ComputereComputerspil

Spil Far Cry Primal: anmeldelser, vurderinger, beskrivelser og

Ubisoft Montreal er berømt for det faktum, at kunden altid er en kvalitet projekt. Nogen lignende, nogen der, men det er et spørgsmål om smag. Om vinteren 2016, lyset var en ny serie af spil Far Cry Primal. Svar om det ikke var meget flatterende. Hvad er årsagen? Lad os undersøge nærmere.

Noget om dette er,

Det siges, at en ny del af spillet ikke blev kendt som "hæl". Dette skyldes det faktum, at historien er ikke en fortsættelse af, hvad der havde været tidligere. Historien fortæller om en tid, der fandt sted mere end 12 tusinde år siden. Derfor har spillet fået et andet navn - Far Cry Primal. Kundernes anmeldelser straks fløj mod udviklere. Alle kappes råbte, at dette er en fælles tilføjelse til den fjerde del.

Men vi har brug for at være objektive. Det udvendige design virkelig får en separat, forskellig fra den tidligere serie. Glem ikke, at han og plottet ikke er relateret til dem. Alligevel er der en historie. Simpelthen, starter det længe før de begivenheder, der fandt sted i tredje og fjerde dele.

Hvad er forskellen?

Kort efter det nye spil får enorme. Visuelt, det øger og det faktum, at nu helten har ingen helikoptere eller jeeps. Ja, han vil være i stand til at tæmme sabeltiger og ridning på den for at komme til din destination. Men husk, som i det foregående afsnit var det let at overvinde et par kilometer uden hindringer.

Den første time af Far Cry Primal vise dig allerede forskellen i den fjerde serie. Bare et par hundrede skridt du vil støde på en fjende stamme og hans bueskytter. Men den største fare ligger i den vilde verden. På den måde helten mødes forfærdelige dyr: noget som en næsehorn, straks behandle dig med fjendtlighed, så vil forsøge at kaste dig til helvede. Her og vrede grævlinger, og en kæmpe kat med store munde, og ørne, afparere helten som over offeret. Generelt manglen på eventyr.

primitiv plot

Det er, hvad Ubisoft ikke kunne klare er genstand Far Cry Primal. Anmeldelser spillere ulykkelig. Selv om man næppe kan forvente handling fra den primitive verden. Ikke desto mindre er historien fortæller om en tid efter istiden. Urus - det er en smuk dal, som er fuld af reserver: bær, nødder, dyr. Her og kørte de stammer, der længe havde været i bjergene.

Han er at blive den første mand, der var i stand til at klare dyrene. Du vil blive en leder af landsbyen, som bliver nødt til at forsvare foran fjender og sultne væsener. Selv i virkeligheden ikke er nødvendig historien til nogen i Far Cry Primal. Svar om ham, selvom negativ, men han er ikke vigtigt her. Spillet har en masse fejl, der kan misbruges i timevis.

fejl

Hvad straks fanger øjet - det er en frygtelig oversættelse. Stammer i spillet taler et uforståeligt sprog opfundet, men det hele er ledsaget af undertekster. Men hvad? Engelsk - ikke så slemt, næsten ingen forvrængning, men på russisk er der rædsel. Alle samtaler er reduceret til "din minen for at dræbe dig" på grund af, hvad der straks tabt atmosfernost spil. Du begynder at spekulere på, om at græde på grund af denne terror, om han skulle le.

Men hvis sproget - det er ikke så slemt, det handler om de ekstra funktioner har spørgsmål. Der er nogle detaljer, der er specifikke for denne del af spillet synes at være helt mærkeligt. For eksempel er den mini-kortet. Den er lavet på den type browser, hvilket i sig selv er absurd i betragtning af den primitive verden. Det har karakter og evnen til at opspore fjenden, når han er bag dække. Det er noget Wallhack typen KS. Der er også en mærkelig krog, der giver os mulighed for at navigere i verden som en superhelt Far Cry Primal.

Anmeldelser af disse unøjagtigheder er stadig ikke altid negativ. Faktum er, at have spillet et par timer til at tage alle evne helten, der i øvrigt er meget nyttig. Hvis de er udelukket, ville spillet være for kompliceret og kedelig. Så nogle detaljer Primal tog stadig over fra deres forgængere.

Lidt af mystik

Da en række af den berømte spil Far Cry, noget mystisk der er noget tilbage. Vil møde dig på vej, og den gale shaman, der behandler narkotika, er der en skurk Ull, der bor ved sine egne regler. Generelt er de tegn, måske - det eneste, der virkelig hjælper at gå dybt ind i spillets verden. De var meget troværdigt. Heroes svarer til sin tid, og udviklerne har arbejdet på deres design.

Tegn har bevaret spor af vilde liv. Nogen har ingen øjne, og nogen mistede en hånd. Nogle brændte ansigt og efterladt uden en øre. Det kan ses, at de tegn, levede i denne vilde verden i årtier. Med alt dette tegn ikke anses for at være Konger planet, hvor de bor. Desuden er de ikke selv i toppen af fødekæden.

entourage

Det er svært at finde projekter, der kunne sende en gamer så langt ind i fortiden. Jeg kan ikke tælle de spil, der tvinger til at kæmpe dinosaurer og neandertalere. Mange allerede temmelig kede tema af Anden Verdenskrig, 30-50-erne af det sidste århundrede. Skytter og krigere begyndte at blive trætte.

Og det er her, at spillet vises på horisonten, sender helten til at kæmpe med dyreliv. Selvfølgelig, nu er det klart, hvorfor anmeldelser om spillet Far Cry Primal sådan tvetydig. Nogen har mistet kontakten med de intellektuelle spil, der ikke bare tvinge os til at "tisse", men også gør os tænke over vores fortid.

Generelt "Ubisoft" ude af stand til at klare følget. Nej du Superautomatic eller energi skjolde. Kun spyd, kun hardcore. Det er derfor en ny serie af fans bedøvet. Men hvem er skyld i det faktum, at de ikke får en forståelse af beskrivelsen af spillet? Efter alt, er der ingen ord om, hvad vi lover en fortsættelse af den berømte historie. Det er hele pointen: foran os en helt ny verden - vores fortid. Far Cry Primal brudt alle eksisterende skabeloner og resulterede i en følelse af helt nye fans overtrumfer trendy gadgets.

Vær ikke bange, jeg er med jer

Selvom omgivelserne - det er godt, men ikke en eneste udseende kan erobre kræsne gamer. Foran os er ikke en let opgave - at bryde verden neolitiske. Det ser ud til, at så hård? Men udviklerne var i stand til at ødelægge hele billedet - de tilføjer en indre angst, panik og frygt, uforklarligt, med hvilke metoder. Men det er kun, hvis du ikke vælger den "nemme" passage.

Verden er under forandring. Før helten alt for stor og hugtænder. Vi er nødt til at tæmme sabeltiger, men vi er selv bange for at nærme sig ham. Kompleksiteten og det faktum, at hvert tegn og bestræber sig på at have ikke bare ondt, men også for at spise os.

Sådanne sager - ikke et problem, når helten har i sin barm et Kalashnikov eller et par af ultralyd. Men en spiller kun et spyd og en økse. Og du skal også være udformet til at prøve noget magtfulde, hvis ikke at kæmpe med en pind. På denne måde er det let at trække skytten fra himlen elskere. Følelsen af fare eller anden måde af sig selv ser ud, sammen med en følelse af selvopholdelsesdrift.

naturlighed

Normalt utilfredse anmeldelser af Far Cry Primal (spil til pc) forlod kun dem, der ikke kunne trænge ind i det. Selv om dette er svært at forstå. Tænk, du har besluttet at spise en ged til middag. De fandt og dræbte. Mens måbe, løb han vilde hund og forsøger at tage væk din mad. Du og naglet det. På en bunke af lig fløj gribbe, nu er du nødt til at beskæftige sig med dem.

Mens kampene med fuglene, fra de nærmer ulve. Den sidste indsats for at bekæmpe dem. Og det er for en elendig ged! Men her ser det ud til, i horisonten, ikke flere fjender, pludselig kryber forhistorisk krokodille. Ja, måske, sofa analytikere har brokkede sig over ikke helt autentiske levested. Men hvorfor modhager flyve kun i retning af serie af spil?

Hvis du husker den forrige, så nogle gange ønskede og gjorde råbe med høj røst: "Tro ikke det" Først vi rustne tænger træk kugle fra hans hænder, så behandle sår konventionel pille. Så vi pludselig har brug for nogle helt ubrugelige objekter på en øde ø. Far Cry - unøjagtig projekt, men blot en femtedel del af spillet viste sig meget naturligt.

På trods af al den atmosfære af et værk af udviklere, er der stadig en stor ulempe i Far Cry Primal. Anmeldelser om dette optrådt på fora mere end én gang. De første timer af den neolitiske verden virkelig skræmmende. Helten slagsmål, dræber, redninger og kampe igen. Player og skræmmende og spændende. Der er nye følelser og uforglemmelig oplevelse.

Men alt dette sker inden for et par timer. Nogen griber og 3, nogen kan udholde og 10. den resulterende kraft Dog ophører, for at behage, den samme type dæk. Især sorgfulde yderligere opgaver Far Cry Primal. Anmeldelser af PS4 er noget anderledes. Tilsyneladende konsollen gamere verden bærer multiple lysere. Nogen er glade for den usædvanlige tilgang af Ubisoft, en person på sjælen og gameplayet selv. blive navngivet person på den gamle motor og monotoni tidligere versioner. Men som de siger, hvor mange mennesker, så mange meninger.

eksperiment

Her er en get at spille Far Cry Primal. Anmeldelser, vurderinger, vurderinger, anmeldelser - alt dette vil hjælpe dig med at forstå sin essens. Nogle spillere sætte spillet 1 point, nogen er mere generøs og kan give projektet 8-9. Den berømte hjemmeside Metacritic har indsamlet data og beordrede en ny del af 74 ud af 100. I dette tilfælde 16 anmeldelser blev taget i betragtning. Russiske journalister analyseret 23 anmeldelser og gjort sin dom - 75 ud af 100.

Alle, der var i stand til at fordybe sig i denne verden, og var i stand til at føle det. De, der har ventet på denne del af den fortsatte, dybt fejl. Det er klart, i dette tilfælde spillet ville få nummeret "fem", og udviklingen af det vigtigste plot.

Når virksomheden planlagde at flytte franchisen til den primitive verden, alt reagerede på dette med skepsis. Ikke desto mindre, noget fed og usædvanligt endnu skete. Ja, ikke alle spillere er i stand til at sætte pris på det: en person var ked for pengene brugt, og nogen - den tid, der bruges. Men Primal har en ret til at eksistere.

Kan kritisere ethvert projekt. Men det er dumt at gøre det i forhold til videospil. Du kan råbe om og nej: nej plot, ingen skyllet væk, og mammutter ikke længere så eksisterede. Men i forhold til andre dele af Far Cry Primal - den mest realistiske og sandfærdige. Selvom radikalt anderledes.