Serien "Fury": anmeldelser, anmeldelser, kommentarer

Den nye film "Rage" instrueret af David Ayer, der leveres i studiet Grisbi Productions i 2013, blev den mest succesfulde film projekt i de seneste år. Plottet slutter ikke i "happy ending", som er så glade for biografgængerne. Og måske det er derfor filmen "Rage", der afholdes i rullende 17 oktober 2014 skabte en furore. Publikum tog biograferne med storm. Da det blev klart, at "Fury" (2014 film) har forårsaget sådan opsigt, blev showet organiseret på den yderste periferi. Dens formål - at tiltrække så mange seere som muligt. Samtidig ledere er styret ikke kun af kommercielle interesser - alle ønskede at så mange seere så den militære thriller "Rage", en film i 2014.

indtjening

På et beskedent budget på $ 68 millioner box office box office var $ 195.609.098. Denne form for rekord, som ingen endnu har formået at blokere. Ud over den gode kontante resultater, filmen "Rage", bemærkninger, som også har været imponerende, er blevet et eksempel af talentfulde skuespillere spille.

Instrueret af David Ayer

Succesen af filmen bidrog til fagligheden i direktør, på det tidspunkt, at sætte et par velkendte film. På grund af David Ayer hit "Sabotage" med Schwarzenegger i hovedrollen, "Street Kings" med Hyu Lori og Kianu Rivzom. Action "Rage" blev præsenteret i en helt anden genre, men instruktøren glimrende klaret iscenesættelsen.

taktik Ayer

Først og fremmest, master besluttede at sætte "på de centrale" relationer mellem mennesker, i dette tilfælde vekselvirkningen mellem en amerikansk tank, besætning "Sherman". Det er forholdet mellem soldaterne på et rent menneskeligt plan danner grundlag for plottet. Direktøren engang foreslog muligheden for manifestation af faderlig kommandør pleje Don Collier i forhold til Norman Ellison, en ung radiooperatør.

Det blev ikke oplyst, i løbet af historien, men publikum dog følte nogle tråde der forbinder Collier og Ellison. Ud fra disse erfaringer og begyndte filmen "Rage", som gennemgår både filmkritikere og almindelige seere var dybt og inderligt.

Temaet for krig i biografen har altid været anset utilgængelige for filmen tilpasning. Derfor vil enhver talentfuld erklæring vakt biografgængere god modtagelse. Alle dem, der set filmen "Fury", feedback og deres meninger om filmen udtrykte ord superlativer.

enhed

En instruktør David Ayer under et interview med journalister delte oplysninger om, hvordan han bevidst holdt aktørerne i kasernen, forsøger at fratage dem basale fornødenheder til de optrædende har oplevet, da det kan være i virkeligheden, i denne kampsituation.

Kunstner hovedrollen Brad Pitt fortalte skuespillerne til at leve et par dage i en særlig træningslejr, ikke sove om natten, førte nat observationer, der er under uddannelse. De sultede og frøs ihjel, men de var klar til den virkelige test, i dette tilfælde - en sand skydning.

Logan Lerman, rolle Norman Ellison performer, mindede hvordan medlemmer af besætningen var sammen hvert minut - på rustning, inde i tanken, der og alle vegne, hvor svært det blev givet til kommunikation i tårnet af en tank, fordi det er utrolig overfyldt og indelukket.

Brad Pitt "sov" i hans egen rolle

Brad Pitt forsøger at bruge al deres tid på tanken eller inde. Han sov i tårnet, også, "Sherman", kom ud om morgenen søvnig og forpjusket, hvad der i virkeligheden, og måtte se soldater Verdenskrig. "Fury" / f krigstid krævede fuld tillid. Ingen make-up kunne ikke give de medlemmer af besætningen på de amerikanske kampvogne "Sherman" udtrykker angst eller frygt for deres liv, blev disse følelser manifesteret indefra.

På rollen som Don Collier hævdet af flere aktører, men som et resultat af den støbning blev valgt af Brad Pitt. "Rage" - en film, gennemsyret af militære spændinger, indbegrebet af menneskeliv.

"Sherman" og "Tiger"

David Ayer samvittighedsfuldt nærmede sig for at arbejde på "Fury" realistisk optagelserne blev erklæret dem en primær tilstand.

Nøjagtigheden af manuskriptet blev testet gentagne gange rejst materialerne i Anden Verdenskrig, som regelmæssigt adgang instruktørassistent. Ved skyderiet, blev det besluttet at bringe reelle tanke, når der er involveret i kampene. Computergrafik, har filmskaberne helt udelukket fra omsætningen. Action "Rage" forlangte placering filme.

Tanke, som personerne

Med stort besvær lykkedes det mig at finde en tank mærke "Sherman", der ville vise alle fordelene ved et pansret militærkøretøj. Når afsluttet, smøring og maleri sjældenhed var klar til at skyde. En lignende situation opstod når de søger efter det tyske "Tiger", som siden krigen blev demonteret og placeret i museer. Men i sidste ende, blev parken af kampmaskiner dannet, og David Ayer begyndte at skyde. Således blev skabt filmen "Rage", anmeldelser af som blev præsenteret af filmkritikere i mængden af 206 anmeldelser, efter filmen fandt sted i billetindtægter.

Plottet i filmen

Begivenheder, som afspejles i filmen, der finder sted i Tyskland i slutningen af Anden Verdenskrig. Handlingen udvikler sig i april 1945, da de tyske tropper det tredje rige stadig gjort voldsom modstand til de allierede styrker.

I midten af plottet - besætningen på de amerikanske kampvogne "Sherman":

• Sergent Don Collier, kommandør;
  • Korporal Trini Garcia, en chauffør;
  • Privat Norman Ellison, gunner;
  • Privat Gredi Trevis, læsseren;
  • Tekniker Swan Boyd, gunner.

Frontline venskab

Erfarne Don Collier, der har bag ham kæmpe i Afrika, der kender psykologi krig, forsøger at samle besætningen. Han forstår, at den eneste måde at konfrontere fjenden. Dissociation af besætningen truede døden til alle. Situationen kompliceres af, at den radiooperatør Norman Ellison ustabil mentalitet - han er ude af stand til at dræbe en mand. Selv hvis han er i livsfare selv, kan han ikke skyde på fjenden.

kommandøren tank har at gå for at rette problemer forbundet med Ellison. I sidste ende, Don Collier går til ekstreme foranstaltninger - beordret Norman til at skyde en fangenskab tysk soldat med en revolver. Commander bortskaffelse nødt til at udføre, og den radiooperatør Allison, lukke øjnene, trækker på aftrækkeren. Tyske soldater døde, en lektion var nyttigt. I den næste kamp, Norman Ellison trygt skrible fra et maskingevær på fascisterne, efterlader fem soldater dræbt på stedet fjenden.

fjendtligheder

Igangværende kampe foregår under vanskelige forhold for den amerikanske tanken besætning. Deres krigsmaskine er ringere ildkraft den tyske "Tiger". manøvrerbare tank "Sherman" giver også meget tilbage at ønske. Crew Don Collier kæmper modstår angreb af tyske forbindelser og mirakuløst ud af en hård kamp uskadt.

Kort tid dræbte leder af en tank delingsfører, sergent Collier overtager kommandoen over divisionen. Adskillige "Shermans" under ham komme til undsætning af de amerikanske marinesoldater, der er i miljøet. Tysk anti-tank-batteri er ødelagt af soldaterne fra de allierede styrker befriede.

Irma og Emma

Under de intense kampe, amerikanske tropper besatte en lille tysk by. Don Collier planer om at slå sig ned for natten i ethvert hus sammen med sin besætning. Han kommer ind i den første lejlighed og finder en ensom kvinde ved navn Irma. Tysk har ingen indvendinger til besøget af militæret, men hendes Kuzina Emma i frygt gemmer sig under sengen. Collier og tiltrædende Norman Ellison placeret i rummet.

Emma kommer ud fra under sengen, frygten viger for tillid. Senere, mellem Norman og en kvinde der gensidig sympati, og de vil være i stand til at trække sig tilbage i nogen tid i det næste rum. Som du ved, kærlighed er ikke omfattet af krigen.

I mellemtiden Collier sætter på bordet en soldatens rationer, fritiden går hurtigt, og de tankskibe vender tilbage til pligt. Farvel til Norman Emma er ikke uden tårer. Så tanken enhed forlader byen. Ordnede tropper begyndte videre til den forreste linje. Så snart "Sherman" flyttet et par kilometer over byen var bombemændene. Adskillige bomber har dækket en fjerdedel, hvor bare hvilede besætning Don Collier. Hus værtinde blev ødelagt af en fuldtræffer dødbringende landminer. Irma og Emma døde øjeblikkeligt.

baghold

På marchen tanken enhed bliver Collier angrebet af tyskerne. To "Tiger" enter i kamp med fire "Sherman". Amerikanerne har vundet slaget, men for sejren måtte betale en høj pris - i deres lever kun fem til venstre.

Oven det hele, Collier tank og dets besætning, eksploderer på en kraftfuld antitankmine. Maskinen chassis er beskadiget, reparation er nødvendig. Mens mekanikken og resten af besætningen, herunder chefen, forsøger at komme tilbage, "Sherman" kampform, Norman Ellison går at undersøge. Han rapporterer til kolleger på tilnærmelse af betydelige kræfter fjenden. De fjendtlige bevæger sig i pansrede køretøjer, der ikke sårbare over for projektiler "Fury" - på det tidspunkt soldaterne allerede kaldet Don Collier tanken. Imidlertid er "Sherman" ikke kommer til at give op, han er klar til at acceptere en ulige kamp og vinde.

Den sidste kamp

Besætningsmedlemmer mod direkte konfrontation, Norman Ellison og andre soldater tilbyde tilbagetog og dermed vinde tid, vente på forstærkninger. Kaptajn beordret til at forblive og kæmpe.

Beskadiget "Sherman" er på vej ind i en ulige kamp med fjenden én efter én dør heroiske besætningsmedlemmer. Ammunition løbe tør, vent forstærkninger ingen steder. Norman Ellison igen og igen tilbyder at overgive sig. Don Collier beordret til at stå til enden. I det næste øjeblik, den øverstbefalende fik et dødeligt sår. Den sidste indsats han forsøger at sige noget, men snart dør.

epilog

Allison valgt fra tanken gennem en nedre luge. Hans chancer for overlevelse er ubetydelige, ser han allerede sin død som omkring mange fjendtlige soldater med geværer på klar. Norman stadig ligge under tanken, og så han mærker en ung korporal tysk gruppe SS. Af en eller anden grund besluttede han ikke at dræbe amerikanske og passerer. Heldigvis, chefen nazistiske annoncerede tilbagetrækning, og pansrede mandskabsvogne forlader.

Norman Ellison vanskelige stigninger tilbage i tanken, og bliver der hele natten. Næste morgen blev han fundet kommer op af allierede.

forskellige genrer

Filmen "Rage" med Brad Pitt - er en skarp thriller, udgivet på biograflærreder i 2014. Time og en halv mønster holder publikum i spænding fra start til slut. Filmen er ikke at forveksle med de andre film af samme navn - en russisk tv-serien "Fury" 2011 model år. Hendes historie - om de tre kammerater, der dedikerede sit liv til at bekæmpe kriminalitet. Serien "Fury" er også kendetegnet ved den akutte udvikling af begivenheder, men i en noget anden retning. Den beskriver kriminel baggrund.

Filmen "Rage" med Brad Pitt er baseret på virkelige begivenheder i Anden Verdenskrig. Historiske slag allierede styrker fra nazisterne i Tyskland var af afgørende betydning for udfaldet af krigen. "Rage" - / f, der er om det. Filmen er blevet en afspejling af de begivenheder, der finder sted på forsiden i april 1945, med deltagelse af amerikanske sergent Don Collier, som glimrende spillede rollen som Brad Pitt. Rage - det er ikke kun navnet på filmen, men også den sindstilstand af al beregning tank, kæmpede heroisk mod den tyske "Tiger".

Amerikansk publikum vanskeligere end en overraskelse, under eksistensen af en af biograffilm erstattes af andre. Forskellige genrer, scener, foretrukne skuespillere. Men de virkelige dramatiske malerier, ligesom film af David Ayer, var ikke nok. Måske er det derfor med en sådan interesse for offentligheden har pågrebet en militær aktion film "Fury". Anmeldelser af filmen bogstaveligt hældes i mod skaberne af filmen. Seerne ønsker at dele deres indtryk efter at have set, at mange ikke forvente at se sådan en alvorlig tragedie på skærmen. Og dog, hver moviegoer takkede direktør og skuespillere om sandhed, oprigtighed og en stor indstilling.

Kritikere anmeldelser offentliggjort på forsiden af alle aviser, den førende mand Brad Pitt blev endnu mere populær. Andre aktører i skyderiet er blevet genkendelige, de blev modtaget, selv på gaden. Så offentligheden opfattede thriller "Rage". Anmeldelser af officiel kritik filmen var bemærkelsesværdigt enstemmig, filmkritikere roste billedet og tilbød at David Ayer kreative team stoppede ikke der.