, og den anden vil appellere til moral, stil og struktur af filmene. I dette tilfælde filmen "Black Swan", af hvilke er kategoriske og selvmodsigende, ikke tillader at fuldt ud at forstå, hvad der var på sindet af direktøren.

Black Swan - Natalie Portman er strålende

Den brummer i pressen og i den filmiske miljø forårsaget af deltagelse i filmen den smukke Natalie Portman, som spillede rollen som flittige og samvittighedsfulde lovende ballerina, der dotantsevalas til skræmmende dæmoniske visioner i spejlene. Psykologiske film "Black Swan", Natalie Portman, herunder, eller snarere historien om hendes heltinde, foreslår, og om ønsket om fuldstændig perfektion tab af kontakt med virkeligheden, den beskadigede sind og liv som helhed? Ser ændringen i tilstanden af hovedpersonen, ufrivilligt begynder at forstå, hvad instruktøren subtilt antyder. Selv uden at se på billedet "Black Swan", bare rulle gennem anmeldelser, du begynder at tænke, at måske nogle gange ikke har brug for så nidkært stræber efter at blive bedre bekendt med hans anden, den mørke "I". Og pludselig vække noget i dig, at det er, komme ud, ødelægge dit liv. Ligesom vækket Black Swan langsomt huggede magre hjerner hovedpersonen, Nina. Kvinde gradvist overvinde forfølgelsesvanvid, hallucinationer, splittet personlighed og umotiveret aggression. Det hele startede så uskyldigt: direktør for ballet irettesatte hovedpersonen i, at det er lænket og lidenskabelig nok i rollen som Black Swan. Heltinden Natalie i et forsøg på at være den bedste, på trods af den frygt og frustration i hans personlige liv, forsøger at blive befriet, og som et resultat af langsomt begynder at "flyve væk fra skinnerne." Alt skrevet til filmen "Black Swan" anmeldelser, understrege, at jo tættere de premiere forestillinger, jo mere obskurantisme af hovedpersonen.

Intim atmosfære film: udspionere den intime liv af helten

Den mest tåbelige og latterligt, at du kan gøre med disse film, så det er at bebrejde hende sekundær eller vulgaritet. Der er et par saftige film øjeblikke vil ikke skjule, og narkotika, og mænd og tilbud til "røre dig selv", men den måde, det er alle show seere umoralsk er svært at kalde. Den psykologiske thriller "Black Swan" - en film, der ikke er strengt kun beregnet for dem, der elsker ballet eller Natalie Portman. Han henvendte sig til publikum, der kommer til den ubeskrivelige glæde, er det ikke klart - hvor virkeligheden og hvor hallucinationer.