"50 nuancer af sort": anmeldelser af filmen

Jeg tror, at alle er bekendt sensationelle film med titlen "50 gråtoner." Han blev en af de største hits fra rullet og indsamlet en enorm mængde penge. Og alt dette på trods af, at de fleste af verdens befolkning mener denne film blottet for enhver kunstnerisk værdi. Faktisk er den måde, det er. Så der er intet overraskende i, at på så kort tid, var der håndværkere, der beslutter at fjerne en parodi, kaldet "50 nuancer af sort." Anmeldelser af filmen er ekstremt selvmodsigende. Hvorfor? På denne og vil blive drøftet i vores artikel i dag.

Genoptagelsen af parodi genren

Marlon Wayans er velkendt for vores seere. I slutningen af 90'erne og begyndelsen af 00'erne, var han måske den mest populære og eftertragtede mørklødede skuespiller. Wayans havde en stor sans for humor, og det bragte ham berømmelse som en komiker. Takket være sine ikke mindre talentfulde brødre valgte også vejen for en film, han var i stand til at opbygge en strålende karriere, der gjorde ham til en af de parodier på konger. Ved den tid, genren er blevet forældet. Disse mestre i deres håndværk, som Mel Brooks og Leslie Nielsen, der allerede havde sin tidligere succes og praktisk gået på pension. Seerne ønskede noget nyt og mere originalt. Og dette nydt Wayans.

Stien fra "Do not Be a Menace til South Central mens drikke Juice i Hood" til "50 sorte nuancer"

Marlon Wayans annoncerede sig selv tilbage i 1996, da skærmene gik satiriske komedie med et langt navn "Do not Be a Menace til South Central mens drikke Juice i Hood, Drikke Din Juice i blokken." Overnight Wayans gjorde en af de vigtigste stjerner i dag. På grund af dette, fik han roller i sådanne ikoniske film som "No Feelings" og "Requiem for a Dream", blev udgivet i biograferne et par år senere. Men de fleste godt Wayans var bare at parodiere genren, at der vendte tilbage til 00'erne. En serie af film "Scary Movie" var for biografen et pust af frisk luft. I mere end ti år, ingen ikke så godt satiriserede Hollywood-film.

Det er bare alt det gjorde en gidsel af Wayans kinonapravleniya. Alle efterfølgende parodier var meget lavere kvalitet. En "lille mand" og "The House med det paranormale" og betyder kan betragtes som en komplet fiasko. Og kun i 2016 skuespilleren var i stand til igen at vende tilbage til sin tidligere niveau, medvirkede i filmen "50 nuancer af sort", som anmeldelser vil blive diskuteret nedenfor.

filmen

Plottet er en ganske succesfuld mand, der var i stand til at opbygge en grand karriere. Han er ejer af en stor succesfuld virksomhed, der bringer det betydelige indtægter. En dag kommer han til en ung studerende, hvis mission er at interviewe. Det er bare ét møde er ikke begrænset. Meget snart hun finder ud af om hans meget specifikke præferencer ...

Anmeldelser af filmen "50 nuancer af sort" (2016 2017)

Filmen i 2016-2017 toårige. samledes meget blandede anmeldelser som publikum og kritikere. Sagen er, at ikke alle er som sådan en usædvanlig sans for humor, brugt i filmen "50 nuancer af sort." Overvejende film rullet ind decideret vulgaritet, men stadig inden for det acceptable skærer hinanden. Ikke desto mindre er filmen "50 nuancer af sorte" ratings i de fleste tilfælde samledes positiv. De hadere af de originale film, af indlysende grunde, var helt tilfreds med, hvad han så på skærmen. Direktøren dygtigt slog historien og var i stand til at skabe en enorm række virkelig morsomme gags. Kritikere påpeger, at Wayans er stadig i stand til at underholde publikum, men til den bedste skuespiller af hans arbejde er klart ikke svarer. Selv om det ikke er klart, om i den nærmeste fremtid til at gå andre projekter af denne art. Men lad os håbe, at Wayans vil genvinde sin tidligere popularitet og vil igen glæde os med virkelig god kvalitet parodi komedie.

"50 nuancer af sort" af positive anmeldelser Planen var for det faktum, at kameraet arbejde, lede, skuespillerens spillet var på det højeste niveau. I film ekstremt beskedent budget på $ 5 million. Men mens du ser dette er absolut ikke lagt mærke til. Et andet bevis på, at for at skabe en god film ikke nødvendigvis investere i det en masse penge.

Det skal bemærkes, at mange af de anmeldelser "50 nuancer af sort" (2017) præsenterede et negativt lys. Billedet har en mistænkeligt lave seertal på film websites. Men på samme tid, mange af filmen stadig anbefale det til visning i 2017 "50 nuancer af sort" af året. Måske i de fleste tilfælde, folk forstår simpelthen ikke denne film, eller er fans af den oprindelige melodrama. Ikke alle har råd til at opfatte sådan drilleri.

cast

Bortset fra den førende aktør i filmen trak mange andre store aktører. Og mange af dem ikke har en stor erfaring og store roller i filmografi. For eksempel, Kali Hawk, der spillede den kvindelige hovedrolle, havde aldrig før optrådt i sådanne store projekter. Hun havde bit dele i Hollywood komedier og dramaer. Men succesen kan kaldes et stræk. Men på trods af den manglende erfaring, hun klaret opgaven. Også hovedrollen i filmen, og mange andre aktører, men de falmede til baggrunden for hovedskærmen par.

Instrueret af

Michael Tiddes - nok ung amerikansk instruktør, som endnu ikke har formået at udtrykke sig fuldt ud. "50 nuancer af sort" - kun det tredje af sin fuldtidsjob. Hans første film var to af de "Hus med det paranormale." Filmen var noget sekundært, men alligevel blev verdens rullede et hit. På grund af dette Michael Tiddes haft mulighed for at skyde en ny film. Som forventet, at filmen "50 nuancer af sort" er også i stand til at samle sig i hele verden box office en masse penge. På trods af den kritik, filmen var en succes.

Vi mener, at nu Michael kan kaldes den nye konge af genren, har mistet sin tidligere storhed. Han har genoplivet interessen for tilskuere til parodier og producenter bevist, at de stadig er i stand til at generere store penge med minimal investering. Foran os vil blive venter på nyt værk af instruktøren, som forventes at blive udført i samme ånd. Vi tror, at vi bliver nødt til at vente endnu forrygende komedie, i stand til at grine til tårer.

udmærkelse

Men med den prisbelønnede film fra denne situation er lidt beklageligt. Filmen blev nomineret til adskillige antipremiyu. "50 nuancer af sort" kunne få bare tre "Golden Raspberry". Men i dette år, ifølge arrangørerne, der var langt mere "værdige" ansøgere.

Jeg vil gerne skinnede femten år siden for at anbefale denne film til alle dem, der husker og elsker kreativitet Wayans. De vil være glade ved, hvad han så. Men almindelige seere filmen "50 nuancer af sort" kan også nyde. Parodier sådan et højt niveau i bred udgivelse gik ikke ret lang tid. Men i betragtning af hvor meget støj, hun har gjort, tror jeg, snart vil vi nødt til at vente på nye film af denne type.