TV-serien "Dexter": hovedpersonen og skuespilleren. "Dexter": beskrivelse, skuespillere, roller og anmeldelser

Historien om tv blev filmet en masse kriminalitet serien, og mange af dem er helt forskellig fra den oprindelige og interessant plot. Men ingen af dem sammenligne med "Dexter", udgivet i oktober 2006, og holdt publikum i spænding i over 7 år. Talrige nomineringer til sådanne priser som "Amy", Satellite Award, "Saturn" og IGN, bekræfter kun succes i tv-serien. I denne artikel vil du lære alt om, så blev berømt for serien "Dexter". Skuespillere og roller, plot og interessante fakta venter på dig.

Dexter Morgan - hovedperson i tv-serien. Han overlevede tragedien af barndommen: en alder af tre, blev hans mor brutalt myrdet, og drengen så massakren med deres egne øjne. Dette kunne ikke, men sætte sit præg på karakteren af barnet, gøre ham til en sadistisk, blodtørstig. Dexters adoptivfar, politiet kriminelle afdeling, til at anerkende den mærkelige tilbøjeligheder dreng og lærte ham, hvordan man håndtere deres instinkter og give det udseende af "normalitet". Og en altopslugende tørst dræber rettet til dem, der fortjener det: Maniacs, mordere og sadister, undslap straf takket være ufuldkommenhed af loven.

Mens du arbejder i den kriminelle division, kan hovedpersonen i serien producere uigendrivelige beviser mod kriminelle, og først efter, at for at gøre hans "Dexter". Skuespillere, mesterligt legemliggjort karaktererne i serien til livet, fortjener den højeste ros, fordi takket være deres spil beskueren tror på ægtheden af historien. Vi vil diskutere dem senere.

Helt eller skurk?

Hovedpersonen - en ganske kontroversiel figur. Dette løfte er hele tiden at give os en skuespiller. Dexter deres egne kampe mod uretfærdighed og ødelægger farlige kriminelle. Men han gør det ikke på grund af den overbevisning, men blot hengive sig til den mørke side af hans personlighed, som ikke kan eksistere uden at dræbe. Gennem hele sit liv, skal Dexter være "Code of Harry", opfundet af sin adoptivfar, for at undgå problemer:

• Må ikke blive fanget.
  • Må ikke dræbe uskyldige mennesker.
  • Ingen afslører hemmeligheden.
  • Være perfekt på arbejde, med familie og venner.
  • Lig ingen bør findes.

Og kun takket være disse regler, Dexter forbliver usynlig for loven. Og arbejde i den kriminelle afdeling giver ham mulighed for ikke kun at finde fremtidige ofre, men også for at fjerne beviser for deres forbrydelser.

karakter af den karakter

Det faktum, at hovedpersonen - en vanskelig karakter, siger sig selv, af følelser, der giver os en skuespiller. Dexter følsomme over for mangel på de positive eller negative følelser, og hans egen personlighed lidelse er meget frustrerende. Således han mesterligt efterligner den erfaring, gør det muligt for ham at være pæn og høflig til alle undtagen ofrene. Når vold med en anden kriminel Dexter afslører sin essens og bliver ekstremt voldelig morder.

Kun børn er i stand til at røre strengene i sjælen af Dexter. Han anser dem for at være meget bedre og mere interessant end deres forældre. Denne kærlighed kan mærkes i alle følelser, der vises af skuespilleren. Dexter ekstrem vold refererer til morderne, hvis ofrene var børn. I dette tilfælde er den "straf" bliver mere sofistikerede, og gerningsmanden mel strækning i flere timer.

Familie i heltens liv

Dexter forhold til familien er røde bånd gennem alle otte sæsoner af serien. Selvom den adoptivfar af hovedpersonen døde for længe siden (skuespiller Dzheyms Remar), synes han stadig til os i de flashbacks, hvor vi ser, hvordan Harry lærer Dexter berømte "Code". Ikke mindre interessant er forholdet mellem hovedpersonen med modtagende søster Debra.

Som barn, de ofte konkurrerer om tilknytning til sin far, og begge har valgt arbejde politiet, om end af forskellige årsager. Oprindeligt søster tjente som hovedpersonen bare et dække, men til sidst han indser, at hun - helt tæt på ham. Åben for dig en lille hemmelighed, som er så rig, "Dexter" (TV): Aktery Maykl C. Hall og Jennifer Carpenter, der spillede rollen som bror og søster gift og leve et lykkeligt ægteskab i det virkelige liv.

Kærlighed eller kærlighed?

Særlig opmærksomhed bør være Dexter forhold til Rita. Denne pige ved skuespiller Dzhuli Benz spillet, i sin ungdom så dårligt gift. Hendes mand - en narkoman og alkoholiker - periodisk slå og voldtaget hende, og nu Rita forsøger at undgå fysisk kontakt, der passer til Dexter. Efter alt, var han ikke sikker på, at han er i stand til at skildre de følelser under sex.

Børn af Rita, Astor og Cody tvillingerne, der spillede den unge skuespillerinde Christina Robinson og hjælpe hovedpersonerne komme tættere og finde mere fælles fodslag, hvilket gør dem ganske succesfuldt forhold. Deres kærlighed varede flere år og endte med skærmen "Dexter 4 'af sæsonen. Skuespillere Dzhuli Benz og Michael C. Hall dygtigt bestået alle erfaringerne fra de tegn og tragedien af deres historie.

I denne sæson, Dexter Rita fødte sit eget barn. Men det havde ingen effekt på forholdet til Astor og Cody. Nu Dexter ser dem som en forlængelse af sig selv, afsætter dem til "Code of Harry" og senere gør dem hans assistenter. Rita Dexter død gør det klart, at han stadig elskede hende, og nu helt ødelagt og vidste ikke, hvordan vi skal leve. Tilsyneladende, besluttede, at forholdet mellem hovedpersonen Rita og udmattet forfatterne, og så vi ventede på et twist af sæsonen, "Dexter 4'. De skuespillere, der spillede den vigtigste del af, vil fortsætte deres arbejde, men Dzhuli Benz havde allerede forladt serien. Ifølge rygter, skuespillerinden krævede en betydelig stigning i gebyr, men producenterne besluttede at dræbe hendes karakter vil være langt billigere.

I den femte sæson, hovedpersonen møder en kvinde ved navn Lumen (skuespillerinde Dzhuliya Staylz). Dette offer vil være det vigtigste højtstående gangstere assistent Dexter og en del af en ny kærlighed. Takket være denne pige hovedperson kan få ud af den depression, der opslugte ham efter Ritas død. Men deres forhold vil fortsætte i lang, bare én sæson og skiltes, de ikke mødes igen. Det var først i den syvende sæson, hovedpersonen finder "din halv" - Hannu Makkey (af Yvonne Strahovski spillet). Denne kvinde er i stand til at forstå og acceptere karakteren af den mørke side af helten.

"Dexter" (TV-serie): skuespillere, der overrasker

Men der spillede hovedpersonen? Hvem er denne skuespiller? Dexter, som vi ikke kan forestille sig den anden, blev spillet af Michael C. Hall. Dette er en amerikansk skuespiller født i North Carolina, i den lille by Raleigh 1. februar 1971. I sin ungdom, Michael gik til en advokat, og efter lidt arbejdede i speciale. Men karriere en advokat har aldrig tiltrukket drengen, fordi en dreng en fremtidig stjerne serie drømte om en skuespillerkarriere.

Ankommer i New York, Michael går til at handle klasser på New York University. Selv før eksamen, takket være deres engagement, bliver han en stjerne af Broadway. Endvidere er det venter på den første succes i tv-projektet "Kunden har altid ret", der gav ham ikke blot berømmelse, men også den første statuette af "Emmy".

Så ventede han efter et nyt job i tv-serien "Dexter". Den rolle, som retsmedicineren og del geni morder Michael bragte verdensomspændende berømmelse, samt kritisk anerkendelse. Adskillige statuetter "Golden Globe", kategorien "Emmy" og andre prestigefyldte konkurrencer bekræfte dette. Nu skuespilleren fortsætter med at spille i teatret, samt at prøve sin hånd på biograf. I de seneste år, Michael medvirkede i Dzhona Vu actionfilm "Paycheck" film Neveylanda Mark og Brian "Gamer" Taylor, samt komedien Berri Blaushteyna "Fred gennem nøglehullet." Selv om disse malerier ikke var mesterværker, har de fundet deres beundrere.