Anmeldelse: Fight Club

Fortællingen af dette billede er omkring to amerikanske mænd mødtes tilfældigt i et plan. To tredive følgesvend nogen tid efter en afslappet bekendtskab afhængige en fighter kæmper i underjordiske Fight Club omhyggeligt skjult for øjnene af de uindviede mennesker. I klubber sådanne kampe er holdt næsten ingen regler, regler , at der eksisterede "Nå nævne om fight club", der er kampe, den ene efter den anden, er ikke begrænset i tid, kun en af deltagerne i kampen kunne stoppe ham.

Fortælleren, helten af Edward Norton, helt desperat, og på samme tid spillet for at opnå en vis tilfredsstillelse af gæsterne kollektive psykoterapi, side om side med mennesker, der er uhelbredeligt syge, når de i virkeligheden er det ikke, hvad der er ikke syg undtagen overvinder sin kronisk søvnløshed. Besøg grupper, vores fortælleren møder Marla Singer, den samme optagethed af sygdomme som ham selv. Uden tøven, de indgår aftaler ikke forstyrrer hinanden og deler gruppen til at fortsætte jagten på lidelse.

Og Tyler Durden, som så glimrende spillet af Brad Pitt. Tyler giver os klart at forstå de unge byens drenge som ham, og har foran os fortælleren åbenlyst på udkig efter mere eventyr på hovedet, som om at tilføje nogle særlige, bare ivrige efter at eksponere deres kroppe ejendommelige at torturere forfatteren giver os en kælder slagsmål. Fight Club, noget der minder om en religiøs sekt, men med en forskel, nemlig den ed af hvert medlem klub af hemmeligholdelsen af klubben og om hvad der sker inde i det. Og der kommer en almindelig nævekamp, hvor flere deltagere slå crap ud af hinanden.

Men efter et stykke tid det alle hobbyer Tyler og fortælleren bliver ukontrollabel, og efterlod hans nære kældre, forladte bygninger og ser byens gader, med endnu mere aggression ødelægge og ødelægge alt, der kommer under den varme hånd.

Med hvert minut fortsættelsen af filmen Fight Club, du begynder at føle, at alt gik ud af kontrol af forfatterne og ikke dem, der ikke kan stoppe med instinkt af ødelæggelse, udgivet på frihed.

Faktisk blev det amerikanske publikum keder sig, de er mere og mere ikke tilstrækkeligt risiko, hvis de ønsker at gå på knivsæg og leve permanent i denne tilstand. Her er det umuligt ikke at tro Fincher, som er meget træt. Med ham Norton og Pitt er meget glade for at have fremprovokeret en konservativ publikum med generende kritikere, der finder i alle busk, true landsplan.

Men efter at have lavet en splash i branchen filmen lidt senere begyndte jeg at få bare skaberne af denne film, der måtte overbevise alle om, at de personligt ikke, hvad der ikke Fight Club, hvor der er kampe som i filmen, men de troede ikke. Alle troede, at skaberne og aktører er også medlemmer af denne klub.

Across America, en bølge af åbningen af de fleste af disse kæmpe klubber. Efter Amerika denne masse psykose har nået og russiske borgere, der altid har været hans masochistisk tendens. Ikke kunne man forestille sig, at det arbejde, udvirket af David Fincher faktisk overhale os i det virkelige liv, og det er ødelagt skyskrabere.